Zobacz wątek - <i>[Wywiady]</i> Projektowanie motocykli - sztuka,...
NAS Analytics TAG

[Wywiady] Projektowanie motocykli - sztuka,...

Komentarze użytkowników
_________

[Wywiady] Projektowanie motocykli - sztuka,...

Postprzez Ścigacz » 13/3/2013, 11:13

Dyskusja na temat: Projektowanie motocykli - sztuka, wiedza, pasja
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Projektowanie motocykli - sztuka, wiedza, pasja
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 13/3/2013, 11:13

Podobno Triumph Daytona został w całości zaprojektowany przez inżynierów, żaden z nich nie miał za sobą nauki w akademii sztuk pięknych. Moim zdaniem Daytona (2009) to najpiękniesze moto nie licząc customów.<br><hr>scsdc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/3/2013, 16:59

niedziwie sie czemu jezdzi dn01 bo to zajepisty sprzet iii gdybym cokolwiek znaczyl whondzie wdziale projektowym stworzylbym zblizony do hondy dn01 motocykl sportowo turystyczny z znacznie mocniejszym silnikiem lepsza ochrona przed wiatrem i troche zmiena pozycja bo wtestach na nia narzeklai podczas dłzuszych podrozy poloczenie tej przekładni dajacej swietna plynnosc jazdy to to czego potrzebuje motocykl turystyczny czy tez sportowowturystyczny moim zdaniem projekt bylby mniej wiecej taki : 340 kg z pelnym bakiem regulowana doskonala ochrona przed wiatrem wygodna pozycja przenieesienie napedu i przekladnia jak wdn01 silnik ze 1600 ccm okolo 180 km /8000 obr/min zintegrowany układ hamulcowy skoki po 14 i pare innych bajerow dla hondy taki motocykl oczywiscie wbil by "gwozdz do trumny hondzie goldwing " prawdopodobnie rpzetrwala by na zasadzie swoiei legendy i ludzi wniej zakochanych wszyscy iinni skierowali by sie wstr mojego projektu :) <br><hr>sztik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/3/2013, 17:04

Komentatorzy napisał(a):niedziwie sie czemu jezdzi dn01 bo to zajepisty sprzet iii gdybym cokolwiek znaczyl whondzie wdziale projektowym stworzylbym zblizony do hondy dn01 motocykl sportowo turystyczny z znacznie mocniejszym silnikiem lepsza ochrona przed wiatrem i troche zmiena pozycja bo wtestach na nia narzeklai podczas dłzuszych podrozy poloczenie tej przekładni dajacej swietna plynnosc jazdy to to czego potrzebuje motocykl turystyczny czy tez sportowowturystyczny moim zdaniem projekt bylby mniej wiecej taki : 340 kg z pelnym bakiem regulowana doskonala ochrona przed wiatrem wygodna pozycja przenieesienie napedu i przekladnia jak wdn01 silnik ze 1600 ccm okolo 180 km /8000 obr/min zintegrowany układ hamulcowy skoki po 14 i pare innych bajerow dla hondy taki motocykl oczywiscie wbil by "gwozdz do trumny hondzie goldwing " prawdopodobnie rpzetrwala by na zasadzie swoiei legendy i ludzi wniej zakochanych wszyscy iinni skierowali by sie wstr mojego projektu :) <br><hr>sztik<br>
a wlasnie rpzypomnialem sobie jak ogladalem jazde on board na youtube bmw k1600 gt cos mi niepasowalo w tym motocyklu byla to wlasnie rpzekladnia k1600 gt ma bodajze manual w fiilmiku bylo wyraznie slychac jak zazebial sie kolejny bieg i to psulo obraz tego zajepistego motocykla pozatym ma nieciekawe malo czytelne liczniki zbyt zimne i surowe <br><hr>sztik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/3/2013, 17:08

Komentatorzy napisał(a):niedziwie sie czemu jezdzi dn01 bo to zajepisty sprzet iii gdybym cokolwiek znaczyl whondzie wdziale projektowym stworzylbym zblizony do hondy dn01 motocykl sportowo turystyczny z znacznie mocniejszym silnikiem lepsza ochrona przed wiatrem i troche zmiena pozycja bo wtestach na nia narzeklai podczas dłzuszych podrozy poloczenie tej przekładni dajacej swietna plynnosc jazdy to to czego potrzebuje motocykl turystyczny czy tez sportowowturystyczny moim zdaniem projekt bylby mniej wiecej taki : 340 kg z pelnym bakiem regulowana doskonala ochrona przed wiatrem wygodna pozycja przenieesienie napedu i przekladnia jak wdn01 silnik ze 1600 ccm okolo 180 km /8000 obr/min zintegrowany układ hamulcowy skoki po 14 i pare innych bajerow dla hondy taki motocykl oczywiscie wbil by "gwozdz do trumny hondzie goldwing " prawdopodobnie rpzetrwala by na zasadzie swoiei legendy i ludzi wniej zakochanych wszyscy iinni skierowali by sie wstr mojego projektu :) <br><hr>sztik<br>
Komentatorzy napisał(a):a wlasnie rpzypomnialem sobie jak ogladalem jazde on board na youtube bmw k1600 gt cos mi niepasowalo w tym motocyklu byla to wlasnie rpzekladnia k1600 gt ma bodajze manual w fiilmiku bylo wyraznie slychac jak zazebial sie kolejny bieg i to psulo obraz tego zajepistego motocykla pozatym ma nieciekawe malo czytelne liczniki zbyt zimne i surowe <br><hr>sztik<br>
poco wtakim motocyklu jak k1600 gt dawac przeklądnie manulana przeciez ten motocykl jest stworzony do tego zeby plynal po autostradzie zeby na nego wsiasc odiwnac i cieszyc sie nieprzerwana dostawa mocy i plynnoscia a nie wajchlowac jak w supersportowej 600 moim zdaniem w takim motocyklu jedyne slsuzne roziwzane to dsg z przelaczeniem na calkowity automat lub najlepiej cvt oczywiscie cvt ma mala wade z tego rpzynajmniej co czytalem sa nia troche wieksze starty mocy wzgledem skrzyni manualnej ale w takim wyapdku na dziale projektowym bierze sie to pod uwage i konstruuje motocykl o odpiwednio wiekszej liczbie kon mechanicznych na wale zeby motoccykl mial docelowe osiagi proste <br><hr>sztik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/3/2013, 17:47

scsdc - wsrod sportowych motocykli d675 09 to najladniejszy sprzet w mojej ocenie<br><hr>R@F
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr