Zobacz wątek - Kawasaki KMX125

Kawasaki KMX125

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Kawasaki KMX125

Postprzez pawelpawel51 » 10/2/2013, 22:34

Witam,
Mam problem z motocyklem Kawasaki KMX125, Mianowicie na żaden sposób nie chce odpalić, zgasł w ostrym terenie i już nie udało mi się go odpalić do tej pory, iskra jest, świeca mokra, z powietrzem wszystko ok z kompresją tak samo, myślę ze wszystko jest ok ale jednak nie pali, Myślałem trochę o zapłonie ale proszę o jakieś porady. :?:
pawelpawel51
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/2/2013, 22:22


Postprzez henio12323 » 10/2/2013, 22:39

to sprawdzaj po kolei. jak nie znasz przeszłosci to wymien swiece, zobacz czy nie dostała sie woda do airboxa. wyczysc gaźnik. osusz dobrze moto, moze gdzies woda sie dostała i jest np przebicie. kiedys tak miałem w moto na fajce. niby wszystko ok a nie odpalał. a wystarczyło dmuchnąc w fajke żeby wode wydmuchało :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26016
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 11/2/2013, 20:45

a nie zrobil czasami takiego luuuuu uuuu i zgasła?


swieca jak mocno mokra? wilgotna czy cala czarna i mokra? czyszczenie jej cos pomogło czy po chwili nadal jest mokra?

jaka mieszanke robisz?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez MJR128 » 12/2/2013, 01:15

Cylinder w górę !
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Marcin1324 » 12/2/2013, 08:43

A moduł zapłonowy nie został uszkodzony. Kumpel tak miał iskra była ale za nic nie odpalił, wymienił moduł i ok, było to w hondzie mtx 80.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez pawelpawel51 » 12/2/2013, 10:10

Dokładnie tak zakonczyło się takim długim łuuuuuu, był dobrze rozpędzony, co do świecy zdecydowanie okopcona i mokra a oczyszczenie nic nie daje bo paru kopach z powrotem to samo, do paliwa dodaje małą ilość oleju (full syntetyka) ponieważ mam dozownik,

a moduł zapłonowy raczej nie został uszkodzony mechanicznie, mógł się zepsuć ??
pawelpawel51
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/2/2013, 22:22

Postprzez henio12323 » 12/2/2013, 10:42

mógł. ale dla pewnosci zdejmij cylinder zobacz wszystko w jakim stanie. koszta niewielkie i ja bym nawet dla pewnosci zmienił tłok. kilkadziesiat zł i smigasz bez problemu duzo dłuzej :) co do oleju bez sensu go dolewac i do baku i do dozownika.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26016
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 12/2/2013, 10:45

No nwm. może wilgoć się dostała. A spróbuj dać nową świece choć nie wiem czy to pomoże, a nie wiem czy to w nowych motorach występuje, ale mógł się zapłon przestawić. Tylko pewnie by strzelał albo kopka by odbijała.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez pawelpawel51 » 12/2/2013, 12:05

W zeszył roku tłok był wymieniany na nowy firmy wossner więc narazie wstrzymam się z rozkręcaniem, nowa świeca niewiele zdziałała, najbardziej prawdopodobne wydaje mi się zawilgocenie, zapłon i ewentualnie moduł, ale w przypadku zawilgocenia w taki sposób by mi zgasł ? przejechał parędziesiąt kilometrów i dopiero wtedy ?
pawelpawel51
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/2/2013, 22:22

Postprzez Marcin1324 » 12/2/2013, 12:11

Może dopiero gdzieś zwarło i amba, to są tylko moje opinie bo ja jestem na etapie mechaniki wski, gdzie zapłon przestawia się co 5 minut albo ucina klin na magnecie :D .
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 12/2/2013, 14:22

wszystko jest mozliwe. ja bym sciągnął wydech i sprawdził przez okno wydechowe jak wyglada tłok i cylinder w miare mozliwosci. wyczysc gaźnik i filtr powietrza
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26016
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 12/2/2013, 15:36

No najpierw zrobić takir rzeczy które nic nie kosztują, a potem wymieniać cokolwiek.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Bostorn » 12/2/2013, 16:02

jak zrobil dziwne łuuu to albo mogl sie przytrzec, zatrzec, albo swieca padła i nie daje odpowiedniej iskry i zalewa ją ciągle
ale dopoki nie zdejmiesz wydechu i nie zajrzysz do środka to nie bd wiedział w jakim stanie jest tlok i cylinder
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez pawelpawel51 » 12/2/2013, 17:00

po czym poznać na tłoku że jest zatarty ?
pawelpawel51
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/2/2013, 22:22

Postprzez kris514 » 12/2/2013, 17:15

-ma pionowe rysy
- pierścionek chodzi z oporem
-ma przedmuchy
-ma przetarty teflon
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Bostorn » 16/2/2013, 12:11

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez pawelpawel51 » 21/2/2013, 17:01

Po oględzinach stwierdzam że jest to chyba zapłon ponieważ motor zaczął strzelać, stwierdziłem to teraz po wyeliminowaniu przebicia, a teraz moje pytanie jak prawidłowo go ustawić ??
pawelpawel51
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/2/2013, 22:22

Postprzez Bostorn » 21/2/2013, 17:45

moja mała strzelała, i to nie był zapłon, a uszczelka pod głowicą :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez pawelpawel51 » 21/2/2013, 20:01

Nie wiem jak to poznać, wiem że u mnie charakteryzuje się tym że strzela spalinami z tłumika i jest mały huk.
pawelpawel51
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/2/2013, 22:22

Postprzez henio12323 » 21/2/2013, 20:27

przyczyn moze byc wiele.. u mnie w chinczyku np na padnietym module zapłonowym też raz pali raz nie, czasem przerywa i własnie strzela tylko z hukiem ( mieszanka sie zbiera, iskra jak trafi sie lepsza to spala wszystko nawet z wydechu i stąd huk ) kontroluj wszystko. co do ustawienia zapłonu - najlepiej obczaic to z ksiązką serwisową. kazdy motocykl o ile ma w ogóle regulacje moze miec inne sposoby ustawiania wrzuc fotke zapłonu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26016
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr