Zobacz wątek - silnik kompresja rozwiert s1000
NAS Analytics TAG

silnik kompresja rozwiert s1000

O wszystkim
_________

silnik kompresja rozwiert s1000

Postprzez rysieksss » 8/2/2013, 13:45

Witam i prosze o nie banowanie.
Ze szwagrem zamierzamy wiercic ten piec od stysiaczka i teraz pytanie.Uzyc wiertla duzego czy moze lepiej mniejszego?? Szwagier sie boi, ze jak przedobrzy to spadnie kompresja? Co sadzicie i jakie sa wasze opinie, moze wspolnymi silami uda nas sie znalezc kompromis.


Wiosna tu tuz lewa w gore.
rysieksss
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/2/2013, 13:37


Postprzez Krmtzzz » 8/2/2013, 13:51

Siema Rysiu, dawno nie pisales, pewnie stuntowales w sniegu na s1000 :> ?

Mysle ze jak bys uzyl mlota pneumatycznego i rozpolowil silnik, to latwiej byloby ci pozniej mlotkiem i przecinakiem to zalatwic
Ostatnio edytowano 8/2/2013, 14:39 przez Krmtzzz, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Boshi » 8/2/2013, 13:51

Użyj wiertła M6, dolej paliwa rakietowego, razem z ciśnieniem twój s1000 będzie cisnął ponad 1 mah..
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez suchy558 » 8/2/2013, 13:56

ja wierciłem silnik koronka do betonu 45mm Bosch Hammer-em z udarem, w S1000 powinno sie tez udać, tylko pamiętaj, musisz najpierw zrobić prowadzenie mniejszym wiertłem (polecam 12mm) bo inaczej się ślizga koronka

mam nadzieję, że pomogłem i LWG rysiuuuuuuuu!
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Vergon » 8/2/2013, 14:14

Użyj gumowego wiertła do krzywych otworów, bo inaczej przewiercisz blok na wylot.

Lewa w dziure
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rysieksss » 8/2/2013, 14:16

suchy558 napisał(a):ja wierciłem silnik koronka do betonu 45mm Bosch Hammer-em z udarem, w S1000 powinno sie tez udać, tylko pamiętaj, musisz najpierw zrobić prowadzenie mniejszym wiertłem (polecam 12mm) bo inaczej się ślizga koronka

mam nadzieję, że pomogłem i LWG rysiuuuuuuuu!


szwagier mowi,ze to moze sie udac i pozwoli osiagnac moc od samego dolu.ale czy uszczelniles jakos dodatkowo glowice np silikonem?? Bo ryzyko rozszczelnienia jest ogromne, nie chcemy zeby cos wybuchlo. I ost pytanie po zabiego zestroic to z nowym wydechem.Jaki zestaw polecacie atrapa a moze yoshichmura?
rysieksss
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/2/2013, 13:37

Postprzez Boshi » 8/2/2013, 14:20

Tak atrapa całęgo wydechu będzie ok, najlepiej taka z hollywood. Uszczelnij mieszanką ciekłego azotu i silikonu. Nic tego nie rozerwie.
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez suchy558 » 8/2/2013, 14:26

guma do żucia dobrze uszczelnia moim zdaniem, ja tak układałem centralne ogrzewanie nawet i nie cieknie, więc w s1000 da radę
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez rysieksss » 8/2/2013, 14:30

suchy558 napisał(a):guma do żucia dobrze uszczelnia moim zdaniem, ja tak układałem centralne ogrzewanie nawet i nie cieknie, więc w s1000 da radę


Dzieki za rady mam nadzieje, ze po zabiegu mocy mi nie bedzie brakowalo.A brakuje jej ewidentnie w najnizszych partiach.w przyszlosci dam relacje moze nam sie uda nawet wystartowac w poznaniu lewa
rysieksss
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/2/2013, 13:37

Postprzez Krmtzzz » 8/2/2013, 14:41

A nie wolisz np na nurburgringu ? Bo na poznaniu to ty tylem bedziesz te winkle robil... A wlasnie zrobiles sobie moze wsteczny ?
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Black-Ghost » 8/2/2013, 19:02

Hahahah posikałem się ze śmiechu... :lol: :) :lol:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez suchy558 » 8/2/2013, 19:28

mówię Ci, zrób tak, to żadne TDI Cię już nie objedzie!

LWG!
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Black-Ghost » 8/2/2013, 19:38

Jak chcesz mieć mocny dół to musisz połączyć silnik spalinowy z jakimś dużym elektrycznym. Zrobisz Hybrydę o niesamowitych osiągach ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez mounter » 8/2/2013, 20:11

....ale jak będziesz wiercił to pamiętaj żeby szwagier Ci wodą polewał.
mounter
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 8/3/2011, 09:13



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr