Suzuki GSR 600 2008
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Suzuki GSR 600 2008
Witam,
Bardzo proszę o ocenę poniższej oferty:
http://allegro.pl/suzuki-gsr600-2008-i3151434617.html
Przy okazji na co zwracać uwagę oglądając GSR'a ?
A może ktoś go już nawet oglądał ? Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
Pozdrawiam
Bardzo proszę o ocenę poniższej oferty:
http://allegro.pl/suzuki-gsr600-2008-i3151434617.html
Przy okazji na co zwracać uwagę oglądając GSR'a ?
A może ktoś go już nawet oglądał ? Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
Pozdrawiam
- Teldarian
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 9/4/2013, 15:38
- Lokalizacja: Chełm
Witam, posiadam GSR 600 2007r. Zwróć uwagę na:
- dekle czy nie po szlifie, sety,
- naciag łańcucha,
- ile zostało klocków hamulcowych,
- poprowadź motocykl i wciśnij przedni hamulec i zobacz czy nie ma luzów główka ramy,
- sprawdź samą ramę czy jest cała,
- grubość tarcz hamulcowych czy nie ma mocnych rantów co świadczy o zużyciu tarcz i konieczności ich wymiany,
- sprawdź pod zadupkiem czy nie ma kawałków gumy (świadczy to o paleniu gumy w motocyklu),
- możesz odkręcić dekiel zbiorniczka z płynem hamulcowym (jak jest ciemny taki mętny oznacza ze do wymiany).
- działanie świateł, wszystkich przełączników (ja się naciąłem na nie działające światła awaryjne)
A potem zobacz jak pali, jak szybko się nagrzewa, przejedź sprawdź czy jedzie prosto, w silniku nic nie stuka nie puka. Czy na jałowym biegu przedział obrotów jest miedzy 1200-1400 obrotów (ale bez ssania na ciepłym silniku).
- Sprawdź jak się biegi zapinają, czy nie wypadają (mój patent na sprawdzenie biegów to jedziesz w miarę wolno i zapinasz wysoki bieg np 4-5 i odkręcasz manetkę, wtedy w silniku działają dość spore siły na skrzynię jeśli nic się nie dzieje to skrzynia jak najbardziej dobra).
- Sprzęgło jak zagrzejesz moto podjedź do ściany zapnij bieg 1 i zobacz czy Ci się sprzęgło nie ślizga (stopniowo popuszczaj sprzęgło, moto powinno przeć na ścianę aż w końcu Ci zgaśnie).
Może ktoś jeszcze coś Ci doradzi na co warto zerknąć.
- dekle czy nie po szlifie, sety,
- naciag łańcucha,
- ile zostało klocków hamulcowych,
- poprowadź motocykl i wciśnij przedni hamulec i zobacz czy nie ma luzów główka ramy,
- sprawdź samą ramę czy jest cała,
- grubość tarcz hamulcowych czy nie ma mocnych rantów co świadczy o zużyciu tarcz i konieczności ich wymiany,
- sprawdź pod zadupkiem czy nie ma kawałków gumy (świadczy to o paleniu gumy w motocyklu),
- możesz odkręcić dekiel zbiorniczka z płynem hamulcowym (jak jest ciemny taki mętny oznacza ze do wymiany).
- działanie świateł, wszystkich przełączników (ja się naciąłem na nie działające światła awaryjne)
A potem zobacz jak pali, jak szybko się nagrzewa, przejedź sprawdź czy jedzie prosto, w silniku nic nie stuka nie puka. Czy na jałowym biegu przedział obrotów jest miedzy 1200-1400 obrotów (ale bez ssania na ciepłym silniku).
- Sprawdź jak się biegi zapinają, czy nie wypadają (mój patent na sprawdzenie biegów to jedziesz w miarę wolno i zapinasz wysoki bieg np 4-5 i odkręcasz manetkę, wtedy w silniku działają dość spore siły na skrzynię jeśli nic się nie dzieje to skrzynia jak najbardziej dobra).
- Sprzęgło jak zagrzejesz moto podjedź do ściany zapnij bieg 1 i zobacz czy Ci się sprzęgło nie ślizga (stopniowo popuszczaj sprzęgło, moto powinno przeć na ścianę aż w końcu Ci zgaśnie).
Może ktoś jeszcze coś Ci doradzi na co warto zerknąć.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości