Zobacz wątek - Jak nauczyć się wheelie na słabym motorku:P
NAS Analytics TAG

Jak nauczyć się wheelie na słabym motorku:P

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Jak nauczyć się wheelie na słabym motorku:P

Postprzez ŁukaszOo » 14/3/2013, 19:50

Mam 13 lat i jeżdżę na hondzie MTX 80.Jest to słaby motocykl wiec proszę o radę jak ujechać nim na jednym kole.
Mam utrudnienie gdyż mam tylko 160:D Podnoszę go ale na 2m i spada! PRoszę o pomoc:D
LWG!!![/b]
Motocykl jest jak sex,jedna wpadka i po tobie:P
ŁukaszOo
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/3/2013, 19:39


Postprzez Nepri » 14/3/2013, 20:47

Możesz zmienić zębatki, to wtedy troche pomoże jeżeli odpowiednią dobierzesz. Ale pamiętaj kolego, że o długich wheelie na tym motorku możesz zapomnieć ( poprostu troszke słaby a wszystko przyjdzie z czasem, przesiądziesz się na coś większego i będzie Ci łatwiej )
Riders on the strom :D
Avatar użytkownika
Nepri
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kuba210796 » 14/3/2013, 21:35

Z własnego doświadczenia wiem,że bez mocy nie da się robić długich gum , w dodatku takim dużym motorkiem jak mtx 80 przy takim małym silniku.

Powiem tak miałem kiedyś chinski skuter, takie tam wiejskie tuningi cylindry tuningowe i te sprawy ;) na cylku 72ccm przejeżdżałem kilka metrów , trenowałem ,trenowałem zero efektu , założyłem 90-tke i śmigałem już odległości po 500 metrów :) czasem udawało się więcej , i jechałbym dłużej tylko już gdy gumowałem przy 50-60km/h to brakowało moto by poderwać go wyżej... dlatego do gumy trzeba mieć troszkę pod dupą, gdy do hamujemy hamulcem to by miał siłę wzbić go znowu do pionu i równowagi. pozdro
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez kuba210796 » 14/3/2013, 21:38

wychodziło mi to mniej więcej tak
http://www.youtube.com/watch?v=WrFnnBsJLHU
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez SkoQ » 14/3/2013, 23:12

Musisz znaleść możliwie najwyższy bieg na którym po odkręceniu manetki motocykl będzie chciał zrobić salto. I znaleść środek ciężkości, po czym utrzymać go równo na obrotach, a odchylenia w miarę możliwości regulować własnym ciałem, manetę odkręcasz do oporu dopiero jak masz skończyć, żeby go posadzić miękko, niestety przy takiej pojemności trzeba szarpać moto samemu, bo niestety sam nie wstanie. Oprocz GS'ki mam też chińskiego crossa z lat młodości 110 ccm pojemności :D i w ten sposób da się nim ujechać spory kawałek oczywiście czas przejazdu rośnie w miarę rośnięcia umiejętności i wyczucia konkretnej maszynki. Kuba nie mam nic do ciebie, ale jak słucham o tuningu kiblów to mi się robi defragmentacja żołądka.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez ŁukaszOo » 15/3/2013, 06:52

Dzięki:D Postaram się próbować i może coś wyjdzie:D
Zbieram teraz na coś w stylu 250cc więc może na tym będzie trochę lepiej;D
Motocykl jest jak sex,jedna wpadka i po tobie:P
ŁukaszOo
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/3/2013, 19:39

Postprzez SkoQ » 15/3/2013, 07:54

Tak wiem :D siedzę w dziale ,,chce kupić motocykl", no nie wiem czy będzie lepiej kwestia wydaje mi się przyzwyczajenia :) Np. GS'ki wcale nie gumuje, bo w niej musiał bym strzelać ze sprzęgła żeby wstała, a jakoś nie jara mnie katowanie moto.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez ŁukaszOo » 15/3/2013, 13:12

Aż takie wielkie katowanie to nie jest :D
Np. crossy muszą wytrzymać nieraz gorsze traktowanie więc dla nich to pestka:D
Motocykl jest jak sex,jedna wpadka i po tobie:P
ŁukaszOo
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/3/2013, 19:39



Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr