Zobacz wątek - Barton Fighter 110 ccm chłodnica oleju i tuning
NAS Analytics TAG

Barton Fighter 110 ccm chłodnica oleju i tuning

i inne małe pojemności
_________

Barton Fighter 110 ccm chłodnica oleju i tuning

Postprzez misiomiodek » 31/3/2013, 21:08

Jak w temacie. Posiadam Bartona o pojemności 110 ccm. Widziałem jak koleś do 50 zamontował coś takiego http://allegro.pl/chlodnica-oleju-ogar- ... 76963.html tylko troszkę inny model. Pasuje też podobno do 110. Czy to rzeczywiście coś daje? Czy ciśnienie oleju przepchnie olej przez taką chłodnicę??

A tu filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=Hov8qqMdqrA

A drugą sprawą jest to, że notorycznie pali się żarówka od stopu i jazdy. (tylna) W czym może tkwić problem?


Trzecia sprawa. Czy zegary z zippa pro 50 będą pasować do Bartona Fightera?

A i czy znacie jakiś sposób wyciągnięcia z niego więcej prędkości i mocy bo ma koło 11 koni a v-max to 75-80 na 4 biegu.
misiomiodek
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2/3/2013, 18:36


Postprzez henio12323 » 31/3/2013, 22:02

a co za problem zamontowac chłodnice. tylko pytanie po co ? do fabrycznej maszyny kompletnie to nie ma sensu. wiele tuningowych jednostek nie potrzebuje takiej chłodnicy. dopiero te na wyzszym poziomie tuningu typu duze wałki, 3 zawory, 140-150 ccm. i ostra eksploatacja wymuszają taką chłodnice. ja mam quada 110 i zwykłe katowanie znosi bezproblemu. z olejem nie dzieje sie nic złego.

zarówka moze sie palic od zbyt duzego napięcia, od wibracji albo zastosowanej nieodpowiedniej lub słabej jakosci zarówki. mi w enduro od wibracji sie palą, i zastosowanie ledowej raz ze odciąza elektryke, dwa ze znacznie podnosi się odporność na wstrzasy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez misiomiodek » 31/3/2013, 22:12

Właśnie chodzi mi o to żeby go torchę podrasować żeby więcej wyciągał. Chłodnica może w tym trochę pomóc a poza tym taki bajer że niby intercooler w moto itp... :D
Chodzi mi o prosty sposób podrasowania tego silnika bo 75km/h to przymało a żeby tak ze 100-120 wyciągnął to bym się cieszył. :-)
misiomiodek
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2/3/2013, 18:36

Postprzez henio12323 » 31/3/2013, 22:37

chłodnica kompletnie nic nie pomoże :) poza dodatkową masa... ale jak chcesz mieć bajer to jeszcze dorzuć naklejki mocy ;) całkiem szportowo będzie

a wszystko odblokowane ? zmien przełozenie kosztem przyspieszenia zyskasz V max. wsadź swiece irydową u mnie róznica spora, miedzy chinską a irydową, moto lepiej pali, równiej pracuje itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez misiomiodek » 1/4/2013, 11:59

A te przełożenie to w silniku czy na łańcuchu?
Coś oprócz przełożenia można zmienić? (gaźnik, kolektor dolotowy, wydech)? Czy coś to da?
misiomiodek
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2/3/2013, 18:36

Postprzez henio12323 » 1/4/2013, 13:10

zębatki i łancuch inne

gaźnik mozna ale niewiele to da. kolektor nie da nic. wydech minimalną poprawe moze dać. ale to będzie bardziej kwestia zmiany dzwieku niz realnego odczucia wiekszej mocy. niestety bez wsadzenia grubszej kasy tuningi nie maja wiekszego sensu. zamiast wydawac tyle kasy na chłodnice gaxnik czy wydech. kup sobie sportowy silnik za jakies 1000 zł. ( sprzedaj stary za 400 zł np ) i masz konkretne osiągi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez misiomiodek » 3/4/2013, 17:50

Teraz pytanie za 100 pkt. Jaki to ma być silnik żeby pasował?? Myślałem nad mk6 od yamaszki ale czy będzie pasował a jeśli nie to ile bym miał spawania? (mam spawarke MIG-MAG pod 400v. Spawanie w osłonie argonu)
misiomiodek
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2/3/2013, 18:36

Postprzez LoLo_PL » 7/4/2013, 11:03

lifany, stompy ! ! ! na e-bayu jest ich duzo, pojemnosci nawet do 175ccm i gabarytowo to niczym sie nie rozni, wejdz na skew.pl i poszukaj sb w silnikach, wszystko jest, nawet na allegro są od juszczaka stompy 120, 140 itp. Co do chlodnicy to sam bede to swojego taka montował, osiagów nie zmieni ale przyda sie na dluzsze trasy. Co do przepalania sie zarowek to regulator ci sie mogł spalić. A i co do tuningu 110 to jezeli masz gaznik 19mm to 22mm lub wiecej da naprawde duzo, tylko musisz wymienic tez kruciec na 22mm lub wiecej. Lżejsze kolo magnesowe itp mozna pokombinowac :P chociaz do tuningu lepsze są 125ccm :)
LoLo_PL
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7/4/2013, 10:44

Postprzez misiomiodek » 8/4/2013, 20:35

Dzięki za pomoc. Dowiedziałem się wystarczająco dużo. Proszę o zamknięcie tematu.
misiomiodek
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2/3/2013, 18:36



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê