Zobacz wątek - Pomoc przy wyborze sporta

Pomoc przy wyborze sporta

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Pomoc przy wyborze sporta

Postprzez shoot » 13/3/2013, 20:08

Witam wszystkich :) Postaram się krótko i na temat mam dylemat .. Szukałem naprawdę przekopałem google i tutaj też sporo żeby to znaleźć ale żadna odpowiedz mi za dużo nie powiedziała .. Mam 19 lat miałem trochę skuterów szybsze wolniejsze ( trochę z kolegami na moto ) itd ale od wakacji mam prawko A i teraz czas na coś większego .. bardzo fascynują mnie sporty do Poznania mam dosyć blisko aby poćwiczyć z ziomkami na torze itd ale teraz pytanie czy będzie w miarę bezpiecznie usiąść na ninje dokładnie z 98 roku albo pierwsza r6 zależy jak pare interesów wypali to może 636 ? brakuje mi troszkę jeszcze $$ ale powoli już myślę .. bron boże nie chce się popisywać przed kolesiami czy ogólnie lansować tylko po prostu chciałbym jeździć na takim moto ? Sam na to pracuję ale też chce w miarę bez awaryjnego sprzętu ? mam 191 wzrostu lecz jestem szczupły ? Mam nadzieje że wyrazicie swoje zdanie na spokojnie pozdrawiam :)
shoot
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/6/2008, 13:42
Lokalizacja: wlkp


Postprzez Johny929 » 13/3/2013, 20:21

Jak ktoś ma trochę poukładane w głowie to moim zdaniem poradzi sobie bez robienia krzywdy komuś i sobie też oczywiście. Bez różnicy czy będzie to ninja, r6 czy inne moto. Trzeba mieć sporo samozaparcia żeby powstrzymać się od popisywania się.:) a honda cbr 600f? nie myślałeś o niej? z tego co słyszałem to chyba najpewniejszy byłby wybór(niska awaryjność) pod warunkiem że nie trafisz na jakiś składak z dwóch...
ps. na początek przygody z torem wyścigowym to chyba wybrałbym coś wolniejszego,(tor kartingowy) ale to tylko moje zdanie.
....HONDA CBR 929RR....
Avatar użytkownika
Johny929
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23/10/2012, 22:18
Lokalizacja: Karolew

Postprzez shoot » 13/3/2013, 20:28

Ten tor to również chodziło mi że mogę się ,, tam wyszaleć " a nie na publicznej drodze :) Żeby nie było nie twierdze że 50 czy 70 KM to mało NIC z tych rzeczy tylko fascynują mnie sporty i to bardzo.. Hmm taką F4 może F4 I nie powiem nie powiem bo też ładny motocykl tylko chodzi o to że jestem trochę długi (191) i wiecie jak to jest ;p Na kawie miałem okazję jechać z 98 i 636 ale na R i CBR nie
shoot
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/6/2008, 13:42
Lokalizacja: wlkp

Postprzez Black-Ghost » 13/3/2013, 20:40

Jak jechałeś na ninji i na 636 to sam powinieneś teraz wiedzieć cy ogarniesz temat ;) Przy zdrowym rozsądku 600 jest do ogarnięcia. Litra nie polecam ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez zdano133 » 13/3/2013, 20:56

600 da Ci taki zapas mocy, że jak masz trochę mózgu to na początku będziesz bał się odkręcić gaz do oporu ;P

A myślałeś np o Kawasaki GPZ 500? Fajna opcja na początku i ma trochę wyglądu sporta no i cena niska ;)
Kawasaki ZX600 '04
zdano133
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 22/7/2012, 20:14
Lokalizacja: Sochaczew, Teresin

Postprzez shoot » 13/3/2013, 21:45

Black-Ghost ninja trochę ciężka mi się wydawała ale oba motocykle na mój wzrost były w miarę okey ... Na 636 chyba braknie %%% Na litrze jechałem jako pasażer na RR i litr stanowczo odpada na 100 % :P Nie bardzo ten GPZ ;] hmm albo ta ninja z 98 z podwójnymi lampami z tyłu albo r6 z 98 roku .. w naprawie ceny bd plus minus to samo ?
shoot
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/6/2008, 13:42
Lokalizacja: wlkp

Postprzez Black-Ghost » 13/3/2013, 21:51

Z R6 mam złe skojarzenia, nie wiem czemu ale u mnie w mieście najwięcej gówniarzy upala te motocykle. W tej kasie wahał bym się między ZX-6R a CBR 600F3/F4 ew SRAD 600 wygląda trochę topornie ale podobno fajnie się nim po torze lata ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Seba_ER5 » 13/3/2013, 21:59

zx6r tylko po 2000 roku wczesniej moga byc problemy zczesciami.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5183
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez shoot » 13/3/2013, 22:05

A właśnie myślałem trochę o SRADzie hmm albo ewentualnie k1 oczywiście 600 ? U mnie w okolicy wgl nie ma r6 :P Lub Hondę .. Pewnie Suzuki bd bardziej agresywne natomiast Honda mniej awaryjna ?
shoot
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/6/2008, 13:42
Lokalizacja: wlkp

Postprzez Black-Ghost » 13/3/2013, 22:08

Szczerzę nie wierze w coś takiego jak mniej awaryjne. Skąd się ludziom coś takiego w głowach ubzdurało?? :roll: K1 najfajniejsze z nich wszystkich bo ma wtrysk ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez shoot » 13/3/2013, 22:21

Hmm powiem tak : Ludzie sądzą że Hondy niby mniej awaryjne ponieważ ,, nie są tak wyciśnięte co przekłada się na większe przebiegi " ale nie chcę tutaj robić wojny bo nie ma najlepszego motocykla wiadomo wszystko ma wady / zalety :) hmm wszystkie k1 miały wtrysk ? no i ta lampa z przodu wg mnie rewelacja : p
shoot
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/6/2008, 13:42
Lokalizacja: wlkp

Postprzez Seba_ER5 » 13/3/2013, 22:26

Honda pali regulatory :D....
Szukaj K1 :).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5183
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Black-Ghost » 13/3/2013, 22:27

shoot gadasz bzdury tyle mogę powiedzieć :lol: "Nie są tak wyciśnięte" dobry tekst... hehehehe..
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez shoot » 13/3/2013, 22:32

Ja tylko zacytowałem wiarę sam mam tylko puszkę i rower wiec nie mogę stwierdzać :) Chociaż ta 1000 rr szok szoków :D To teraz dozbierać trochę $$ i poszukać dobrej maszyny .. Jak by co to się pochwalę :D
shoot
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/6/2008, 13:42
Lokalizacja: wlkp

Postprzez SkoQ » 14/3/2013, 01:01

Panowie, siedzę już chwilę na forum i widziałem dziesiątki takich tematów :) i w jednym potraficie kogoś zbesztać jeśli chce wejść na SV 650, a drugiemu nawet doradzacie R6 i ZX-6R. Nie wiem co obieracie za kryterium, ale to czy ktoś pisze ładnie i inteligentnie wcale nie znaczy, że będzie rozsądnie jeździć. Sami po sobie wiecie jak jeździcie, a jak piszecie, i że ma się to nijak do stylu jazdy. Więc naprawdę macie czyste sumienie podrzucając całkowitemu świerzakowi bez pojęcia o przeciwskręcie sportowy motocykl który jest dla ludzi przynajmniej średniozaawansowanych ? Nie kumam Was, i nie podpisuję się pod tym co tutaj piszecie :)

miałem trochę skuterów

Przy sportowej 600 to doświadczenie masz podobne do ,,od 3 klasy jeżdżę na rowerze".

A teksty typu ,,jak nie będziesz odkręcać" oraz ,,jeśli masz olej w głowie" to można włożyć między bajki i wszyscy o tym doskonale wiemy. Odpowiedzialny motocyklista wybiera motocykl który ogarnie, a nie wmawia sobie, że nie będzie odkręcać. Odemnie Er-6f.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2404
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Seba_ER5 » 14/3/2013, 01:40

To bądź se dalej na tym forum to po pewnym czasie zrozumiesz ze niektórym do rozumu nie przemówisz ;).

P.S. Mi ojciec chciał kupić zx7r a ja kupiłem ER5 i świetnie się na niej bawiłem i wywrócić się nie szkoda było.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5183
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Black-Ghost » 14/3/2013, 07:22

Jeśli chłopak szuka sporta to choćbyś mu wmówił że 500 będzie lepsza to i tak kupi sporta. ;) Skoq my tu nie robimy za nianie do układanie przykładnej młodzieży. ;) Pytał o tą konkretną kategorie motocykli i dostał odpowiedź.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez gizmo123 » 14/3/2013, 08:36

SkoQ ja też zaczynałem od 600, kupiłem Fazera i dzisiaj nie żałuje ani troche, przez jakies dwa miesiace po kupnie nie odkreciłem wiecej niz 6 tys. obrotów, bo wolałem troche poznać moto, nie zawsze tak jest że każdy kto kupuje 600 odrazu szaleje, może to troche dużo jak na poczatek ale jak sie ma wporzadku kumpli z którymi można pojeździć, duzo sie czyta i cwiczy to bez problemu mozna 600 ogarnac. Fakt masz racje jeśli chodzi o r6 czy tego typu motocykle na pierwsze moto bo tez uwazam ze to przesada... a Ty shoot kup sobie jakiegos sporta ktorego bedziesz w stanie ogaranc, bo wcale na poczatku nie jest tak łatwo ogaranc 600, ja mam Fazera i na poczatku mialem cięzko, wiec zastanów sie 10 razy zanim kupisz coś o potencjale r6.
Lewy pas, gaz i płynę:)
gizmo123
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 4/8/2011, 18:55
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez SkoQ » 14/3/2013, 09:13

Cebra, ninja, gixer, r6 to są motocykle sportowe, jak sama nazwa mówi dla ludzi uprawiających już sport motocyklowy, a przynajmniej jeżdżących na tym poziomie, a nie dla kogoś kto zrobił kilka godzin na kursowej maszynie. Jest wiele motocykli które wyglądają dobrze, ale nie mają 120 koni pod dupą, i nie są jeżdżącą trumną dla nieogara. Sama nieogarniętość przy chodzeniu obok moto spowoduje, że on go wyglebie na parkingu i owiewki będzie można sobie składać jak puzzle. Ale wspomnij moje słowa przy pierwszej glebie ;) (której Ci oczywiście broń Boże nie życzę).
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2404
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Black-Ghost » 14/3/2013, 10:23

Większość 600 z lat 90 nie miała więcej jak 100-105KM ;) Chyba że na papierze.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr