Zobacz wątek - Suzuki RM 250 - jak to rozwiązać

Suzuki RM 250 - jak to rozwiązać

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Suzuki RM 250 - jak to rozwiązać

Postprzez bartozi » 7/2/2013, 19:23

Witam !

Panowie jest taka sprawa. Poszukuje od dluzszego czasu fajnej "sety" w normalnych pieniadzach dla kolegi. Kolega na piersze moto chcialby full-a, poniewaz zarazilem go smiganiem po torze. Jezdzimy juz dluzszy czas po okolicy i ogloszeniach. I co stwierdzam :

Trafic fajna 125 jest niemozliwe. Za to znalezlismy pieknego Suzuki RM250 2T. Wiadomo , takie cos na pierwsze moto to bilet w zaświaty. Ale mam pytanie. Czy mozna ewentualnie jakos zdławic ta moc na poczatek ? zeby cywilizowanie jezdzic ? a pozniej stopniowac i powoli go odblokowywac ?

Przyznam ze sam po przejazdzce tym RM czulem sie jak na bombie ( dlugo smigam juz po torach na 125 w hondzie cr)

Co w takiej sytuacji ?

Jest tez opcja ze sobie zostawie tego potwora a kolesiowi puszcze swoja CR-ke.


ps. dodam ze koles ma 186cm wzrostu i 105 kg wagi.


pozdr.
bartozi
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
Lokalizacja: FZ


Postprzez henio12323 » 7/2/2013, 19:40

niestety tam nie ma co blokować, a kazda ingerencja moze byc nie zdrowa dla silnika. ja bym sie nie pchał w takie moto jak chcesz ganiac po torze, mimo że jakims zawodnikiem nie jestem, ale też troche sie wyjeździłem to na tor 250 w 2T bym nie chciał. zero zabawy z jazdy. tylko modlisz sie żeby sie spaść z moto, ani nie wylądować na plecach. jak pisałem tutaj blokady nie mają miejsca. szukaj aż znajdziesz zdrową sete.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bartozi » 7/2/2013, 19:48

A full cross na lasy i żwirownie ? mamy tego wkolo troche ...
bartozi
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
Lokalizacja: FZ

Postprzez henio12323 » 7/2/2013, 19:50

nie bardzo. lasy i zwirownie to teren typowy pod enduro. wiec hard enduro typu ktm EXC i reszta sprawdziły by się lepiej. a dodatkowo bedą sporo tansze w eksploatacji
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bartozi » 7/2/2013, 19:51

Kurde ,az zal odpuszczac tego RM-a. Jest mega kosa bardzo dobre pieniadze. Mysle jakby to rozwiazac.
bartozi
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
Lokalizacja: FZ

Postprzez Damianooo1998 » 7/2/2013, 19:55

Możesz kupić jak jest tanio i sprzedać z zyskiem.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez bartozi » 7/2/2013, 20:00

Znacie ludzi zaczynajacych przygode z offroadem na 250 2T ? :D zyja jeszcze ? ;)
bartozi
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
Lokalizacja: FZ

Postprzez barek253 » 7/2/2013, 20:09

250 w teren, używana z olejem w głowie się nada. na tor to raczej za mocne. oczywiście crosówka nie jest w teren pamiętaj o tym.
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez cichycr » 7/2/2013, 20:15

Jeździłem trochę tak endurowo na RM 250, ale za dużo ci nie powiem, bo przy mojej wadze wtedy 60kg to tak mną zamiatało że ciężko to opisać. Na początek na pewno odradzam, wiem po sobie :)
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez bartozi » 7/2/2013, 20:16

Zablokowac gaz zeby sie odkrecal do polowy i mozna smigac. Teoretycznie tez nie majac pojecia o crossie jechalem pierwszy raz na CR 250 i jakos mi szlo. Ale totalnie bez szalenstw. Majac troche pod kopula mozna ogarnac wg. mnie taki sprzet w dwa sezony.
bartozi
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
Lokalizacja: FZ

Postprzez bartozi » 7/2/2013, 20:17

60 kg :) to koles moj prawie jeszcze raz tyle ;) poucze go pokory moze mu sie uda na tej 250 ;)
bartozi
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
Lokalizacja: FZ

Postprzez cichycr » 7/2/2013, 20:20

No to przy wadze ponad 100kg inna sprawa, ja przy moich 60kg wtedy nie miałem praktycznie kontroli nad moto, co chwilę przód do góry a dupe ciągnie do tyłu, niemniej wrażenia w 100% pozytywne :)
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez henio12323 » 7/2/2013, 20:45

ja miałem kilka motorowerów enduro, potem krótko rm 125. i CR 250. wiec mozna powiedziec że zaczynałem od 250tki. i powiem tak. moto jak najbardziej do opanowania..... ale po lesie na prostej. wjedziesz na tor i kicha. ledwo co dodajesz gazu, silnik sie męczy bo lubi pracowac na odkręconej manetce. ty sie męczysz bo sie boisz odkręcic. jedziesz w zakręcie z grząskim piaskiem np. i normalnie żeby z niego wyjsc musisz dac gazu, ale sie boisz bo sie moze wyrzucic za zakrętu bo nie masz opanowania motocykla. i zamulasz w tym zakręcie bez trakcji często z glebami. bez sensu kompletnie. a do enduro szkoda maszyny, duzo lepsze bedzie enduro. ja smigając prawie 2 sezony na 525, jak siadłem na zdrową 250 w 2T z dotryskiem w gaźniku to na torze bałem sie gaz odkręcic. ( mimo że w 525 staram się ciagle kręcic ) po prostu za mocny i za lekki sprzęt. amator sobie nie da rady i tyle :) waga nie ma znaczenia ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bartozi » 7/2/2013, 20:49

i takich odpowiedzi wlasnie oczekiwalem :D w sobote przywozimy sprzet na łąke i robimy pierwsze jazdy:)

zdam relacje. naprawde szkoda tego sprzeta nie kupic.
bartozi
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
Lokalizacja: FZ

Postprzez MJR128 » 7/2/2013, 23:17

Po prostej to sobie można jeździć nawet 500 w 2t. Już tyle lat jeżdżę na CR 250 i co roku potrzeba mi przynajmniej 3 miesiące, żeby za nią nadążyć. Do CRki mogę Ci sprzedać zmasakrowany dyfuzor po 5 rundach Pucharu Polski Super Enduro. Momentalnie wycina przynajmniej 20 KM :)
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez bartozi » 8/2/2013, 06:42

czyli ostatecznie, na tor odpuscic. ale na lasy i pola , bardoz duza opuszczona żwirownie mozna sobie w miare bezpiecznie polatac tą ćwiara ?
bartozi
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
Lokalizacja: FZ

Postprzez henio12323 » 8/2/2013, 08:38

po prostej mozna ;D w kazdym zakręcie bedziesz sie bał odkręcic. no i najwazniejsze że latając po lasach i polach zarzynasz maszyne, bo to jest wyczynowy sprzet na tor crossowy. na lasy masz wszelkiego typu enduro, wiec latając po lasach RMką uzywasz jej niezgodnie z przeznaczeniem :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zbyho222 » 8/2/2013, 10:30

Na tor 250 za mocna ?? Może macie rację ale nie przesiadłbym się na nic innego niż 250 w 2T :) Wbijasz 3 bieg i jeździsz i jeździsz czasem wbijająć 4 w takiej 125 "amatorzy" jak my nic tylko mieszają w biegach :) Swego czasu moim pierwszym poważnym motocyklem była właśnie 250 w 2T Honda Cr z 1996 roku.. Teraz mam maszyne z 2007 też 250 2T i prawie 70 % upalania to lasy,żwirownie i inne... Trasy enduro też waliłem nie raz tylko trzebało mieć dodatkowe paliwo bo to żarłok straszny, doskonale zdaję sobie sprawę po co ten motocykl został stworzony, ale taka prawda 80-90 % społeczeństwa nie używa go zgodnie z przeznaczeniem.... Mi jazda fullem sprawia dużo więcej frajdy niż np hardem WR 450 a mam sporo km też na niej zrobione... Pod koniec 2012 sezonu kupiłem do mojej zestaw super moto Tak panowie do 2T 250 i okazało sie że tego dokładnie potrzebowałem :) Poza tym przepraszam bardzo za słownictwo jak na torze nie jebnie to się nie nauczy ;) Przyznajcie się każdy to przerabiał ?

Ale co dobre szybko się kończy niestety koledzy całkowicie mają rację szybciej zajedziesz sprzęt w lesie... ale co tam liczy się FUN !! :)

Moim marzeniem jest teraz kupienie KTM-a 250 2T na wtrysku to bedzie szaleńswo, marzenie które się powoli realizuje zbierając kasę ;)
Ostatnio edytowano 8/2/2013, 10:37 przez zbyho222, łącznie edytowano 1 raz
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Marcin1324 » 8/2/2013, 10:36

zbyho222 Nie miałeś wcześniej nic innego, a ile miałeś lat jak kupiłeś cr 250, wtedy musiało cię nieźle sponiewierać. :)
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez zbyho222 » 8/2/2013, 10:40

Miałem WSK 125 :) Poniewierało strasznie i czasem jak się teraz zapomnę dalej sponiewiera :) Jak kupiłem swego pierwszego to miałem 16 lat :) Teraz mam 23 ;) Rodzicom wmówiłem że to 80 cm3 ale jak tata zobaczy to powiedział to kur... 80 nie jest napewno :)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr