Honda VTR 1000 f sprężanie dmucha w strone gaźnika
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Honda VTR 1000 f sprężanie dmucha w strone gaźnika
Witam, mam następujący problem otóż, sprężanie dmucha mi z cylindra w stronę gaźnika, paliwo zamiast dostawać się do cylindra zostaje wydmuchane na zewnątrz. Sprawdziłem czy luz zaworowy nie jest za mały lecz okazało się że jest w idealnym porządku. Wykręciłem głowicę i okazało się, że jakaś niewielka nie szczelność jest ale dosłownie na tyle mała że nie ma prawa przez to mi aż z taką siłą dmuchać z gaźnika. Nalałem nafty od strony tłoka w głowicę i poziom nafty ubywał w takim tempie, że musiał bym czekać chyba ze 3 godziny żeby mi całe uciekło. I tu pojawia się moje pytanie, czy dopuszczalna jest taka minimalna nieszczelność, czy niestety zawory mam do wymiany? Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam
P.S. motocykl to honda vtr 1000f 00 r, w poście mowa o tylnym cylindrze, przód pracuje normalnie.
P.S. motocykl to honda vtr 1000f 00 r, w poście mowa o tylnym cylindrze, przód pracuje normalnie.
- corvette
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
skoro rozebrałeś to warto wymienic zawór albo przynajmniej np przeszlifowac go i podfrezować gniazdo. ( zakłądam że zawory są stalowe ? ) ew po prostu dotrzeć zeby zlikwidować nieszczelnosc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Z wymianą będzie ciężka sprawa bo raczej mam skromny budżet ale myślę że przy takiej małej nieszczelności może warto właśnie spróbować podocierać te zawory pastą do docierania zaworów. A może jeszcze kojarzysz jakieś przyczyny dmuchania z gaźnika oprócz zaworów?
- corvette
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Potrzebuje kolejnej porady. Uporałem się z tymi zaworami. Teraz mam inny problem, silnik przerywa mi na 5-6 tyś obr, odrazu nadmieniam że zmieniłem świece i problem jest dalej. Dodam jeszcze że po tych operacjach z rozrządem zaworami itp teraz jest o wiele cichszy, wtedy łomotał tak basowo że cała okolica mnie słyszała a teraz pracuje jak jakaś 500. Jakie mogłą być przyczyny takich zachowań? pozdrawiam
Ps. na luzie kręci się do odcięcia i wchodzi na obroty bardzo żwawo
Ps. na luzie kręci się do odcięcia i wchodzi na obroty bardzo żwawo
- corvette
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
1. Czy rozrząd jest prawidłowo ustawiony (na znaki wg. manuala i wiedzy technicznej tego modelu).
2. Czy luzy zaworowe są ustawione na środek normy wg manuala
3. Czy gaźniki są zsynchronizowane, oraz czy otwierają się w nich tłoczki zwiększające dawkę paliwa
4. Czy świece zapłonowe są o właściwym oznaczeniu (ciepłocie) i czy mają właściwy odstęp elektrody.
A najważniejsze czy stosowałeś nowe uszczelki przy składaniu ?
Jeśli chodzi o części jest jeszcze Larsson.pl (można zamawiać też przez internet).
2. Czy luzy zaworowe są ustawione na środek normy wg manuala
3. Czy gaźniki są zsynchronizowane, oraz czy otwierają się w nich tłoczki zwiększające dawkę paliwa
4. Czy świece zapłonowe są o właściwym oznaczeniu (ciepłocie) i czy mają właściwy odstęp elektrody.
A najważniejsze czy stosowałeś nowe uszczelki przy składaniu ?
Jeśli chodzi o części jest jeszcze Larsson.pl (można zamawiać też przez internet).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości