Zobacz wątek - Suzuki TS125R przerywa,brak mocy

Suzuki TS125R przerywa,brak mocy

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Suzuki TS125R przerywa,brak mocy

Postprzez enduro_team » 9/2/2013, 18:49

Witam forumowiczów, mam dość dziwny problem z Suzuki TS 125R, przeszedł remont, nowy tłok wossner,szlif,na 6 setek, wszystko poskładane, odpala, wkręca się na obroty ale między 6000 a 7000 tysięcy przerywa, muli, tak się dusi i po chwili trzymania na max. odkręconej manetce,po 7000 tyś. już dobrze dojdzie do 8500 i odcinka bo jest zablokowany, motocykl ma optymalna temperaturę pracy, świeca wymieniona i nic to nie dało to samo, gaźnik regulowany, czyszczony, membrany dobre, zawory chodzą gdzieś przy 6000 się otwierają, Motocykl ma spalone ok 8L paliwa nie wiem czy nie za duża mieszanka 200 ml oleju na 5L 1:25. gdy próbuje ruszyć to nie ma w ogóle mocy dojdzie maks 4000 tysięcy i buczy muli, paliwo dochodzi. Jeszcze sterownik zaworu jest elektroniczny z silnikiem krokowym, na linkach. I to chyba tyle co sprawdziłem, tylko sinika jeszcze nie rozbierałem, może tam tkwi problem. I jeszcze gdy odkręcę dekiel boczny od filtra i dostaje więcej powietrza to jak by ciut-kę lepiej chodził, ale iglica jest na środkowym położeniu. Doradźcie, pomóżcie , pozdrawiam. :(
Koło w górze ogień w rurze :)
Avatar użytkownika
enduro_team
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 10/1/2013, 12:21
Lokalizacja: Żegocina


Postprzez kris514 » 9/2/2013, 19:03

Mieszankę zrób 1:35 i napisz na czym ta regulacja polegała
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez enduro_team » 9/2/2013, 20:37

Ok,dzięki Ustawienie składu mieszanki 2 pełne obroty,
Koło w górze ogień w rurze :)
Avatar użytkownika
enduro_team
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 10/1/2013, 12:21
Lokalizacja: Żegocina

Postprzez kris514 » 9/2/2013, 21:01

A wiesz że zrobiłeś tylko ułamek regulacji?? z tego co piszesz przyjrzał bym się dyszy głównej i iglicy
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez enduro_team » 10/2/2013, 12:29

Dysza główna, jest w bardzo dobrym stanie, jeszcze tą iglice sprawdzę, a może obniżyć iglice, ?? A ta regulacją zgodnie z serwisów-ką, to czego jeszcze nie zrobiłem ??
Koło w górze ogień w rurze :)
Avatar użytkownika
enduro_team
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 10/1/2013, 12:21
Lokalizacja: Żegocina

Postprzez kris514 » 10/2/2013, 13:32

Regulacje zaczyna się od dobrania dysz i iglicy potem regulaja iglica i srubka składu. Poruwnywales rozmiar dysz z tymi w serwisowce?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez enduro_team » 10/2/2013, 14:08

Dzięki zrobię tak jak mówisz, i napisze jak chodzi, tylko mnie jeszcze nie pokoi ten brak mocy, to praktycznie w ogóle nie chce jechać.

NAPRAWIONE:

Zjechałem z delegacji do domu wziąłem się za suzuki, ponieważ suzuki było kupione zatarte, dlatego nie wiedziałem jak chodziło wcześniej powodem tego wszystkiego był dławik w dyfuzorze, z filtrem którego usunąłem, i moto chodzi idealnie, nawet na moment nie ma jakieś za dławiki, Dzięki wszystkim do zamknięcia,
Koło w górze ogień w rurze :)
Avatar użytkownika
enduro_team
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 10/1/2013, 12:21
Lokalizacja: Żegocina



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr