Moto nie kręci.
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Moto nie kręci.
Witam,
W zasadzie post dotyczy dwóch problemów. Zakupiłem wyświetlacz biegów. Podłączyłem wszystko według instrukcji, zakładała ona, podłączenie jednego z przewodów wyświetlacza do kontrolki biegu jałowego. Sęk w tym, że licznik zerował się na biegu jałowym jedynie w momencie, gdy odłączona była żarówka kontrolki. W momencie, gdy żarówka trafi na swoje miejsce, po włączaniu biegu jałowego, wskaźnik nie zeruje się.
Kolejny problem pojawił się w momencie gdy poraz kolejny wkładałem ową żarówkę do gniazdka. Zapaliła się na moment i zgasła. Pomyślałem, ze się przepaliła, żarnik okazał się jednak cały. Pomyślałem, że żarówka zrobiła zwarcie. Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie okazały się działać prawidłowo. Co gorsza, motor przestał w ogóle reagować na przycisk zapłonu. Tak więc. Po przekręceniu kluczyka, podświetlenie zegarów działa, nie działa zapłon i kontrolka biegu jałowego. Koledzy, pomocy ! Jeżdże kawą '97 ER5. Pozdrawiam
W zasadzie post dotyczy dwóch problemów. Zakupiłem wyświetlacz biegów. Podłączyłem wszystko według instrukcji, zakładała ona, podłączenie jednego z przewodów wyświetlacza do kontrolki biegu jałowego. Sęk w tym, że licznik zerował się na biegu jałowym jedynie w momencie, gdy odłączona była żarówka kontrolki. W momencie, gdy żarówka trafi na swoje miejsce, po włączaniu biegu jałowego, wskaźnik nie zeruje się.
Kolejny problem pojawił się w momencie gdy poraz kolejny wkładałem ową żarówkę do gniazdka. Zapaliła się na moment i zgasła. Pomyślałem, ze się przepaliła, żarnik okazał się jednak cały. Pomyślałem, że żarówka zrobiła zwarcie. Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie okazały się działać prawidłowo. Co gorsza, motor przestał w ogóle reagować na przycisk zapłonu. Tak więc. Po przekręceniu kluczyka, podświetlenie zegarów działa, nie działa zapłon i kontrolka biegu jałowego. Koledzy, pomocy ! Jeżdże kawą '97 ER5. Pozdrawiam
- Przemo.0
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 26/3/2012, 11:47
Objawy braku połączenia z czujnikiem luzu,albo niesprawnym czujnikiem.Ostatnio nawet o tym pisałem w przypadku Horneta.Nie jestem pewnien ,ale w ER5 powinno być tak samo.Czujnik luzu ma podać masę w momencie położenia "luz".Kontrolka luzu ma podłączony jeden koniec do + i drugi koniec do czujnika luzu .Wrzucenie luzu powoduje podanie masy i kontrolka świeci.
Tak samo wskaźnik biegu .Zeruje się po podaniu masy na podpięty przez Ciebie kabelek.
Sprawdź spokojnie połączenia.
Tak samo wskaźnik biegu .Zeruje się po podaniu masy na podpięty przez Ciebie kabelek.
Sprawdź spokojnie połączenia.
biegacz
-
pamoz - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
- Lokalizacja: Tarnów
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości