Zobacz wątek - Ledy w tylniej lampie ZZR 600

Ledy w tylniej lampie ZZR 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Ledy w tylniej lampie ZZR 600

Postprzez sebek9009 » 2/4/2013, 12:53

Witam.
Mam pytanie. Mysle nad zalozeniem ledow w tylniej lampie zzr 600 ;) Jest sens ? wydaje mi sie, ze efekt moze byc spoko, a ze zima za oknami to mam czas i poki motor w czesciach rozebrany mozna pokombinowc ;) wiec co jak z czym i do czego ? Jakie ledy kupic ? jest sens robic ? Jak to zorbic zeby zwykle swiatla w ledach swiecily i po nacisnieciu hamulca zeby te ledy tez byly mocniej podwietlone ?
sebek9009
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10/3/2013, 16:32
Lokalizacja: Poznań


Postprzez henio12323 » 2/4/2013, 13:10

kolega kiedys robił. zwykła płytka wycięta tak aby na sztywno pasowała w lampe. ( pod klosz oczywiscie ) (najlepiej było by sie pobawic i zrobic płytke drukowaną z obwodem itp itd ale to juz zalezy czy sie na tym znasz, bo jak nie to zwykła plastikowa płytka ) wiercisz otworki na diody, i je rozmieszczasz jakos. potem robisz obwód. co drugą diode łączysz jako postojówki, a potem pozostałe jako stop. efekt jest niezły tylko to zalezy od wielkosci lampy zeby dobrac odpowiednią ilość - tak żeby nie swieciła za mocno jako postojówka i żeby wyraźnie mocniej swieciło jako stop. klosz najlepiej potem biały zamontowac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25960
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sebek9009 » 2/4/2013, 13:21

Ok, ale odnosnie stopu tak ? To jak ledka bedzie mocniej swiecic skoro one swieca rowno, a nie slabiej i mocniej. To jak zorbic zeby te swiatlo bylo mocniejsze ? Kupic z metra te diodki np moge w leroyu ? pod 12v
sebek9009
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10/3/2013, 16:32
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 2/4/2013, 14:21

...

przecyztaj jeszcze raz co napisałem... postojowe swieci tylko połowa diod! a stop podpinasz kolejne pół. albo w zaleznosci od wielkosci lampy mozna np zrobić 1/3 to diody postojowe, a 2/3 to stop.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25960
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dhybryda » 3/4/2013, 09:10

ewentualnie mozesz zrobić ledy jako poxtojowe a hamulec na zwykla zarowke :) fajnie to wyglada :P sam mam tak zrobione ;P i tez mam zzr 600 ale przerobionego ;P
Kazdego dnia, zaczynam od nowa !
Avatar użytkownika
dhybryda
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 1/1/2013, 21:22
Lokalizacja: Trzebiatów



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr