Tarcza hamulcowa- pytanie
• Strona 1 z 1
Tarcza hamulcowa- pytanie
Witam. Posiadam Suzuki GS 500E i przednia tarcza ma luzy na nitach. Co z tym zrobić i czy w ogóle mozna tak jezdzic?? Czy nie grozi zadne niebespieczenstwo??
POzdrawiam
POzdrawiam
Kawasaki Er 5
- darecki66
- Świeżak
mar111cin napisał(a):nie wiem nie znam się, ja tutaj tylko sprzątam, ale może GSy miały montowane pływające tarcze hamulcowe?
To, że jest pływająca, nie oznacza, że ma być luźna na nitach.
Taki kit to wciskają handlarze, jak chcą ci taki bubel wcisnąć.
Pływająca tarcza jest lekko skrzywiona.
Taką tarcze można spróbować sklepać na nitach, jeżeli luz jest niewielki można trochę pojeździć, aczkolwiek najlepiej zmienić tarczę.
Do tego modelu tarcza nie powinna być droga, tym bardziej, że jest tylko jedna.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
Mam dokładnie tak samo. Cichy ma rację, tarcza jest pływająca więc ma minimalny luz. Ale to nie znaczy ze ma być luźna. U mnie przy chyba 12,5 tys km pojawił się luz. Gadałem z chłopakami w warsztacie. Koszt roznitowania i zanitowania takiej tarczy to 200-250zł. Nowa tarcza EBC to ok 800zł a oryginalna 1200zł więc nie uważam, że to niedrogo. Pozostaje jeszcze zakup używanej ale jaką masz pewność, że po tysiącu km nie pojawi się luz?
Ja moją chcę uratować ściskając (sklepując) na nitach tym bardziej, że tarcza nie ma nawet minimalnego progu. Zastanawia mnie tylko od czego taki luz?
Daj znać jak coś wymyślisz w tym temacie.
Pozdrawiam
Ja moją chcę uratować ściskając (sklepując) na nitach tym bardziej, że tarcza nie ma nawet minimalnego progu. Zastanawia mnie tylko od czego taki luz?

Daj znać jak coś wymyślisz w tym temacie.
Pozdrawiam
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec