Objawy pracy na 3 cylindrach
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Objawy pracy na 3 cylindrach
cześć, chcę kupić cbr 1000 f, był z nią taki problem że podobno chodziła na 3 cylindry, teraz sprzedawca twierdzi że chodzi już na 4 bo wymienił cewkę która podobno była powodem usterki. Jednak ja mam wątpliwości co do tego, bo dźwięk motoru przypomina bardziej choppera niż ścigacza, nie wiem czy tłumik yoshimura może mieć na to wpływ czy to właśnie przez to że 1 cylinder nie chodzi. Nie miałem jak za bardzo sprawdzić przyspieszenia bo padał deszcz, nie miałem kasku i tylko przejechałem się po małej uliczce obok domu właściciela, ale miałem takie wrażenie że jednak powinna przyspieszać lepiej jak na tyle mocy i taką pojemność. Wolne obroty są ustawione bardzo niskie, nie pamiętam dokładnie ile, natomiast wskazówka nie skacze, pracuje równo. Reakcja na gaz jest też bardzo dobra ale tylko do jakiś 6 tysięcy wchodzi żwawo, później już jakby trochę wolniej. Czy mogą to być objawy pracy na 3 cylindrach? i ogólnie jak to powinno wyglądać jeżeli chodzi na 3? pozdr
- dyko25
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 9/9/2011, 16:39
Moim zdaniem jak by chodziła na 3 cylindrach to by ciężej paliła i nie wkręcała by się na obroty żwawo a jeżeli chodzi o tłumik to możliwe że będzie pracował bardziej jak choper musisz się przejechać na dobrej drodze jeżeli chcesz sprawdzić ewentualnie weź kogoś ze sobą kto się zna ;]
- Damianmuczko
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 15/12/2012, 09:57
- Lokalizacja: Siema Ty Cze
Pali to ona od strzała, wkręca się tak jak mówiłem na niskich obrotach bardzo dobrze, wyżej już tak średnio. A jakby się okazało że pali na 4 a ma słabe przyspieszenie to czy może być to wina jakichś regulacji czy coś a nie zajechanych cylindrów i jeszcze chciałem zapytać jakie były by objawy właśnie jeżeli cylindry były by do wymiany? i czy w tego typu motocyklu robi się ewentualnie szlif cylindrów czy trzeba je wymieniać czy tam jakies tuleje, sorry za takie głupie pytania ale w swoim suzuki które miałem wcześniej nie miałem nigdy takich problemów więc nie bardzo się znam na mechanice, praktycznie nic nie trzeba było przy nim robić znam się jedynie na mechanice jeżeli chodzi o stare ogary itp 

- dyko25
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 9/9/2011, 16:39
No jeżeli pierścienie lub cylindry będą zużyte to nie będzie miał za bardzo ładnej pracy i ciężko będzie pałił poniewaz kompresje będą słabsze i może dymić na niebiesko
- Damianmuczko
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 15/12/2012, 09:57
- Lokalizacja: Siema Ty Cze
Jest ok, kupiłem ten motor, przyspiesza dość dobrze chociaż spodziewałem się więcej, wcześniej miałem 750tkę. za ładny to on nie jest i lekko podrdzewiały hehe ale za taką kasę (3 tys) raczej więcej się nie spodziewałem hehe. Temat do zamknięcia.
- dyko25
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 9/9/2011, 16:39
Jeżeli nie pali na jakiś cylinder to podstawowym objawem jest kopcenie, obojętnie, czy chodzi na 3, na 2 czy na 1, zawsze będzie kopcić ( paliwo z nieużywanego cylindra uchodzi gorącym kolektorem, tam sie przepala i przez to dymi ), nast objaw to nierówne obroty, mało mocy, dziwny głuchy dźwięk....
-
fzr - Bywalec
- Posty: 504
- Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
- Lokalizacja: Parczew
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości