Zobacz wątek - ktm 250 sx 2008 stopien sprezania

ktm 250 sx 2008 stopien sprezania

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

ktm 250 sx 2008 stopien sprezania

Postprzez grzesiek52525 » 9/2/2013, 16:47

Chcialbym sie dowiedziec jaki jest prawidlowy stopien sprezania w ktm 250 sx 2t z 2008 roku. Nigdzie nie moge znalesc takiej informacji prosze o pomoc ile bar powinien miec zdrowy silnik
grzesiek52525
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9/2/2013, 07:18
Lokalizacja: kraków


Postprzez kris514 » 9/2/2013, 17:49

Miłosz pojęcia stopień sprezania to stosunek pojemności do komory spalania. Wiem ze jak motor ma 10-11atm to jest zdrowy ale aby być pewniejszym lepiej zdjąć cylinder i pomierzyc (jeśli luz jest ok 100% większy niż zalecany to należy zmienić tłok)
Ps. Wiesz ze tłok zmienia się co 20-40h jazdy?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez grzesiek52525 » 9/2/2013, 18:15

No tu jest sprawa ze cylindra nie sciagne bo jestm na kupnie takiego motoru jedyne co moge zrobic to zmierzyc kompresje a przesiadam sie z cwiartki 4T ktm sxf na ktorym zrobilem 110mth i przy takim przebiegu widac bylo juz slady zuzycia tloka przy czym stan nikasilu byl idealny sprawdzalem kamerka endoskopowa zero rys jedynie delikatne juz slady honowania. chce 2T ponieważ przy remoncie odchodzi mi cala góra silnika 4 zawory łańcuch rozrzadu, wałki rozrzadu i regulacja płytkowa z ktora jest duzo zabawy. Szczeze liczylem ze na 250 2T jestem w stanie zrobic 100 mth bez uszczerbku na cylindrze
grzesiek52525
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9/2/2013, 07:18
Lokalizacja: kraków

Postprzez kris514 » 9/2/2013, 19:00

A to 250 ( nie doczytałem) to myślę że jakieś nawet 70 h powinieneś zrobić, też mam 2t ze względu na to co piszesz a dodatkowo ma tą agresję której brakuje mi w 4t. Jeśli wiesz jak powinien wyglądać tłok to możesz spróbować ściągnąć wydech i przez okno zerknąć na tłoka :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 9/2/2013, 23:32

dokładnie przez wydech lepiej sprawdzisz. mierzenie kompresji w takim 2T nie do konca ma sens, zachodzi zjawisko spręzania dynamicznego i nawet dosyc zuzyty zestaw bedzie miał cisnienie które bedzie normalnie pchało maszyne do przodu :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MJR128 » 10/2/2013, 10:42

Wpierw dowiedz się co to jest stopień sprężania i ciśnienie sprężania.
A ja Ci mówię, że pomiar ciśnienia sprężania może jedynie powiedzieć, że tłok lub nawet cylinder nadają się na złom.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr