Zobacz wątek - Jaki kask kupić nowy/używany, rozmiar głowy 58,5
NAS Analytics TAG

Jaki kask kupić nowy/używany, rozmiar głowy 58,5

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Jaki kask kupić nowy/używany, rozmiar głowy 58,5

Postprzez razor91 » 19/4/2013, 22:04

Witam

Jestem zielony w temacie doboru kasku

Opisze ci nieco

Szukam kasku do 120zł+ przesyłka. Byłem ostatnio w sklepie motocyklowym(nie był jakoś mocno wyposażony) i przymierzałem kask rozmiar M i L, M była trochę za mała znowu L była delikatnie za duża...

Na Allegro trafiłem na używane dwa kaski firmy i model:
-HJC CL 11
shiro sh-996

Jeśli mogę podam linki

Co polecacie wybrać? nowy czy używany?
razor91
Świeżak

Postprzez power_bit » 20/4/2013, 22:18

Kask tylko nowy i raczej nie polecam tych za 120 zł, bo to szmelc. Na sensowny garnek musisz mieć około 400-500 zł +
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
power_bit
VIP Åšcigacz.pl

Postprzez Marsjanin » 21/4/2013, 01:15

A co do rozmiaru to bierz mniejszy - w środku się troszkę rozejdzie i będzie dobrze pasował. Za duży już niestety się nie skurczy i nie będzie Ci komfortowo, kiedy kask będzie latał na głowie.
MT-07
Marsjanin
Bywalec

Postprzez PaweÅ‚CBR » 21/4/2013, 10:18

Powiem tak. Miałem ten sam problem: głowa 58,5 cm czyli między M a L, i byłem dzisiaj cały okres otwarcia sklepu przymierzając kaski właśnie tych rozmiarów. Przymierzałem różne marki ale głównie shoei.
Spostrzeżenia są takie:
-nie wzorujcie się na tych filmikach z YT. Reguły są dobre, ale kasku nie da się na głowie unieruchomić, zawsze z większą lub mniejszą siłą będzie się go dało w którymś kierunku poruszyć (jakby tak nie było to kasku nie dałoby się zdjąć).