ktm GS 620 RD nie osiąga pełnej mocy
Posty: 13
• Strona 1 z 1
ktm GS 620 RD nie osiąga pełnej mocy
Witam jestem nowy na tym forum. Kupiłem ktm 620 ale po paru dniach jazdy zaczeło mu coś dolegać. Zapala bez problemu czy to rano czy jak jest rozgrzany ale idzie na pół gazu jak dasz do końca zaczyna przerywać i strzelać w tłumik tak jak by coś z zapłonem. Dodam jeszcze że nie miałem wcześniej nic takiego typu przyjemność z jazdy jest fajna
- czarnyktm
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/3/2013, 14:26
To jest 4t? Wyregulowalbym najpierw zawory.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
jeżeli Krisie nie wiesz czy to 2t czy 4t lepiej nie pisz głupot
po pierwsze do autora:
sprawdź w jakim stanie jest filtr powietrza
- gaźnik, kiedy ktoś coś przy nim robił? czyścił. regulował
- o tłok nie ma co pytac narazie jeżeli 2 wcześniejsze czynności nie były sprawdzone
zacznij od wyprania filtra powietrza i nasączenia go, od dokladnego wyczyszczenia, przedmuchania gaźnika i odpowiedniej regulacji, wtedy można myślec dalej jeżeli to nic nie pomoże

po pierwsze do autora:
sprawdź w jakim stanie jest filtr powietrza
- gaźnik, kiedy ktoś coś przy nim robił? czyścił. regulował
- o tłok nie ma co pytac narazie jeżeli 2 wcześniejsze czynności nie były sprawdzone
zacznij od wyprania filtra powietrza i nasączenia go, od dokladnego wyczyszczenia, przedmuchania gaźnika i odpowiedniej regulacji, wtedy można myślec dalej jeżeli to nic nie pomoże
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
ja bym zajrzał do zaworów, wyczyscił i wyregulował gaźnik - to podstawa. a jaki tam masz gaźnik ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Bostorn ale co ja złego napisałem, co prawda pytanie czy 4t było nie potrzebne(nie przeczytałem nagłówka) ale w zaworach też może leżeć przyczyna...
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
oczywiście że może, i to jak najbardziej, ale jeżeli nie jest się czegoś pewnym lepiej nie wprowadzac chaosu, gdybyś nie pytał się o te 4T moja odpowiedź inaczej by wyglądała :0
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Koledzy gaźnik jest DELLORTY PHM 40 niby go wyjąłem i rozebrałem ale tam dysza jest tak duża ze musiał by tam wpaść zapałka żeby zapchała tą dyszę próbowałem regulować ten gaźnik ale ta dysza z prawej jest tylko od wolnych a jak wyregulować wysokie obroty filtr czyściłem . Aco do zaworów ten poprzedni właściciel wczoraj coś tam regulował ale nic nie dało według mnie robił to na oko bo teraz pukają zawory objawy są takie jak by się dusił (brak paliwa ) i nieraz strzeli w tłumik na wolnych cyka jak zegarek
- czarnyktm
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/3/2013, 14:26
Oddaj moto w ręce fachowca od motocykli. Takie bezsensowne grzebanie na dobre Ci nie wyjdzie.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Też tak myślę dobrze że za niego jeszcze nie płaciłem miałem 3 dniowy okres próbny w środę jedzie do Olsztyna do serwisu na koszt poprzedniego właściciela ale z czasem i tak muszę go opanować więc pewnie często będę na tym forum gościem każda podpowiedz mile widziana
- czarnyktm
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/3/2013, 14:26
Jak chcesz coś robić sam, to wpierw dowiedz się wszystkiego co możesz na temat planowanej operacji i dopiero później do niej przystępuj. A nie, że bierzesz się za regulację gaźnika nie wiedząc nawet jak on działa.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Robotę przy gaźniku tym bardziej z niewiadomą przeszłością zaczyna się od rozbiórki, gruntownego czyszczenia, weryfikacji części oraz sprawdzenia czy są zamontowane odpowiednie rozmiary dysz.
Po takim działaniu można dopiero zacząć myśleć o regulacji gaźnika.
Oczywiście po czyszczeniu gaźnika bezwzględnie należy umyć/wymienić filtr powietrza, wyczyścić i sprawdzić szczelność przestrzeni między gaźnikiem a filtrem.
Po takim działaniu można dopiero zacząć myśleć o regulacji gaźnika.
Oczywiście po czyszczeniu gaźnika bezwzględnie należy umyć/wymienić filtr powietrza, wyczyścić i sprawdzić szczelność przestrzeni między gaźnikiem a filtrem.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości