Zmiana zębtaki
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Zmiana zębtaki
Witam mam Kawasaki er6-f z 2006 ze stadarowym przełożeniem z przodu 15 zębów a z tyłu 46 zębów i chcialbym zmienic przednią zebatkę na 17 zębów a tylną zostawic taka jaka jest.
Czy bedzie to dobre dla motocykla i czy ktoś juz takie cos zrobił jesli tak to czy lepiej sie jeździ i czy uzyskał większa predkośc maksymalna?? Chcialbym to zrobic poniewaz czasami szukam 7 biegu podczas jazdy.
Czy bedzie to dobre dla motocykla i czy ktoś juz takie cos zrobił jesli tak to czy lepiej sie jeździ i czy uzyskał większa predkośc maksymalna?? Chcialbym to zrobic poniewaz czasami szukam 7 biegu podczas jazdy.
- Czarny lolek
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/4/2013, 11:33
- Lokalizacja: Polska
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
- Czarny lolek
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/4/2013, 11:33
- Lokalizacja: Polska
A ja Ci odpisuje poważnie. Zwiększysz prędkość to będziesz narzekać ze za wolno przyspiesza. Było kupić wersje bez owiewki byś miał lepsze doznania. Zamiast dawać ostre dzidy na prostej znajdź sobie krętą drogę i ucz się skręcać.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Zmiana zębtaki
Czarny lolek napisał(a):... Kawasaki er6-f z przełożeniem z przodu 15 zębów a z tyłu 46 zębów, zmienic przednią zebatkę na 17 zębów a tylną zostawic taka jaka jest.
.
Moto bedzie szarpac na nizszych oobrotach, trzeba bedzie bardziej wkrecac na obroty, sprzeglo dostanie po doopie, spalanie wzrosnie, przyspieszenie zmaleje, v- max wcale sie nie poprawi, moze nawet zmalec.
Ty naprawde myslisz, ze fabryke poprawisz ?

Chcesz smigac szybciej, to tak jak mowi Seba, inne moto, tyle, ze jek niemasz techniki to Cie 250 kti i 125 - ki na winklach poobjezdzaja.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Chyba nie mieszkasz w PL, tu nie można jechać więcej niż 120-140km/h (serio)
Nie zmieniaj przełożeń, bo słabe już przyspieszenie i moment dostaną jeszcze bardziej w dupę.
Nie zmieniaj przełożeń, bo słabe już przyspieszenie i moment dostaną jeszcze bardziej w dupę.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
senekkorzenna napisał(a):Dość często stosuję opcję zmiany zębatki zdawczej na 17 i daje to pozytywny efekt,pojazd staje się bardziej elastyczny tak że jazda w korkach nie wymaga mieszania biegami.
W jakim motocyklu ?
- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Zmiana zębatki to jest bardzo dobry pomysł jeżeli komuś nie zależy na różnicy dziesiętnych części sekundy do setki. Wzrośnie minimalnie prędkość minimalnie czego na pewno nie zauważysz, ale wzrośnie na pewno prędkość przelotowa, co jest korzystne jeżeli jeździsz też na dłuższych dystansach.
- jarekkzzz
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 20/8/2012, 08:21
Oki to jakie przerubki byscie w tym motorze proponowali bo tak sobie myslialem zeby wymienic oryginalne: tlumik na jakis sportowy filtr powietrza tez na sportowy świece na irydowe. Pytanie czy moto zyska cos na przyspieszeniu i predkosci maksymalnej? Czy tylko będzie wydawac z siebie grubszy agresywniejszy grom z powodu wymienionych powyzej rzeczy na sportowe???
- Czarny lolek
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/4/2013, 11:33
- Lokalizacja: Polska
Pozatym skoro sa zębatki do zakupu na aukcjach do er 6-f przednie od 13,14,15,16,17 równiez z tylna zebatka jest to samo można kupic nawet 39 zebów chyba bodajrze do 52 zebow to znaczy że mozna tym moto po eksperymentowac i zobaczyc jak sie smiga na innych
- Czarny lolek
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/4/2013, 11:33
- Lokalizacja: Polska
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 27 gości