Zobacz wÄ…tek - Derbi GPR 50 na 80cc
NAS Analytics TAG

Derbi GPR 50 na 80cc

i inne małe pojemności
_________

Derbi GPR 50 na 80cc

Postprzez GPRboss » 24/3/2013, 23:02

Witam, mam w posiadaniu Derbi GPR 50 i planuje wstawić 80cc Malossi i tylko to (Może ewentualnie wydech sportowy). I chciał bym się dowiedzieć czy to bezpieczne dla silnika wstawić 80cc i czy nie trzeba n.p. Wał albo gaźnik wstawić nowy aby silnik nie wybuchł albo coś ? Dziękuje
Derbi GPR 50 ... The best! :D
GPRboss
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/6/2012, 12:50


Postprzez Jankes33 » 24/3/2013, 23:22

Moim zdaniem sie nie oplaca robic czegos takiego, duzo ci to nie pomoze, a znacznie oslabi zywotnosc silnika, a jezeli juz wstawil bys cylek 80 to musisz odpowiedni gaznik, wal wstawic a to wszystko wiaze sie z kosztami, a seryjny silnik derbi jest naprawde mocny. Jezeli brakuje Ci w nim mocy to proponuje kupic 125 np.rs, nsr o ile masz uprawnienia.
Derbi gpr 50 -> ?
Jankes33
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 11/5/2012, 23:12
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez kuba210796 » 24/3/2013, 23:28

Tym "tjuningiem" który masz zamiar zrobić , zyskasz dosłownie pare km więcej, a za to możesz zapomnieć o niskich i średnich obrotach bo na nich już nie pojezdzisz przy sportowym wydechu ,tylko w czerwonym polu będzie to jechać i o spalaniu bo wydech/cylek + gaznik większy zrobi swoje.

Lepiej sprzedać dołożyć i kupić 125.
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez GPRboss » 25/3/2013, 23:05

aha, to cylindra nie wymienie ale tłumik to tak i może nowe CDI bez ograniczenia :D opłaca sie ?
Derbi GPR 50 ... The best! :D
GPRboss
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/6/2012, 12:50

Postprzez Jankes33 » 26/3/2013, 08:06

Najlepiej poprostu ja cala odblokuj jezeli nie masz tego jescze zrobione i jezeli mieszkasz w miescie to zaloz sobie naped na przyspieszenie, nawet duzyprzyrost mocy to daje, a v-max i tak ci nic w moescie nie da. Co do tlumika to juz lepiej,
Derbi gpr 50 -> ?
Jankes33
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 11/5/2012, 23:12
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez lokuero » 27/3/2013, 22:18

Kupując malossi 80 zapewne masz na myśli mhr team lub replice. Po pierwsze musisz zmienić do tego gazior na 21/24, po drugie wydech, po trzecie wał i po czwarte po pewnym czasie Ci się zaczną ślizgać tarcze sprzęgła :).
Malossi mhr team 80 miażdży system, do tego wydech racingowy typu voca racing, scr corse racing line, jakieś yasuni + tarcze tec kevlar lub lepsze + gaźnik dellorto, mikuni. Jeżeli masz zamiar kupować nowe części wyjdzie cie to ok. 2,5k ^^. Używki może się w tysiaku zmiescisz, ew. 1500.
lokuero
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8/4/2012, 20:11

Postprzez GPRboss » 27/3/2013, 23:03

ahaaa, no to ten plan z 80tką to nie jest zbyt dobry, po prostu zrobię podstawowe tuningi jak mi wszyscy tu zalecają, wymienię wydech na sportowy, wymienię CDI, może 2-3 ząbek dam więcej na przedniej zębatce i będzie git. A jak chce więcej mocy to jak tu koledzy mówili, musze poczekać na 125 :D
Derbi GPR 50 ... The best! :D
GPRboss
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/6/2012, 12:50

Postprzez Jankes33 » 28/3/2013, 09:50

2-3 ząbki więcej na przedniej, to sie przełoży na v-max, a nie na moc.
Derbi gpr 50 -> ?
Jankes33
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 11/5/2012, 23:12
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez GPRboss » 28/3/2013, 18:35

właśnie o to chodzi chyba? aby był szybszy, czy nie ?
Derbi GPR 50 ... The best! :D
GPRboss
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/6/2012, 12:50

Postprzez Jankes33 » 28/3/2013, 20:32

Tak byłby szybszy ale rozpedzanie bedzie trwało wieczność, chociaż spotkałem się z takim przypadkiem chyba nawet tu na forum ktos pisal, ze przy wiekszej zebatce z przodu derbi na 6 biegu juz mu nie przyspieszalo, tylko spadaly obroty i predkosc pozostawała ta sama. Więc na to samo wyszło, tylko spalanie było mniejsze.
Derbi gpr 50 -> ?
Jankes33
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 11/5/2012, 23:12
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez GPRboss » 28/3/2013, 23:12

a co jak odejmę jedną z przedniej zębatki o dodam dwa na tylnej ?
Derbi GPR 50 ... The best! :D
GPRboss
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/6/2012, 12:50

Postprzez Jankes33 » 28/3/2013, 23:19

Teoretycznie: lepsze przyspieszenie, wieksza moc, mniejszy v-max. To działa cos jak w rowerze z przerzutkami, jezeli z przodu dasz duza zebatke a z tylu mala to masz lepszy v-max ale za to slabsze przyspieszenie, mala z przodu duza z tylu lepsze przyspieszenie, ale za to slabszy v-max.
Derbi gpr 50 -> ?
Jankes33
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 11/5/2012, 23:12
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez GPRboss » 29/3/2013, 18:00

aha, to chyba dam 2 więcej na przyspieszenie :D Dzięki :D
Derbi GPR 50 ... The best! :D
GPRboss
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/6/2012, 12:50

Postprzez Jankes33 » 29/3/2013, 18:50

Nie ma za co, ja tez teraz wymieniam naped w mojej gpr'ce i daje chyba 12/52z powinna ładnie sie zbierać.
Derbi gpr 50 -> ?
Jankes33
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 11/5/2012, 23:12
Lokalizacja: Gdańsk



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê