Zobacz wątek - Prostowanie ram i zawieszeń motocyklowych
NAS Analytics TAG

Prostowanie ram i zawieszeń motocyklowych

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Prostowanie ram i zawieszeń motocyklowych

Postprzez Bercik1995 » 24/3/2013, 20:47

Witam wszystkich, ostatnio zainteresowałem się tematem prostowania ram oraz przedniego zawieszenia w motocyklach. Starałem się wyszukać informacje na ten temat, lecz nic nie znalazłem. Może ktoś z forumowiczów coś wie o prostowaniu i mógłby się podzielić ze mną tą wiedzą. Chodzi mi o to jak wygląda dany proces, np. prostowania rur teleskopowych i na jakich maszynach się to odbywa. Z góry dziękuje :)
Bercik1995
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24/3/2013, 20:36


Postprzez piotr_motoland » 25/3/2013, 08:33

Nie prostuje się rur teleskopów zawieszenia przedniego motocykla.Material jest już nadwyrężony i uszkodzony,jakiekolwiek prostowanie grozi wypadkiem.Jeżeli będziesz uczestnikiem wypadku i rzeczoznawca z ubezpieczalni stwierdzi iż moto było spawane lub coś prostowane ,możesz mieć poważne klopoty, a szczegolnie na terenie unii europejskiej.
piotr_motoland
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
Lokalizacja: polska


Postprzez Seba_ER5 » 25/3/2013, 12:07

Nie nie prostuje tylko nie powinno, ale ludzie prostuja.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Bercik1995 » 25/3/2013, 22:50

Przeciez sa rozne firmy (nawet sporo ich jest), ktore sie tym zajmuja. Widzialem, ze maja nawet jakies certyfikaty wiec chyba to nie jest tak, ze zawieszenia sie nie prostuje. Jednak nigdzie nie znalazlem informacji jak to jest robione. Dlatego zalozylem temat na tym forum, bo myslalem, ze ktos musi wiedziec cos na ten temat i mialem nadzieje, ze sie ta wiedza ze mna podzieli.
Bercik1995
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24/3/2013, 20:36

Postprzez mater13 » 26/3/2013, 16:35

X lat temu jak jeszcze śmiagałem komarkiem wyciołem kanara w drzewo. Przód ramy się powyginał, więc ojciec w robocie dał jakiemuś tak majstrowi który to podgrzał ( nie wiem do ilu stopni ) i potem prostował ( ale nie wiem jak ). Komaryne trochę ściągało w lewo jak się kiere puściło, a tak po za tym to dało radę jeździć.
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34

Postprzez power_bit » 26/3/2013, 23:27

mater13 napisał(a): dał jakiemuś tak majstrowi który to podgrzał ( nie wiem do ilu stopni ) i potem prostował ( ale nie wiem jak ). Komaryne trochę ściągało w lewo jak się kiere puściło, a tak po za tym to dało radę jeździć.

Widzę pełen professional, nie ma co :twisted:
Ja tam w GS 500 prostowałem lagi, były lekko skrzywione od uderzenia w krawężnik. Robi się to na prasie hydraulicznej.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez Bercik1995 » 27/3/2013, 14:57

O widzę co raz konkretniejsze odpowiedzi ;p Proszę o więcej :D
Bercik1995
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24/3/2013, 20:36



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê