Problem z Suzuki RM 250 2t 2000r
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Problem z Suzuki RM 250 2t 2000r
Witam wszystkich!!:D
Tak jak pisałem w temacie mam problem z RM-ką, motocykl kupiony niedawno ze spalonym sprzęgłem, wiec zakupiłem częsci i zabieram sie do montażu. Pierwsze zdziwienie,przy odkręceniu śruby spuszczania oleju zlatuje go niecałe 100ml, a wiec o wiele za mało, no ale cóż myśle sobie dawno nikt tam nie zagladał moze gdzies wybylo. Zamontowałem sprzęglo zalałem nowy olej (850ml) odpalam moto i dupa.... kopci jak stary żuk(i nie jest to wina mieszanki) moto pluje z wydechu olejem ze skrzyni, dodam że przed zabraniem sie za jakiekolwiek wymiany moto sprawowało sie bardzo dobrze moc była wszystko ok, odkreciłęm świece wydech a tam wszystko w oleju...
nie wiem co mam teraz robić, czy to simeringi?? proszę o poradę z góry dzięki
Tak jak pisałem w temacie mam problem z RM-ką, motocykl kupiony niedawno ze spalonym sprzęgłem, wiec zakupiłem częsci i zabieram sie do montażu. Pierwsze zdziwienie,przy odkręceniu śruby spuszczania oleju zlatuje go niecałe 100ml, a wiec o wiele za mało, no ale cóż myśle sobie dawno nikt tam nie zagladał moze gdzies wybylo. Zamontowałem sprzęglo zalałem nowy olej (850ml) odpalam moto i dupa.... kopci jak stary żuk(i nie jest to wina mieszanki) moto pluje z wydechu olejem ze skrzyni, dodam że przed zabraniem sie za jakiekolwiek wymiany moto sprawowało sie bardzo dobrze moc była wszystko ok, odkreciłęm świece wydech a tam wszystko w oleju...
nie wiem co mam teraz robić, czy to simeringi?? proszę o poradę z góry dzięki
- SmokuZX6R
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 3/8/2010, 10:43
- Lokalizacja: Ełk
Skąd ta pewność że to nie jest olej z mieszanki, tylko ze skrzyni? Wg mnie normalne że w 2T przy użyciu za dużo oleju, chociaż nie zawsze musi być go za dużo, w wydecju będzie olej i czasami będzie się sączyć przez wydech. A sprawdzałeś stan oleju w skrzyni? po wymianie i przepaleniu sprzęta?
-
pawel89ers - Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 4/2/2012, 13:54
- Lokalizacja: Skowierzyn
Wymień uszczelniacz wału od strony sprzęgła.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
no właśnie co do oleju mam pewność bo zawsze proporcje pieszanki mam takie same, no i właśnie po spuszczeniu oleju ubyło około 100ml także żre go ładnie...
czyli powinienem wymienić tylko uszczelniacz wału od strony sprzegła?? nie musze chyba przy tym rozbierać silnika?? wybaczcie za takie pytania ale nie mialem doczynienia jeszcze z tym sprzętem:D dzieki za odpowiedzi
czyli powinienem wymienić tylko uszczelniacz wału od strony sprzegła?? nie musze chyba przy tym rozbierać silnika?? wybaczcie za takie pytania ale nie mialem doczynienia jeszcze z tym sprzętem:D dzieki za odpowiedzi
- SmokuZX6R
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 3/8/2010, 10:43
- Lokalizacja: Ełk
Musisz ściągnąć pokrywę od strony sprzęgła i koło zębate na wale.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
a co do oleju ze skrzyni spusciłeś go z obu stron? od strony spustu oleju i strony sprzęgła? przechylałeś moto na lewo i prawo? u mnie w crce takie jaja wlasnie były że zleciało ledwo 300ml, później wzrosło do 350 ale nic a nic nie chcialo więcej, moto zostało bez śruby, i lekko przechylone na noc, bo było już późno i nie miałem sił z nią wojowac
Z rana przychodzę a na podłodze mokro od oleju, kiedy kilkanaście h wcześniej nic a nic nie chciało zlatywac
możliwe że olej był w skrzyni tylko nie spusciles go do konca, i możliwe że przez to mogł do konca pojsc uszczelniacz na wale, ale one tak szybko nie siadają, więc albo był już uszkodzony wczesniej i od nadmiaru oleju go dobiło, bądź po prostu widzisz co z nim nie tak, albo był uszkodzony, wypił olej ze skrzyni i z tego powodu mogły pojsc okładziny, nie było smarowania odpowiedniego
Z rana przychodzę a na podłodze mokro od oleju, kiedy kilkanaście h wcześniej nic a nic nie chciało zlatywac
możliwe że olej był w skrzyni tylko nie spusciles go do konca, i możliwe że przez to mogł do konca pojsc uszczelniacz na wale, ale one tak szybko nie siadają, więc albo był już uszkodzony wczesniej i od nadmiaru oleju go dobiło, bądź po prostu widzisz co z nim nie tak, albo był uszkodzony, wypił olej ze skrzyni i z tego powodu mogły pojsc okładziny, nie było smarowania odpowiedniego
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Albo byl za slabo lub mocno wbity( wylecial lub tulejka go przyciela)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Dobra a więc mam przyczynę!! dokladnie panowie przyczyną był uszczelniacz który był za słabo wbity i wysunął sie nie uszczlniając wału, złożyłem wszystko gra tylko musze jeszcze wypalic ten olej który mam w cylindrze. Być może jutro trochę polatam:D Wielkie dzięki za pomoc!!:) pozdrawiam
- SmokuZX6R
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 3/8/2010, 10:43
- Lokalizacja: Ełk
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości