Zobacz wÄ…tek - Moj pierwszy bike
NAS Analytics TAG

Moj pierwszy bike

i inne małe pojemności
_________

Moj pierwszy bike

Postprzez Green86 » 21/2/2013, 13:56

Witam wiem ze pewnie bylo juz duzo takich tematow ale potrzebuje pomocy ludzi ktorzy jezdza lub jezdzili takimi motorami.
A wiec tak mam 27 lat mieszkam w angli zrobilem kilka miesiecy cbt(test w angli zazwalajacy jezdzic 125cc)Pierwsze co kupilem kilka miechow temu a raczej kobieta mi zakupila byl chinski Boatian tanco 125cc,niestety to najgorsze co mi sie trafilo ciagle sie psuje wiecej stoi u mechanika niz jezdzi.
Postanowilem zakupic cos innego na tapete wchodza mito,aprillia rs lub honda nsr,myslalem nad yamaha r125 ale sa dosc drogie i raczej w tym momencie mnie nie stac:)Doradzcie co bedzie najlepsze dodam ze bede go uzywal do dojazdow do pracy kolo 25 kilometrow dziennie ale takze w dni wolne chcialbym czerpac przyjemnosc z jazdy.
Chcialbym sie was poradzic co kupic zeby niespedzac czasu u mechanika co tydzien czy dwa,wiem ze wszystko czasem sie psuje ale nie co 2 tygodnie.
jak jest roznica miedzy 2T i 4T9nieznam sie na tym)
W dodatku jak juz kupie ktorys z tych sprzetow to czy dam rade go utrzymac w dobrej formie?Mieszkam w angli tu czesto pada a ja niemam garzu i tylko cover przeciw deszczowy mi pozostaje.
Ok rozpisalem sie ale naprawde przez ten Boatian bardzo boje sie zainwestowac w cos nowego
Green86
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/2/2013, 11:15


Postprzez skidmarks » 21/2/2013, 17:02

Hondy CBR 125 masz tanie i w 4T. Mniejsza moc 4 suwowoego za to niższe spalanie i dłuższa żywotność. Przy 2T masz wiekszą moc z 125cm3 ale czściej wymianiasz graty w silniku. Gorsza kultura pracy. Emisja spalin mniejsza w 4T (jak jeździ w UK) nie wiem jak an to patrzą.

Budowe silnika 2T/4T wujek Google ci "opowie"

Nie wiem ile kosztuje utrzymanei motocykla w UK. Trzymanie go pod "kołderką" da radę . W jesienno-zimowy okres" wyjmuj akumulator.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski


Postprzez Black-Ghost » 21/2/2013, 19:07

Skoro pytasz o 125 to przenoszę do odpowiedniego działu.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez motocyklista188 » 21/2/2013, 19:20

Mito 2T bedziesz jezdzil vmax 185km/h bedzie palic kolo 7 litrow na 100km Remont silnika w granicach 350zl(tlok cylek)
Aprilia 2T bedziesz jezdzil 170km na mak palic bedzie 6 litrow na 100km remont silnika okolo 350zl co 20 tys kilometrow tak jak i mito. Trzeba lac olej do mieszanki paliwowej jest osobny dozownik ktory to robi.

Mito i Rs maja lepszy wyglad sa szersze i wieksze nic cbrki i te inne sprzety


Cbr 4T spalanie okolo 4,5 litra na 100km v max 120km/h jezdzisz na czystym paliwie

Ja osobiscie bral bym 2 t dokladnie wzial bym mito lub rs ale to kwestia gustu pozdrawiam
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Green86 » 21/2/2013, 19:41

Oh sorki ze pisalem w zlym dziale nieorientuje sie tu jeszcze:(
Hmm CBR nawet o niej niemyslalem ale wydaje sie ciekawa odskocznia,wiesz w angli pada non top wiec takim mito nieposmigasz na maksa.CBR tansza sporo.Jak duza roznica odnosnie osiagow jest miedzy tymi bikami?Chodzi mi o przyspieszenie bo v max to juz niejest tak istotne narazie dla mnie,chce odzyskac checi do jazdy 2 kolkami bo boatian strasznie mnie zrazil do 2 sladow:(
Ten remont silnika to wcale nie taka droga sprawa myslalem ze bedzie to drozsze:)kolo 100 funtow nawet nie:)
Problem w tym ze przedzialy cenowe sa duze aprilke i mito mozna dostac tu tak od 850 funtow do 2000 kafli funcikow a nawet wiecej zalezy od rocznika.
Naprawde podoba mi sie mito nawet bardziej niz rska ale strasznie boje sie o awaryjnosc tych motorow.
Czy wazne jest rocznik nap 2001 mniej awaryjny niz 2002 lub 1999?
Silnik raz na rok czy 2 zrobic jest ok ale boje sie ze bedzie sie j...l jak moj chinczyk.
Piszcie co wiecie poslucham kazdej rady bo jest to dla mnie bardzo wazne niechce kupic znow jakiegos shitu
Green86
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/2/2013, 11:15

Postprzez Green86 » 21/2/2013, 22:02

JA pytam serio,to ze cos sie psuje to normalka ale jak to sie trafi 1-2 na rok to ok mozna przezyc,moj chinczyk psuje sie non toper 5 raz na garazu w 6 miesiecy a ma rok.
Wiec prosze o normalne porady ludzi jezdzacymi cbr,mit,rs,nsr a nie glupie odpowiedzi.
Niekazdy od razu wie wszystko i od tego sa fora zeby zapytac bardziej doswiadczonych uzytkownikow
Green86
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/2/2013, 11:15

Postprzez Green86 » 21/2/2013, 23:27

co sodzicie o tych aprilkach?
http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-rs125 ... 33801a2085
i druga ale 98 rocznik dlatego sie obawiam troche
http://www.ebay.co.uk/itm/1998-APRILIA- ... 2c6caa3c10

Ja sądzę że zaraz wyrwiesz ostrzeżenie :? przeczytaj jeszcze raz regulamin


senekkorzenna
Green86
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/2/2013, 11:15

Postprzez MJR128 » 23/2/2013, 21:07

Ostrzeżenie.
Korzystaj z tematów podwieszonych.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê