R6 kosz sprzęgłowy/sprzęgło parę pytań dotyczących naprawy.
Posty: 10
• Strona 1 z 1
R6 kosz sprzęgłowy/sprzęgło parę pytań dotyczących naprawy.
Witam otóż w R6 podejrzewam że hałasuje mi trochę sprzęgło/kosz sprzęgłowy.
Gdy sprzęgło jest wyciśnięte słychać dziwne odgłosy których nie chciałbym mieć w swoim moto, natomiast po wciśnieciu sprzęgła jest cisza.
Chciałem się dowiedzieć jakie są koszta na naprawy części nowe + robocizna.
Czy jest sens wsadzania używanych części?
Słyszałem ze koszyk można gdzieś podpiłować i stukanie ucichnie czy jest sens praktykowania czego takiego?
R6 rok 2001.
Pozdrawiam
Gdy sprzęgło jest wyciśnięte słychać dziwne odgłosy których nie chciałbym mieć w swoim moto, natomiast po wciśnieciu sprzęgła jest cisza.
Chciałem się dowiedzieć jakie są koszta na naprawy części nowe + robocizna.
Czy jest sens wsadzania używanych części?
Słyszałem ze koszyk można gdzieś podpiłować i stukanie ucichnie czy jest sens praktykowania czego takiego?
R6 rok 2001.
Pozdrawiam
-
Stany89 - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 25/12/2012, 16:07
Narazie rozbierz wszystko, obczaj co jest nie tak, bo mi jak stukało tak jak tobie w RS 125 to sie kosz popuścił, także jak ci robił to wcześniej jakiś "majster" to jest taka możliwość
Piłuje się ścianki rowków w koszu co przychodzą tam tarcze sprzegłowe, bo z czasem sie one odkształcają, ale gdyby to było zużyte to by ci moto szrpało przy ruszaniu
Piłuje się ścianki rowków w koszu co przychodzą tam tarcze sprzegłowe, bo z czasem sie one odkształcają, ale gdyby to było zużyte to by ci moto szrpało przy ruszaniu
-
FireBlade954 - Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 3/9/2011, 07:28
- Lokalizacja: Małopolska
a porównywałeś kiedys z inna r6 ? bo czasami taki dzwięk jest po prostu normalny wynikający z konstrukcji sprzegła.
ale tak czy siak warto wolnąchwilą zdjąc pokrywe, chociazby profilaktycznie wymienic łozyska, ew skontrolowac luz. ( łozyska kosza sprzęgłowego )
co do rowków nie powinno ich być.. piłowanie nie do konca też załatwia sprawe. bo powieksza się luz i powoduje sporą udarność dla skrzyni biegów. szarpanie tez mogą powodować przepalone i powyginane przekładki
ale tak czy siak warto wolnąchwilą zdjąc pokrywe, chociazby profilaktycznie wymienic łozyska, ew skontrolowac luz. ( łozyska kosza sprzęgłowego )
co do rowków nie powinno ich być.. piłowanie nie do konca też załatwia sprawe. bo powieksza się luz i powoduje sporą udarność dla skrzyni biegów. szarpanie tez mogą powodować przepalone i powyginane przekładki

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wyrobione sprezyny w koszu, bedzie chalasowac, ale nie ma sie co tym przejmowac 90% moto tak ma.
Jak zdejmiesz kosz i nim potrzasniesz to bedziesz wiedzial dlaczego slyszysz te niepokojace dzwieki
Chyba ze cos innego sie rozsypalo w co watpie.
Jak zdejmiesz kosz i nim potrzasniesz to bedziesz wiedzial dlaczego slyszysz te niepokojace dzwieki

929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
Kosz można zregenerować tu:
http://sprzegla.com/kontakt/kontakt-Mar ... owski.html
kilku znajomych już korzystało z usług i kosz po regeneracji działa jak nowy (regeneracja polega na rozebraniu kosza, weryfikacji i przeważnie wymianie zużytych sprężyn na nowe).
Po za tym to że 90% motocykli tak ma nie znaczy że musi tak mieć !
http://sprzegla.com/kontakt/kontakt-Mar ... owski.html
kilku znajomych już korzystało z usług i kosz po regeneracji działa jak nowy (regeneracja polega na rozebraniu kosza, weryfikacji i przeważnie wymianie zużytych sprężyn na nowe).
Po za tym to że 90% motocykli tak ma nie znaczy że musi tak mieć !
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 napisał(a):Kosz można zregenerować tu:
http://sprzegla.com/kontakt/kontakt-Mar ... owski.html
kilku znajomych już korzystało z usług i kosz po regeneracji działa jak nowy (regeneracja polega na rozebraniu kosza, weryfikacji i przeważnie wymianie zużytych sprężyn na nowe).
Po za tym to że 90% motocykli tak ma nie znaczy że musi tak mieć !
Czy on miał kiedyś warsztat na Burakowskiej?
Jak tak to polecam w 100%, oddałem im do regeneracji łącznie pewnie z 30 tarcz sprzęgłowych do puszek i zero reklamacji, spisują się jak fabryczne.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Tak to ten człowiek z Burakowskiej.
100Zł przy koszcie nowego oryginału :483$ czyli około 1536zł, czy nawet używanego - nie wiadomo czego, to bardzo dobra cena.
100Zł przy koszcie nowego oryginału :483$ czyli około 1536zł, czy nawet używanego - nie wiadomo czego, to bardzo dobra cena.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości