Zobacz wątek - Keeway Focus- tani tuning

Keeway Focus- tani tuning

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Keeway Focus- tani tuning

Postprzez slepy2 » 4/3/2013, 20:13

Witam. Mam takie pytanie czy dałoby się stuningować Keewaya Focusa (narazie orginał) za jedyne 400-450zł? Wiem, że kwota jaka chce przeznaczyć jest śmieszna ale narazie nie mam więcej. W moim wieku ciężko jest zarobić coś więcej. Chciałbym żeby jechał tak ok 70km/h. Jak byłoby więcej to byłoby fajnie. Jeśli byłaby taka możliwość żeby udało się go stuningoać to proszę o linki z częściami które musiałbym kupić.
slepy2
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/3/2013, 19:55
Lokalizacja: Nowy Sącz


Postprzez zdano133 » 4/3/2013, 20:25

Mi za 500 zł wymienili cylinder z 50ccm na 90cmm (w czterosuwie). Poprawiło to znacznie dynamikę skuterka, ale jak z podniesieniem prędkości maks to nie wiem, bo skuter zablokowany ;) No ale myślę, że ściągnięcie blokady i założenie większego cylindra to maks co możesz zrobić
Kawasaki ZX600 '04
zdano133
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 22/7/2012, 20:14
Lokalizacja: Sochaczew, Teresin

Postprzez Skun18 » 4/3/2013, 20:40

Ja miałem a w sumie mam. Rometa RXL 50 i jak byłem młodszy tuningowałem go jak moglem... zmienilem wał cylinder 100cm wariator sportowy sprzęgło sportowe rolki cieższe dysza wieksza. No i nic:D jechałem 65 a pozeniej tylko 70 po takich modyfikacjach predkosc maksymalna zwiekszyła sie o całe 5 km/h:D No dobra... przyznaje.. stawał na koło i mogłem nim bączki krecic... SKuter 196 cm dł. Najwiekszy z chińskich skuterów. Ale w 4t predkość v-max cięzko zwiększyć. Ale ty masz chyba 2 t?? mam Racje?? więc zmień tłumik na sportowy... będzie napewno głośniej chodził ale będzie szybszy. wymień cylinder i reszte które ja wymieniałem... w 2t to znacznie poprawi predkosc oraz przyspieszenie... kolega z 2t z predkosci 60 zrobił 90... Ale najpierw sprawdź czy nie jest zablokowany
Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie
Avatar użytkownika
Skun18
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 7/2/2011, 14:17
Lokalizacja: Kraków

Postprzez slepy2 » 4/3/2013, 21:02

Masz racje 2t. Tylko cieżko bd mi to wszystko skompletować za kwote ktorą moge przeznaczyć. A co do blokad to któraś chyba jest ściągnieta bo wyciąga 55km/h i napewno nie jest to z tłumika bo kolanko i ogólnie cały tłumik jest w orginale. A ile dałaby mi do predkości sama wymiana tłumika? Sory za błędy ale z fona pisane :)
slepy2
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/3/2013, 19:55
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Skun18 » 4/3/2013, 21:11

Wiesz każdy skuter ma inne parametry... Zależy jaki tłumik kupisz. zależy jaki masz gaźnik itp. Możesz mieć blokade na wariatorze... taka tulejka. Możesz mieć zdławiony przelot w króćcu gaźnika. Co do tłumika poszperaj w google... napewno ktoś już robił tuning tego skutera i orientuje się. Kolega po zdjeciu tłumika ze sportowego i zamontowaniu zwykłego stracił blisko 10 km/h
Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie
Avatar użytkownika
Skun18
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 7/2/2011, 14:17
Lokalizacja: Kraków

Postprzez slepy2 » 4/3/2013, 21:40

Szperałem juz po necie ale nigdzie nie znalazlem żeby ktoś za tak niska cene chcial robic tuning wiekszosc przeznaczła na to tysiaka albo więcej dlatego napisałem ten temat bo chciałbym żeby ktoś poradził mi co dokładnie moge zrobic za te 400-450zl :p
slepy2
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/3/2013, 19:55
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez zdano133 » 4/3/2013, 22:33

Co do blokady, mój w pełni zablokowany, nic nie ruszane od nowości i czasami rozpędzał się do 60kmh ;) Więc możesz mieć po prostu taki typ blokady, który pozwala w odpowiednich warunkach łapać większą prędkość ;) Bo np mój kumpel w swoim 2T z blokadą więcej niż 45kmh nie poleciał nawet z wiatrem, bez blokad pod 90
Kawasaki ZX600 '04
zdano133
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 22/7/2012, 20:14
Lokalizacja: Sochaczew, Teresin

Postprzez slepy2 » 4/3/2013, 23:48

http://www.racing-planet.pl/scootertuni ... 439-1.html -co o tym sadzicie? Jak myślicie opłacałoby się? Moze to byloby rozwiazanie mojego problemu z mala iloscia kasy :p
slepy2
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/3/2013, 19:55
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Bird » 5/3/2013, 07:49

Ja powiem Ci tylko tyle, ze za 450zl kupilem cylek Airsala T6 Racing 70cc (Moc dedykowana 12KM przy sportowym wydechu). Jezdze na wydechu seryjnym, wymienilem jedynie filtr paliwa, dysze, lozyska i wario nieco zmodyfikowalem - efekt to przspieszanie pod stroma gorke w 2 osoby, przyspieszenie tylko ze mna daje mi prowadzenie na swiatlach, a v-max to GPSowe 95 (pocisnalbym wiecej lajtowo ale cyl jj na dotarciu). Nwm czy zmiescisz sie w 500,- lacznie ze wszystkimi zmiankami , ale jesli sam bd wszystko wymienial to mozliwe ze tak.

A ten kit za duzo nie da raczej. To powinno byc dopelnienie do cylindra, on daje najwieksze zmiany w mocy. Ten kit to predzej przyspieszenie, ale zanim sie wezmiesz za wymiany, wywal wszystkie blokady.

To tyle jesli chodzi o moja wiedze, tyle ze przy cylkach racingowych uprzedzam ze nie kazdy chinski wal wytrzyma. Ja mam zippowski i do tego cylek wspolpracuje z walami standardowymi. Trzeba pamietac o zwiekszeniu ilosci oleju na dozowniku , albo (w moim przypadku) robienia mieszanki recznie.

Pozdro ^^
"Niektóre skośnolampe skutery mogą pozytywnie zaskoczyć!"
Bird
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/10/2012, 17:57



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr