Zobacz wątek - Oferta na Kawasaki ER-5 Legnica

Oferta na Kawasaki ER-5 Legnica

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Oferta na Kawasaki ER-5 Legnica

Postprzez bazyli11 » 15/3/2013, 23:16

Witam!

Przymierzam się do kupna pierwszego sprzęta. Szukam Suzuki GS500 lub Kawasaki ER-5. Przeglądam już od dłuższego czasu ogłoszenia i albo po motory trzeba jechać daleko albo są zbyt drogie. Szukam moto tak do 4000zł. Na jutro umówiłem się na oględziny tego Kawasaki:

http://otomoto.pl/kawasaki-er-5-ladny-maly-przebieg-M3555850.html (otwórz link)

Jak możecie to poradźcie czy ze zdjęć w ogłoszeniu motor jest ok. Trochę podejrzane jak dla mnie, są nieoryginalne kierunki przednie, porysowany kubek obrotomierza i inny odcień plastików z napisem ER-5 - szczególnie prawej. Podejrzany jest ten mały przebieg chyba?

Proszę o opinię bardziej biegłych w temacie forumowiczów. Zdjęcia z oferty po zapisaniu na dysku mają większą rozdzielczość.

Z góry dzięki za pomoc.
bazyli11
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/3/2013, 23:02


Postprzez suchy558 » 15/3/2013, 23:27

nie oczekujmy cudów za taki hajs... jak silnik względnie chodzi, moto rozpędza się, hamuje, skręca i jedzie względnie prosto to brać i nie patrzeć na takie duperele jak plastik w innym odcieniu
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez bazyli11 » 15/3/2013, 23:39

Przeglądam ogłoszenia od jakiegoś czasu już i w okolicach 4000zł chodzą roczniki tej Kawy 98-2000, więc ta cena nie jest jakaś rewelacyjna tym bardziej, że jeszcze rejestracja go w Polsce prawie 400zł wyjdzie.

Zauważyłem, że brak jest również ciężarków kierownicy i wydech koroduje. Z rozmowy telefonicznej sprzedający zapewniał, że moto jest w dobrym stanie jeździ i pali bez problemów, ale nie zna jego historii z Włoch.
bazyli11
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/3/2013, 23:02

Postprzez Seba_ER5 » 16/3/2013, 00:32

Ta jest 99. Moze i bezwypadkowy ale nie bezkolizyjny. Ogolnie krecaony na bank. Sprawdic trzeba zegary bo lubieja padac pod slizgu.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5183
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez bazyli11 » 16/3/2013, 03:12

Po czym poznałeś, że to rocznik 99?

Też mi się wydaje, że może być po kolizji. Hehehe już sam nie wiem czy go brać :).
bazyli11
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/3/2013, 23:02

Postprzez Seba_ER5 » 16/3/2013, 11:30

A nie sory myslalem ze juz w 2000 z nowym bakie wychodziy. W kazdym badz razie zegary oryg bo maja poziom paliwa. W starszych nie bylo. Wydech chyba OEM jest powinien miec dzwiek gwizdka pilkarskiego. Acha jezeli bedzeisz spradzal moto to ma ciagnac od samego dolu rowno bez zdziwek jak GS500.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5183
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez bart_223 » 16/3/2013, 20:42

Czy wydech koroduje to nie widzę ... ale jest porysowany. Lewa strona: dwie wgniotki na baku, porysowany dekiel. Brak ciężarków, podrapane zegary. To nie są jakieś wielkie uszkodzenia, bardziej świadczą o jakiejś drobnej wywrotce (na obie strony przynajmniej po jednej). Jak będziesz oglądał to zwróć szczególnie uwagę na lakier: wydaje się trochę "za świeży" - nawet przy tak niewielkim przebiegu nie powinien wyglądać jak z salonu. Kierunki są wymienione, biorąc pod uwagę paskudztwa jakie były montowane w oryginale to się nie dziwie.
bart_223
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17/1/2013, 20:47
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez bazyli11 » 16/3/2013, 22:24

Dzięki za rady, ale niestety będę je musiał wykorzystać przy zakupie z innych ogłoszeń. Wypadła mi dzisiaj bardzo ważna sprawa i nie moglem pojechać po motor i jak przypuszczałem w między czasie się sprzedał :(. Więc szukam dalej.

Jak by ktoś miał jeszcze jakieś spostrzeżenia na co szczególnie zwrócić w używanych er-5, będę za to wdzięczny.
bazyli11
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/3/2013, 23:02

Postprzez Corr » 17/3/2013, 00:35

Jeżeli wydech w er5 ma dźwięk "gwizdka piłkarskiego" to znaczy, że jest przerdzewiały... ploty o tym, że Twistery miały specjalną wersję tłumika to ściema. tak się to objawia i sposób na uratowanie starej puchy: http://www.youtube.com/watch?v=tKnU_1bzsKU
Zbyt małe luzy zaworowe objawiają się tym, że moto ciągnie dopiero od 6 tyś, nie jest to "wada", która dyskwalifikuje dany egzemplarz bo stosunkowo łatwą ją usunąć ale świadczy o jego kiepskim serwisie.
Tak poza tym to nie ma jakiś szczególnych usterek, które są typowe tylko dla erek.
Corr
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46

Postprzez Seba_ER5 » 17/3/2013, 12:46

Polemizowałbym Jak sprzedawałem swój motocykl przychodził chłopka ze znajomym pracującym w ASO i właśnie tego dźwięku mu brakowało w innych motocyklach. Chyba ten dźwięk powoduje zaworek w wydechu. Mialem er5 z 99r.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5183
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Corr » 17/3/2013, 15:00

Też mam egzemplarz z 99ego, oczywiście nie ma pewności, że ma wciąż ten sam wydech z którym wyjechał z fabryki ale nie wydaje takich odgłosów.
Przeglądałem też brytyjskie i niemieckie fora i nigdzie nie ma wzmianki o różnych wersjach tłumików, za to niektóre egzemplarze zaczynały gwizdać po pewnym czasie więc to raczej przeczy temu co napisałeś.
Oczywiście mogę się mylić ale szkoda żeby kolega szukał motocykla z prawdopodobną usterką a odrzucał dobre sprzęty.
Er 5 -> ZX6-R
Corr
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr