Zobacz wątek - ktm GS 620 RD nie osiąga pełnej mocy
NAS Analytics TAG

ktm GS 620 RD nie osiąga pełnej mocy

Enduro, Cross
_________

ktm GS 620 RD nie osiąga pełnej mocy

Postprzez czarnyktm » 24/3/2013, 14:38

Witam jestem nowy na tym forum. Kupiłem ktm 620 ale po paru dniach jazdy zaczeło mu coś dolegać. Zapala bez problemu czy to rano czy jak jest rozgrzany ale idzie na pół gazu jak dasz do końca zaczyna przerywać i strzelać w tłumik tak jak by coś z zapłonem. Dodam jeszcze że nie miałem wcześniej nic takiego typu przyjemność z jazdy jest fajna
czarnyktm
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/3/2013, 14:26


Postprzez kris514 » 24/3/2013, 16:12

To jest 4t? Wyregulowalbym najpierw zawory.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez Bostorn » 24/3/2013, 17:34

jeżeli Krisie nie wiesz czy to 2t czy 4t lepiej nie pisz głupot :D


po pierwsze do autora:
sprawdź w jakim stanie jest filtr powietrza
- gaźnik, kiedy ktoś coś przy nim robił? czyścił. regulował
- o tłok nie ma co pytac narazie jeżeli 2 wcześniejsze czynności nie były sprawdzone


zacznij od wyprania filtra powietrza i nasączenia go, od dokladnego wyczyszczenia, przedmuchania gaźnika i odpowiedniej regulacji, wtedy można myślec dalej jeżeli to nic nie pomoże
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 24/3/2013, 17:38

ja bym zajrzał do zaworów, wyczyscił i wyregulował gaźnik - to podstawa. a jaki tam masz gaźnik ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 24/3/2013, 18:24

Bostorn ale co ja złego napisałem, co prawda pytanie czy 4t było nie potrzebne(nie przeczytałem nagłówka) ale w zaworach też może leżeć przyczyna...
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Bostorn » 25/3/2013, 12:54

oczywiście że może, i to jak najbardziej, ale jeżeli nie jest się czegoś pewnym lepiej nie wprowadzac chaosu, gdybyś nie pytał się o te 4T moja odpowiedź inaczej by wyglądała :0
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez czarnyktm » 25/3/2013, 14:17

Koledzy gaźnik jest DELLORTY PHM 40 niby go wyjąłem i rozebrałem ale tam dysza jest tak duża ze musiał by tam wpaść zapałka żeby zapchała tą dyszę próbowałem regulować ten gaźnik ale ta dysza z prawej jest tylko od wolnych a jak wyregulować wysokie obroty filtr czyściłem . Aco do zaworów ten poprzedni właściciel wczoraj coś tam regulował ale nic nie dało według mnie robił to na oko bo teraz pukają zawory objawy są takie jak by się dusił (brak paliwa ) i nieraz strzeli w tłumik na wolnych cyka jak zegarek
czarnyktm
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/3/2013, 14:26

Postprzez MJR128 » 25/3/2013, 16:37

Oddaj moto w ręce fachowca od motocykli. Takie bezsensowne grzebanie na dobre Ci nie wyjdzie.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez czarnyktm » 25/3/2013, 16:52

Też tak myślę dobrze że za niego jeszcze nie płaciłem miałem 3 dniowy okres próbny w środę jedzie do Olsztyna do serwisu na koszt poprzedniego właściciela ale z czasem i tak muszę go opanować więc pewnie często będę na tym forum gościem każda podpowiedz mile widziana
czarnyktm
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/3/2013, 14:26

Postprzez MJR128 » 25/3/2013, 18:39

Jak chcesz coś robić sam, to wpierw dowiedz się wszystkiego co możesz na temat planowanej operacji i dopiero później do niej przystępuj. A nie, że bierzesz się za regulację gaźnika nie wiedząc nawet jak on działa.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez czarnyktm » 25/3/2013, 19:25

Kolego to zacznijmy od gaźnika mógł byś mi przedstawić co powinienem po kolei robić
czarnyktm
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/3/2013, 14:26

Postprzez MJR128 » 25/3/2013, 20:16

Robotę przy gaźniku tym bardziej z niewiadomą przeszłością zaczyna się od rozbiórki, gruntownego czyszczenia, weryfikacji części oraz sprawdzenia czy są zamontowane odpowiednie rozmiary dysz.
Po takim działaniu można dopiero zacząć myśleć o regulacji gaźnika.
Oczywiście po czyszczeniu gaźnika bezwzględnie należy umyć/wymienić filtr powietrza, wyczyścić i sprawdzić szczelność przestrzeni między gaźnikiem a filtrem.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez czarnyktm » 18/5/2013, 20:58

Witam ponownie KTM naprawiony. Podczas wyższych obrotów tracił iskrę mechanik przewinął cewkę i problem znikł pozdrawiam.
czarnyktm
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/3/2013, 14:26



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê