JAKI MOTOCYKLE POMÓŻCIE
Posty: 10
• Strona 1 z 1
JAKI MOTOCYKLE POMÓŻCIE
WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE. Mam dosyć duży dylemat zamierzam sie do kupna motocykla i właśnie tu jest problem jaki? w gre wchodzi honda cbr 600 f4 f4i no i CBR929rr ta po lifcie powyżej 2000r. interesuje mnie spalanie eksploatacja i awaryjność. słyszałem ze f4 potrafia spalic nawet 9l a nie schodzą poniżej 6l a jak już to kręca zaledwie do 4-5tys. który mniej pali f4 czy f4i który polecacie pod każdym względem osobiscie wole f4 gdyż uwielbiam to serce.. a znowu sowa nie podchodzi do gustu.. a co do 929 interesuje mnie także spalanie gdyż naczytałem sie tyle opini o tym motocyklu zresztą o wszystkich trzech ze potrafi zejsc do 5l przy jezdzie okolo 130km/h i spalic nawet do 12l na 100km. Zaznaczam że będzie to moj pierwszy motocykl wczesniej jezdzilem na brata hondzie cb 500 bardzo agresywnie i stanowczo jest to do mnie za mało a także gs 500. PROSZE O SZCZERE WYPOWIEDZI TYCH KTÓRZY POSIADALI OWE MASZYNY I PROSZE BEZ GŁUPICH KOMENTARZY ŻE NIE TAKI NA PIERWSZE MOTO BO SIE ZABIJESZ, CZY TY NORMALNY JESTES ITP dodam ze jestem drobny 170cm i 63kg względem wielkości przymierzałem sie do F3 i pasuje obie stopy postawione całe a wszystkie wysokosc siedzenia takie same tylko teraz szerokosc? Z GÓRY DZIĘKUJE
- DAWIS2117
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 14/3/2013, 09:24
- Lokalizacja: Leszno
a cbr 929 jeszcze gorszy,
miałem 929 i ona nie jest tak zwinna jak ta cb na której tak zapier***, pierwszy łuk przy większej prędkości i się zdziwisz że moto jedzie nei tak jak chcesz , 929 to za duzo uwierz co do 600 to już lepiej ale jeżeli tak zależy Ci na niskim spalaniu to albo bedziesz zamulał albo jechał , moja r6 z 2007 roku przy pałowaniu 13 brała a gsxr 10 pozera od tak ,wiec jezeli nie staćCie na benzynę to boję się jak przyjdzie czas serwisu motocykla, kupić sprzet to nie problem, a utrzymać go to zupełnie inna sprawa pozdrawiam
miałem 929 i ona nie jest tak zwinna jak ta cb na której tak zapier***, pierwszy łuk przy większej prędkości i się zdziwisz że moto jedzie nei tak jak chcesz , 929 to za duzo uwierz co do 600 to już lepiej ale jeżeli tak zależy Ci na niskim spalaniu to albo bedziesz zamulał albo jechał , moja r6 z 2007 roku przy pałowaniu 13 brała a gsxr 10 pozera od tak ,wiec jezeli nie staćCie na benzynę to boję się jak przyjdzie czas serwisu motocykla, kupić sprzet to nie problem, a utrzymać go to zupełnie inna sprawa pozdrawiam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
wiadomo ze w najblizszym czasie nawet polowe mocy bym nie wykorzystywał. i teraz tez mam mętlik po tym co przeczytałem ze nawet cbr 600 f4 jest głupim pomysłem a tez duzo czytałem na forach i barzo duzo ludzi poleca cbr 600. Bym zapomniał zrobiłem także około 1200km na suzuki rf600. a co do spalania nie o to chodzi ze ma bardzo mało palic bo wiadomo liczy sie przyjemnosc a nie oszczędzania na paliwie. chodzi o to bo słyszałem ze tak jak i 600 i 929 potrafią spalic 9l i 929 nawet 12,5l przy maks predkosci 130 km (obydwa modele) no to wydaje mi sie ze to stanowczo za duzo... a co do serwisu to nie mam sie czym martwic bo na tym akurat bym nie oszczędzał. moge prosic o sprostowanie "a umiesz zastosowac sie do schematu w podwieszonym watku?" o co konkretnie chodzi? a jesli juz 600 to który model polecacie f4 czy f4i?
- DAWIS2117
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 14/3/2013, 09:24
- Lokalizacja: Leszno
-
Dyz!o91 - Świeżak
- Posty: 391
- Dołączył(a): 28/2/2012, 00:18
- Lokalizacja: Konin/Poznań
F4i na wtrysku to bardziej pożądane moto i tez później łatwiej ci będzie odsprzedać 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
-gs 500 -300km , cb 500 okolo 700 , rf600- 1200km
-wiek24 waga 63kg 169cm
-weekendowe latanie, jazda do pracy ogólnie dla zabicia czasu
-w sezonie okolo3-4tys
-10500zł plus ciuchy
-budżet na sezon okolo 600zł co drugi sezon 1000
-motocykle sportowe-turystyki
-CBR600f4 CBR600f4i CBR 929rr powyzej 2000r.
-do ostrej jazdy(po pewnym czasie)
-wiek24 waga 63kg 169cm
-weekendowe latanie, jazda do pracy ogólnie dla zabicia czasu
-w sezonie okolo3-4tys
-10500zł plus ciuchy
-budżet na sezon okolo 600zł co drugi sezon 1000
-motocykle sportowe-turystyki
-CBR600f4 CBR600f4i CBR 929rr powyzej 2000r.
-do ostrej jazdy(po pewnym czasie)
- DAWIS2117
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 14/3/2013, 09:24
- Lokalizacja: Leszno
Zarówno f4 jak i 929 to sporty, więc nie odpowiadają twoim wymaganiom na starcie, poza tym to zły pomysł na 1 moto, kup coś spokojniejszego, wyszalej się Nim i wtedy pomyśl za przecinakami.
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
dlaczego twierdzisz ze f4i to bardziej pożądne moto? podobno są problemy z wtryskami paliwa miala tez podobno palic mniej niz f4 a pali wiecej np. przy jezdzie 140 f4 spali 8l a f4i 9l. na co zwrócic uwage przy kupnie tych motocykli ich słabe punkty? wady i zalety bym prosił..
- DAWIS2117
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 14/3/2013, 09:24
- Lokalizacja: Leszno
Jeśli patrzysz na spalanie przy takich maszynach to odpuść na starcie, nie stać Cię na ich utrzymanie. Wymiana świec w F4i to 300zł, olej + filtr następne 120, smar do łańcucha z 30, płyn hamulcowy 40-50, płyn chłodniczy z 100. To daje Ci te 600 zł a gdzie opony, klocki, tarcze i części które mogą się zepsuć? Kup coś bardziej lajtowego bo tylko zaniedbasz sprzęta.
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości