Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Yamaha RD500 - dwusuwowe szaleństwo!
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Yamaha RD500 - dwusuwowe szaleństwo!

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Yamaha RD500 - dwusuwowe szaleństwo!

Postprzez Åšcigacz » 20/2/2013, 12:44

Dyskusja na temat: Yamaha RD500 - dwusuwowe szaleństwo!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha RD500 - dwusuwowe szaleństwo!
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 12:44

Spalanie pewnie tez szalone :D<br><hr>Adam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 13:12

ma kopyto subiektywnie na oko krajobraz szybko sie zmienia pytanie jak np wypda w porownaniu do nowej 600 klasy supersport. moze ktos wie czy np w yamasze dt 125 grozi zatarcie jadac ze stala predkosca na jednym biegu przez np 200 km? np 5 beg non stop 80 km/h ? Bo czytalem ze hamujac silnikiem w 2 t zaciera siie silnik czy tak samo se zaciera jadac duzo km na tych samych obrotach ?<br><hr>sztk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 13:39

Komentatorzy napisał(a):ma kopyto subiektywnie na oko krajobraz szybko sie zmienia pytanie jak np wypda w porownaniu do nowej 600 klasy supersport. moze ktos wie czy np w yamasze dt 125 grozi zatarcie jadac ze stala predkosca na jednym biegu przez np 200 km? np 5 beg non stop 80 km/h ? Bo czytalem ze hamujac silnikiem w 2 t zaciera siie silnik czy tak samo se zaciera jadac duzo km na tych samych obrotach ?<br><hr>sztk<br>
Silnik zaciera sie podczas hamowania silnikiem ponieważ jest on smarowany olejem dolewanym do paliwa. Jesli jedziesz caly czas ze stala predkoscia to smarowanie jest cały czas wiec nic nieporzadanego sie nie dzieje.<br><hr>lolek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 13:44

Komentatorzy napisał(a):ma kopyto subiektywnie na oko krajobraz szybko sie zmienia pytanie jak np wypda w porownaniu do nowej 600 klasy supersport. moze ktos wie czy np w yamasze dt 125 grozi zatarcie jadac ze stala predkosca na jednym biegu przez np 200 km? np 5 beg non stop 80 km/h ? Bo czytalem ze hamujac silnikiem w 2 t zaciera siie silnik czy tak samo se zaciera jadac duzo km na tych samych obrotach ?<br><hr>sztk<br>
nie zatrzesz bo do silnika cały czas będzie szła mieszanka paliwa z OLEJEM:) a w przypadku hamowania silnikiem nie dostarczane jest paliwo, a co za tym idzie silnik nie jest smarowany :)<br><hr>2t
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 13:56

Komentatorzy napisał(a):Spalanie pewnie tez szalone :D<br><hr>Adam<br>
ciekawe czy w 20l/100km się mieści :D haha<br><hr>chlaa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 14:06

Komentatorzy napisał(a):ma kopyto subiektywnie na oko krajobraz szybko sie zmienia pytanie jak np wypda w porownaniu do nowej 600 klasy supersport. moze ktos wie czy np w yamasze dt 125 grozi zatarcie jadac ze stala predkosca na jednym biegu przez np 200 km? np 5 beg non stop 80 km/h ? Bo czytalem ze hamujac silnikiem w 2 t zaciera siie silnik czy tak samo se zaciera jadac duzo km na tych samych obrotach ?<br><hr>sztk<br>
Komentatorzy napisał(a):Silnik zaciera sie podczas hamowania silnikiem ponieważ jest on smarowany olejem dolewanym do paliwa. Jesli jedziesz caly czas ze stala predkoscia to smarowanie jest cały czas wiec nic nieporzadanego sie nie dzieje.<br><hr>lolek<br>
Ale jak pałujesz to pierścienie mogą się stopić.<br><hr>najemnik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 14:10

PIĘKNA PO PROSTU PIĘKNA! Kocham 2 suwy.<br><hr>entuzjasta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 15:01

Komentatorzy napisał(a):ma kopyto subiektywnie na oko krajobraz szybko sie zmienia pytanie jak np wypda w porownaniu do nowej 600 klasy supersport. moze ktos wie czy np w yamasze dt 125 grozi zatarcie jadac ze stala predkosca na jednym biegu przez np 200 km? np 5 beg non stop 80 km/h ? Bo czytalem ze hamujac silnikiem w 2 t zaciera siie silnik czy tak samo se zaciera jadac duzo km na tych samych obrotach ?<br><hr>sztk<br>
Komentatorzy napisał(a):Silnik zaciera sie podczas hamowania silnikiem ponieważ jest on smarowany olejem dolewanym do paliwa. Jesli jedziesz caly czas ze stala predkoscia to smarowanie jest cały czas wiec nic nieporzadanego sie nie dzieje.<br><hr>lolek<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale jak pałujesz to pierścienie mogą się stopić.<br><hr>najemnik<br>
Większej głupoty nie słyszałem...<br><hr>baranek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 15:02

Mnie zawsze zastanawiało czemu nie ma dużych pojemności motocykli w dwusówie? Może mi ktoś wyjaśnić, i podać przykłady takich motocykli ?<br><hr>Jonesjr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 15:06

Moja TZR 50 brzmi całkiem podobnie. ;)<br><hr>TZRowicz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 15:26

Komentatorzy napisał(a):ma kopyto subiektywnie na oko krajobraz szybko sie zmienia pytanie jak np wypda w porownaniu do nowej 600 klasy supersport. moze ktos wie czy np w yamasze dt 125 grozi zatarcie jadac ze stala predkosca na jednym biegu przez np 200 km? np 5 beg non stop 80 km/h ? Bo czytalem ze hamujac silnikiem w 2 t zaciera siie silnik czy tak samo se zaciera jadac duzo km na tych samych obrotach ?<br><hr>sztk<br>
Komentatorzy napisał(a):Silnik zaciera sie podczas hamowania silnikiem ponieważ jest on smarowany olejem dolewanym do paliwa. Jesli jedziesz caly czas ze stala predkoscia to smarowanie jest cały czas wiec nic nieporzadanego sie nie dzieje.<br><hr>lolek<br>
Panowie dokładnie nie pamiętam jak to było w mojej DT, ale śmiem zaryzykować że dozownik oleju napędzany jest mechanicznie tzn. przez jakiś tam trybik sprzężony pewnie pośrednio z wałem. Wężyk doprowadzający olej do cylindra podpięty jest do króćca dolotowego. Podczas hamowania silnikiem, silnik się obraca więć: pompka olejowa jest napędzana olej jest pompowany do króćca ssącego, a podciśnienie wytwarzane przez tłok zasysa olej do komory. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić. Pozdro<br><hr>Jasiu4t
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 15:35

Komentatorzy napisał(a):Mnie zawsze zastanawiało czemu nie ma dużych pojemności motocykli w dwusówie? Może mi ktoś wyjaśnić, i podać przykłady takich motocykli ?<br><hr>Jonesjr<br>
Kiedyś były ale jest to zbyt drogie w eksploatacji<br><hr>kuki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 15:53

Komentatorzy napisał(a):Spalanie pewnie tez szalone :D<br><hr>Adam<br>
Komentatorzy napisał(a):ciekawe czy w 20l/100km się mieści :D haha<br><hr>chlaa<br>
hehe :D no ciekawe, ciekawe :P mi np tzr'ka łyka 4-5l, rs 125 łyka okolo 7-9 to nie wiem czy ten potwór sie w tej skali zmiesci :D<br><hr>magic
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 16:32

Komentatorzy napisał(a):Mnie zawsze zastanawiało czemu nie ma dużych pojemności motocykli w dwusówie? Może mi ktoś wyjaśnić, i podać przykłady takich motocykli ?<br><hr>Jonesjr<br>
2T maja problemy z przyczyn "ekologicznych", jakby zieloni mogli, to calkiem by ich zakazali. Moze rowiaze to olej w misce jak w 4T, a nie dozowany do paliwa. Czas pokaze.

Duze 2T nadal sa proukowane, np. ponad litrowe boksery do samolotow ultralekkich. Tu kluczowa jest relacja mocy do masy silnika i bezawaryjnosc, 2T sa bezkonkurencyjne.

Do motocykli duzy, np. litrowy silnik 2T nie ma sensu. Z tej pojemnosci bez problemu uzuskuje sie 200 - 250KM. Trudno to opanowac. Do tego dochodzi niehamowanie silnikiem przy hamowaniu ;) i to ze na dohamowaniu potrafi dopalic mieszanke i dac "kopniaka".

Nawet Blazusiak po przejazdzce CR500 mial mietkie nogi ;P

P.S. Co z tego, ze nowsze 2T maja osobny mechaniczny dozownik oleju, przeciez zeby olej smarowal, to musi byc dobrze rozproszony po calej skrzyni korbowej, a to zapewnia tylko rozpuszczenie go w paliwie. Dodatkowo, linka gazu sie rozdziela i jedna steruje gaznikiem, a druga olejem za gasnikiem.

Nie wydaje mi sie tez, zeby po zamknieciu przepustnicy silnik calkiem nie dostawal paliwa. To nie 4t na wtrysku. Po prostu dostaje tego paliwa tyle ile na wolnych obratach (a to przy dokreceniu do 10k na zjezdzie z gorki moze byc za malo).<br><hr>grzywaczewski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez kuba210796 » 20/2/2013, 17:04

Taka rd 500 , ma tyle jadu ,ze na pewno odczucia sa o wiele większe niz na dzisiejszych litrowych potworach . Widziałem,tez ciekawy filmik z rg 500, gdzie widac , jak motocykl po przekroczeniu iluś tam obrotu dostaje powera i kolo samo szybuje do góry , co dziwo dzieje sie to praktycznie na każdym bieg... 1.2.3 ,4 a kolo nadal szybuje,w sumie 2 suwowe silniki sa lekkie no ale frajda musi byc niesamowita. Ciekawe jak ze spalaniem,skoro 125-tka w 2suwie sportowa przy dobrym odkreceniu spala nawet do 10 litrow.
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 17:06

Komentatorzy napisał(a):ma kopyto subiektywnie na oko krajobraz szybko sie zmienia pytanie jak np wypda w porownaniu do nowej 600 klasy supersport. moze ktos wie czy np w yamasze dt 125 grozi zatarcie jadac ze stala predkosca na jednym biegu przez np 200 km? np 5 beg non stop 80 km/h ? Bo czytalem ze hamujac silnikiem w 2 t zaciera siie silnik czy tak samo se zaciera jadac duzo km na tych samych obrotach ?<br><hr>sztk<br>
Komentatorzy napisał(a):nie zatrzesz bo do silnika cały czas będzie szła mieszanka paliwa z OLEJEM:) a w przypadku hamowania silnikiem nie dostarczane jest paliwo, a co za tym idzie silnik nie jest smarowany :)<br><hr>2t<br>
dzieki za odp.<br><hr>sztk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 17:39

Ja już od dawna wiem co to z znaczy skrót RD, jest to Racing Development.
<br><hr>Z
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 18:17

Moja Honda CB 200 w 4T brzmi jak VTX 1800 więc to jest coś.<br><hr>Hoooonda
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez mm-man » 21/2/2013, 12:58

Komentatorzy napisał(a):
Komentatorzy napisał(a):Mnie zawsze zastanawiało czemu nie ma dużych pojemności motocykli w dwusówie? Może mi ktoś wyjaśnić, i podać przykłady takich motocykli ?<br><hr>Jonesjr<br>
2T maja problemy z przyczyn "ekologicznych", jakby zieloni mogli, to calkiem by ich zakazali. Moze rowiaze to olej w misce jak w 4T, a nie dozowany do paliwa. Czas pokaze.

.....


jest szansa że "czysty" 2T będzie zasługą Polaka http://www.jjsdesign.net/
mm-man
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21/2/2013, 12:54

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê