Wpadł mi plastyk do otworu bagnetu olejowego. Yamaha FZ6 S2.
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Wpadł mi plastyk do otworu bagnetu olejowego. Yamaha FZ6 S2.
Witam serdecznie wszystkch,
mam poważny problem - jako, że jestem laikiem w kwestiach mechanicznych.
Dzisiaj wyrównywałem po wymianie, poziom oleju, zlewając go przy pomocy plastykowej pompki (taka jak w mydłach w płynie), przez otwór na bagnet, gdy nagle część pompki wpadła do środka. Tu sięokazało, że nie była 1 częsciowa. ;/
Obecnie wkręciłem bagnet do środka, ponieważ plastykowej rurki już nie widać w otworze i motocykl czeka na interwencję. W jaki sposób mogę tę rurkę wyjąć? Czy jeśli odpalę silnik, rurka popłynie z olejem do silnika i może go uszkodzić? Co robić? Rurka ma ok 5-6 cm długości i wykonana jest z giętkiego plastyku.
Pozdrawiam
mam poważny problem - jako, że jestem laikiem w kwestiach mechanicznych.
Dzisiaj wyrównywałem po wymianie, poziom oleju, zlewając go przy pomocy plastykowej pompki (taka jak w mydłach w płynie), przez otwór na bagnet, gdy nagle część pompki wpadła do środka. Tu sięokazało, że nie była 1 częsciowa. ;/
Obecnie wkręciłem bagnet do środka, ponieważ plastykowej rurki już nie widać w otworze i motocykl czeka na interwencję. W jaki sposób mogę tę rurkę wyjąć? Czy jeśli odpalę silnik, rurka popłynie z olejem do silnika i może go uszkodzić? Co robić? Rurka ma ok 5-6 cm długości i wykonana jest z giętkiego plastyku.
Pozdrawiam
- flashu
- Świeżak
Jeżeli odpalisz silnik istnieje możliwość zmielenia tej rurki przez tryby skrzyni lub sprzęgła. Najbezpieczniej gdy odkręcisz pokrywę bo jest ryzyko że rurka z olejem przepłynie otworami do miski przy spuszczaniu przez śrubę.
PS. po co stosujesz takie patenty?
PS. po co stosujesz takie patenty?
-
mati22252 - VIP Åšcigacz.pl
przeczytaj kolego jeszcze raz regulamin,edytuj posty
Sory, z rozpędu napisałem dwa.