GSX-R750 SRAD 98r Dziwnie stuka. Zatarty? ProszÄ™ o pomoc
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Witam po dłuższej przerwie!
Diagnoza przeprowadzona, silnik wyciągnięty
Okazało się, że panewka walnęła. Czyli najlepiej wał z panewkami do wymiany.
Jednocześnie informuję, że podjąłem już decyzję i sprzedaję ten silnik w takim stanie. Na filmiku widać jak pracuje. Z propozycjami proszę pisać na prv. Do sprzedania wszystko oprócz ramy i plastików. Czyli sprzedaję silnik, zegary, okablowanie, itp. Poszukuję silnika od gsxr 1000 k2, k3, k4, k5, k6 + wiązki i moduł zapłonowy.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Bardzo mi pomogliście.
Pozdrawiam
Diagnoza przeprowadzona, silnik wyciągnięty
Okazało się, że panewka walnęła. Czyli najlepiej wał z panewkami do wymiany.
Jednocześnie informuję, że podjąłem już decyzję i sprzedaję ten silnik w takim stanie. Na filmiku widać jak pracuje. Z propozycjami proszę pisać na prv. Do sprzedania wszystko oprócz ramy i plastików. Czyli sprzedaję silnik, zegary, okablowanie, itp. Poszukuję silnika od gsxr 1000 k2, k3, k4, k5, k6 + wiązki i moduł zapłonowy.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Bardzo mi pomogliście.
Pozdrawiam
GSX-750R
4 sezony 22l
1 gleba
4 sezony 22l
1 gleba
-
szymon3108 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 31/1/2013, 23:43
szymon3108 napisał(a):Okazało się, że panewka walnęła. Czyli najlepiej wał z panewkami do wymiany.
Jedyne do czego siÄ™ nadaje to:
https://www.youtube.com/watch?v=tCkVaNx_E5E
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Hehe teoretycznie tak ale praktycznie można z niego wyciągnąć parę części. Np alternator, rozrusznik.. więcej nie wymienię bo się nie znam
Decyzja zapadła i będę robić swap na 1000. Tzn mój mechanik, nie ja. Mam nadzieję, że się uda ponieważ krucho z kasą ale mogę sprzedać TV i tak nie oglądam, komputer też ale będzie problem z dostępem do scigacz.pl
Pozdrawiam
Decyzja zapadła i będę robić swap na 1000. Tzn mój mechanik, nie ja. Mam nadzieję, że się uda ponieważ krucho z kasą ale mogę sprzedać TV i tak nie oglądam, komputer też ale będzie problem z dostępem do scigacz.pl
Pozdrawiam
GSX-750R
4 sezony 22l
1 gleba
4 sezony 22l
1 gleba
-
szymon3108 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 31/1/2013, 23:43
Chyba mnie nie masz na mysli ?
Tylko jednego gsx-r'a zatarlem...
Oplaca Ci sie swap ? nie lepiej to sprzedac, dolozyc i kupic normalne moto tylko rzezbic ? To nie auto ze sobie silnik wymieniasz i fajnie smiga.
Tylko jednego gsx-r'a zatarlem...
Oplaca Ci sie swap ? nie lepiej to sprzedac, dolozyc i kupic normalne moto tylko rzezbic ? To nie auto ze sobie silnik wymieniasz i fajnie smiga.
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
W sumie to mi się nie opłaca ale nie mogę znaleźć silnika na wymianę, bo przecież nie będę robić remontu.. same uszczelki to 600zl do tego panewki, wał, korbowody, tłoki i cylindry też dostały, ewentualnie można by było same pierścienie ale to wszystko mi się pokryje w cenie nowego silnika który kosztuje 2,2tys a silnik od gsxr1000 dostanę za tą samą kwotę, wystarczy dokupić kable za 100zł, moduł zapłonowy i komp za 300 zegary za 400 i mam gsxr1000 np. k4 za +-3000zł a nie za 15tys... Ja na to patrzę z tej strony, chyba że jest ktoś kto ma inny pomysł co zrobić z tym fantem..
GSX-750R
4 sezony 22l
1 gleba
4 sezony 22l
1 gleba
-
szymon3108 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 31/1/2013, 23:43
-
szymon3108 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 31/1/2013, 23:43
To raz.
A dwa to że nie wiesz w co się pchasz Nie pomyślałeś o mocowaniach które na 100% nie będą przerabiać i będzie trzeba rzeźbić. Gdzie wciśniesz wszelkie moduły zapłonowe itd? Też będzie ciężko. O dopasowaniu airboxa które wcale nie musi wejść pod bak którege wejścia i wyjścia mogą nie pasować itd. Mnóstwo roboty i niepewnego rzeźbienia.
A dwa to że nie wiesz w co się pchasz Nie pomyślałeś o mocowaniach które na 100% nie będą przerabiać i będzie trzeba rzeźbić. Gdzie wciśniesz wszelkie moduły zapłonowe itd? Też będzie ciężko. O dopasowaniu airboxa które wcale nie musi wejść pod bak którege wejścia i wyjścia mogą nie pasować itd. Mnóstwo roboty i niepewnego rzeźbienia.
Ostatnio edytowano 3/3/2013, 15:24 przez Invi, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Znalazłem coś takiego
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=27208
tu jesto opisany swap do gsxr1000 k1. Racja - mocowania trzeba przerabiać, za to cała reszta pasuje. No... tak mniej więcej pasuje ale da się zrobić..
Zaczynacie mnie przekonywać, że może jednak lepiej kupić nowy silnik i sprzedać.. Dołożyć i kupić gsxr1000...
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=27208
tu jesto opisany swap do gsxr1000 k1. Racja - mocowania trzeba przerabiać, za to cała reszta pasuje. No... tak mniej więcej pasuje ale da się zrobić..
Zaczynacie mnie przekonywać, że może jednak lepiej kupić nowy silnik i sprzedać.. Dołożyć i kupić gsxr1000...
GSX-750R
4 sezony 22l
1 gleba
4 sezony 22l
1 gleba
-
szymon3108 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 31/1/2013, 23:43
w porządku.. a co myślisz kolego o np. takiej aukcji.. http://allegro.pl/suzuki-gsxr-750-srad- ... 44874.html
warto?
warto?
GSX-750R
4 sezony 22l
1 gleba
4 sezony 22l
1 gleba
-
szymon3108 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 31/1/2013, 23:43
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości