Zobacz wątek - zejscie na kolano
NAS Analytics TAG

zejscie na kolano

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Postprzez Seba_ER5 » 8/8/2010, 15:33

No to czekam na fota.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez sebasbox » 9/8/2010, 10:20

Konio napisał(a):A trzymasz noge od strony zakretu (w tym przypadku prawa) palcami na podnozku?


no właśnie ktoś może powie dokładnie czemu ma to służyć?? chyba tylko bardziej wygodnej pozycji (w sensie łatwiejszemu wystawieniu kolanka) bo raczej na samo prowadzenie motocykla w zakręcie to nie ma to wpływu...
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07


Postprzez Seba_ER5 » 9/8/2010, 10:47

no właśnie ktoś może powie dokładnie czemu ma to służyć?? chyba tylko bardziej wygodnej pozycji (w sensie łatwiejszemu wystawieniu kolanka) bo raczej na samo prowadzenie motocykla w zakręcie to nie ma to wpływu...


Noga przy zejsciu na kolanko bardziej idzie do przodu niz na bok.
Sproboj kucnac i todknac kolanem ziemi trzymajac nogi cala stopa na ziemi i nastepnie zrob to na palcach.
[/quote]
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez sebasbox » 9/8/2010, 12:03

no właśnie o to mi chodziło, poza większą wygodą wystawienia kolana większych różnic nie odczuwałem (w sensie w prowadzeniu)
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez michal392 » 9/8/2010, 15:24

Seba_ER5 napisał(a):
no właśnie ktoś może powie dokładnie czemu ma to służyć?? chyba tylko bardziej wygodnej pozycji (w sensie łatwiejszemu wystawieniu kolanka) bo raczej na samo prowadzenie motocykla w zakręcie to nie ma to wpływu...


Noga przy zejsciu na kolanko bardziej idzie do przodu niz na bok.
Sproboj kucnac i todknac kolanem ziemi trzymajac nogi cala stopa na ziemi i nastepnie zrob to na palcach.
[/quote]

To, że stopę wew. do zakretu ustawia się na palcach na podnóżku podyktowane jest wyłącznie logiką. Przy głebokim złożeniu gdyby stopa była ustawiona na śródstopiu lub dalej w kierunku pięty zacznie trzeć o asfalt i trzeba ja ustawic na palcach.
To samo tyczy sie odwracania biegów. Na torze 90 % zawodników ma biegi na odwrót ponieważ w złożeniu jest łatwiej nacisnąc lewarek i wbic wyzszy bieg, Gdyby biegi byly normalnie byloby to niemożliwe, ponieważ nie zmieścimy nogi pod lewarkiem.
JAMAHA ERŁAN :)
Avatar użytkownika
michal392
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 18/1/2008, 16:49

Postprzez Seba_ER5 » 11/8/2010, 08:42

Tata :) spoko spoko :) jak sie spotkamy to Ci moge pomachac lewa reka w złożeniu :).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez griso » 19/8/2010, 20:52

Madboy, widze ze kontuzja juz minela,
powiedzialbym pare slow na temat twojej ostatniej foty ale mysle ze sam dobrze wiesz gdzie bledy robisz.

dorzuce cos swojego:

Obrazek

Obrazek
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
griso
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15

Postprzez krystek_19 » 4/8/2011, 00:22

Ja dopiero zaczynam. Wiem, robię "kaczkę". Słucham Waszych opinii.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
krystek_19
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:05
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez def » 25/8/2011, 10:22

nie radze na rondzie na kolano schodzic
Avatar użytkownika
def
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/1/2011, 16:44
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Krmtzzz » 25/8/2011, 18:32

Krystek wstaw fote na normalnym winklu
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Przemo_rene » 31/8/2011, 00:00

strasznie złą minę mam na torze :lol: poza tym tak to u mnie wyglądało w ten poniedziałek co był.

Enjoy:

Obrazek


Obrazek


Obrazek
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Kwazi » 31/8/2011, 11:01

pochyl sie do wewnatrz zakrętu
-dup* do tyłu(40%masy na przód,60% na tył) wysuń ja bardziej do wewnatrz zakrętu
-ugnij ręke w łokciu-do wewnątrz zakretu
-patrz tam gdzie chcesz jechać

w zlozeniu operuj płynnie gazem
bez:
-szarpania
-i na przemian dodawania i odejmowania gazu

ronda maja to do siebie ze sa zdradliwe i sliskie(maja ujemne profilowanie-siła odśrodkowa dziala na moto duzo mocniej niz na profilowanym winklu)
zacznij trenować na parkingu
zacznij od lewej strony,za prawa wez sie jak załapiesz naprawde mocniej lewa strone

i pamietaj!
chodzi o stabilnosc w zlozeniu,opanowanie moto i predkośc a nie puste tarcie sliderem
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij

"zielona szóstka"
Avatar użytkownika
Kwazi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 590
Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
Lokalizacja: SCZ

Postprzez Przemo_rene » 31/8/2011, 11:10

yyy to rozumiem do kolegi na 125 :D
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Kwazi » 31/8/2011, 11:11

nie do mojej mamy...
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij

"zielona szóstka"
Avatar użytkownika
Kwazi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 590
Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
Lokalizacja: SCZ

Postprzez Przemo_rene » 31/8/2011, 11:15

no bo post pod postem to to nie był...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez krystek_19 » 2/9/2011, 20:10

Dziękuje za wskazówki, może wybiorę się na tor kartingowy na winkle. I Panowie jeszcze jedno pytanko. Mam opony z 2008 roku. Czy dadzą radę? Nie są zbyt twarde? W porównaniu z Pilot'ami moje są twardsze o około 30%. Oponki Pirelki Diablo.
Avatar użytkownika
krystek_19
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:05
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Kwazi » 3/9/2011, 09:29

dolna granica 2009r
wymien je na nowe swieze dobre mieso...
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij

"zielona szóstka"
Avatar użytkownika
Kwazi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 590
Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
Lokalizacja: SCZ

Postprzez inmate » 3/9/2011, 10:47

@up: nie pleć, kolego, bzdur. Jeżeli się znasz na zasadzie, 'bo kolega powiedział' to powstrzymaj się od dawania rad.

Opony do 5 lat spokojnie mogą sobie leżeć (odpowiednio składowane oczywiście).
Avatar użytkownika
inmate
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 25/5/2010, 21:28

Postprzez Przemo_rene » 3/9/2011, 12:12

ja mam tył pilot power 2004 rok - założony leżak 2 tyg temu. Przód mam 2010 - też nowy. I co? I dokładnie to samo. Opona zachowuje się identycznie jedna i druga.

Nagrzewają się tak samo. Tak samo świeżo i miękko guma wygląda i tak samo się spisywały na torze. Na ulicy również zero zastrzeżeń.

Kupować leżaki i nie bręczeć. Tylko musi to być miejsce w którym dadzą wam rok gwarancji na nie. A takie w Poznaniu jest np. Tyle w temacie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Kwazi » 3/9/2011, 21:20

he he kolego
swieze mieso to swieze
swoja bolesna praktyke mam...wszystko jest do czasu
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij

"zielona szóstka"
Avatar użytkownika
Kwazi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 590
Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
Lokalizacja: SCZ

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na gr