Zobacz wątek - Kawasaki KX 250 2T 1998r. po generalnym remoncie silnika.

Kawasaki KX 250 2T 1998r. po generalnym remoncie silnika.

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Kawasaki KX 250 2T 1998r. po generalnym remoncie silnika.

Postprzez Dawid YZF 250 » 24/3/2013, 10:52

Witam mam problem otóż posiadam Kawasaki KX 250 2T 1998r. Motocyklem jezdze 2 sezon. Odkad go kupiłem jazda nim jest dziwna ponieważ wydaje mi sie ze nie jedzie tak jak powinna jechac typowa 250 w 2T. Nie jest to wersja na nikasilu tylko przeróbka na tuleje żeliwną oraz ma mały problem ponieważ ma uszkodzony mechanizm zaworu wydechowego i zawór jest ustawiony na pełne otwarcie i cały czas jest otwarty. W tym roku został przeprowadzony cały generalny remont silnika tj. : Szlif cylindra plus nówka tłok Wiossner, nowa korba Wiossner, nowe łożyska łożyska wału C4 bardzo wysokiej jakośći, nowa świeca sportowa NGK Iridium. Motocykl po remoncie chodzi wspaniale nie słychac absolutnie żadnych nie powolanych dzwieków z silnika tylko spalanie :) Motocykl pali od pierwszego kopa na biegu jałowym wkreca sie tak ze cała rama sie trzesie i silnik jakby miał zaraz wybuchnąć heheh :) Lecz gdy włącze bieg i rusze to motocykl ma wiekszą moc na niskich i średnich obrotach a na wyokich tak jakby miał jakąś dziure w mocy ponieważ przyspiesza ale nie czuc jakiegoś super strzała mocy. wydaje mi sie może być to wina gaźnika mze byc rozkalibrowany ponieważ słabo reaguje na zmiany w regulacji dawki powietrza. Czy ktoś ma jakiś pomysł na uruchomienie tych 56KM żeby je uruchomic :) bede wdziezny za wszelkie porady. Pozdrawiam
Dawid YZF 250
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/3/2013, 10:23


Postprzez henio12323 » 24/3/2013, 10:56

hehe 56 koni to nigdy nie miał... a do tej pory połowa zdechła ;P

jak tak jeździsz to swieca jaki ma kolor ?

a zawór na pewno otwarty ? moze jest ciągle w pozycji zamkniętej ?
co do gaźnika - jak masz takie wątpliwosci po 1 z ksiązka serwisową skontroluj wielkość dysz - moze ktos sie bawił niepotrzebnie. jak sa ok, mozna fachowcowi zlecic pomiar.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dawid YZF 250 » 24/3/2013, 11:07

Dzięki za odpowiedź kolego :) Świeca ma dobry kolor. kolor kawki z mlekiem. Zawór napewno otwarty myśle ze moze ktoś pokomibnował może coś z dysza od wysokich obrotów. Słuchaj w czasie remontu zauwarzyłem ze goście którzy wprawiali tuleje nie wycieli 2 malutkich okien bocznych kanałów wydechowych gdzie są te wałki które otwierają boczne strony zaworu wydechowego. Czy moze to mieć aż tak duze znaczenie ??? te okienka są malutkie ? główne okno jest wyciete prawidłowo i zawór jest napewno otwarty - ten główny wylot.
Ale na biegu jałowym sie wkreca wspaniale tak jak powinna 250 w 2T. Tylko w czasie jazdy łapie jakąs dziure w krzywej mocy przyspiesza ale słabo na wysokich obrotach. Nie ma efektu 250 2T powinna rwać jak szalona na wysokich.


edytuj posty - henio12323
Dawid YZF 250
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/3/2013, 10:23

Postprzez MJR128 » 24/3/2013, 11:22

Na ile został spasowany tłok?
Nie ma sensu oceniać koloru świecy jeśli nie działa zawór mocy.
Nie wycięli wszystkich kanałów? Gratulacje dla zakładu.
Masz swoją przyczynę.
Zobacz pw.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Dawid YZF 250 » 24/3/2013, 16:17

Tak jest wycięte jest tylko główny wylot spalin ale 2 boczne małe okienka gdzie są te wałeczki otwierające i zamykające nie są wyciete niestety. Spasowany tak jak kazał wossner na 0,06 bodajrze jak pamietam dobrze, luz jest taki jak Wiossner przewiduje. Ale wydaje mi sie ze z gaznikiem tez cos moze byc ponieważ jak odpalam go na ssani ma strasznie wysokie obroty dopiero z czasem z nich schodzi. Co najdziwiniejsze na biegu jałowym kręci sie naprawde nieźle wszystko sie trzesie aż. Ale w czasie jazdy wydaje mi sie ze nie osiąga na wysokich obrotach tego co powinien. Niskie i średnie są całkiem dobre ale wysokie obroty na biegach to nie to co powinna robić 250 w 2T. Macie jakis pomysł ? jakie dysze przewiduje serwis ma ktoś kawe lub Suze w tych latach zeby pomóc ?? Pozdrawiam dziex za odpowiedzi chłopaki
Dawid YZF 250
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/3/2013, 10:23

Postprzez kris514 » 24/3/2013, 17:36

http://chomikuj.pl/godzillaaaa/Motoryza ... s*c3*b3wki)/Kawasaki/1994-1998r_en,2379702733.pdf

Trzymaj serwisówkę...
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MJR128 » 27/3/2013, 09:32

Cóż tu wiele myśleć? Trzeba zrobić coś, żeby otworzyć pozatykane kanały.
1. Wymienić tuleje
2. Wywiercić otwory? Raczej nierealne.

EDIT:
A oto przypadek, którym się ostatnio zajmowałem YZ 250. Zawory wydechowe były zacięte w pozycji zamkniętej (zatarte) i to tylko te zaworki otwierające okna boczna. Ten od okna głównego działał.
Oto efekt:
Zastanów się teraz nad swoim przypadkiem.

Obrazek
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Dawid YZF 250 » 28/3/2013, 09:07

MJR128 Ten silnik jezdził 3 sezony na tym cylindrze i po 3 dopiero sie tak zużył że nie miał juz kompresjii wytarł sie pierścień i tłok juz miał znaczny luz w cylindrze !! Nigdy nic sie nie zatarło :) :) Pozdrawiam
Problem bedzie z gaźnikiem ponieważ na postoju sie wkreca cudownie tak jak powinien, ale w czasie jazdy przy nagłym otwarciu manetki do konca motor sie przymula prawdopodobnie z nadmiaru dostarczanego paliwa, dodam iż regulacja gaźnika nic nie daje. Nawet kupiłem nową świece i został założony i nasączony nowy filtr paliwa. Podejrzewam że dysz bedzię zbyt duża dlatego przy nagłym dodaniu gazu przymula bestie. Pozdrawiam jakby ktoś znał nominalny rozmiar dyszy byłbym wdzieczny za tą informacje. Ściągne ksiązke i sprawdze ale byłbym wdzieczny jakby ktoś doświadczony dał cynka jaki rozmiar powinien być. Pozdrawiam


edytuj posty - henio12323
Dawid YZF 250
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/3/2013, 10:23

Postprzez Marcin1324 » 28/3/2013, 13:07

A filtr powietrza czyściłeś?
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Dawid YZF 250 » 28/3/2013, 22:52

Problem bedzie z gaźnikiem ponieważ na postoju sie wkreca cudownie tak jak powinien, ale w czasie jazdy przy nagłym otwarciu manetki do konca motor sie przymula prawdopodobnie z nadmiaru dostarczanego paliwa, dodam iż regulacja gaźnika nic nie daje. Nawet kupiłem nową świece i został założony i nasączony nowy filtr paliwa. Podejrzewam że dysz bedzię zbyt duża dlatego przy nagłym dodaniu gazu przymula bestie. Pozdrawiam jakby ktoś znał nominalny rozmiar dyszy byłbym wdzieczny za tą informacje. Ściągne ksiązke i sprawdze ale byłbym wdzieczny jakby ktoś doświadczony dał cynka jaki rozmiar powinien być. Pozdrawiam
Dawid YZF 250
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/3/2013, 10:23



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr