Zobacz wątek - porady na temat Hondy CBR 125r

porady na temat Hondy CBR 125r

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

porady na temat Hondy CBR 125r

Postprzez kania142 » 6/2/2013, 21:32

Witam jestem tu nowy ale mysle ze dobry dział mam 15 lat i chciałbym zrobic za nie długo prawko A1 i do tego motocykl Honda CBR 125r mam parę pytan. W jakiej cenie najlepiej rozpatrywac uzywany ten o to motocykl , ja myslałem ze tak za około 5tys szło by już dobrze trafic. Czy są dwa modele tego chodzi mi o to r po 125 bo nie umiałem dokładnie znaleźć informacji na ten temat. I czy lepiej poczekac 2-3 lata przed kupieniem go moze cena spadnie i czy lepiej miec juz zapewniony motor i wtedy robic A1 czy juz teraz robic bo zanim ja na niego zarobie to ze 2 lata miną bo na praktykach mało płacą a jedynie przez wakacje wieksze pieniądze dziekuje za odpowiedzi
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06


Postprzez matiq121 » 7/2/2013, 00:33

Nie ogarniam. Piszesz, że chcesz moto za ok 5tyś a potem piszesz, że nie masz kasy na prawko. . Nie bardzo rozumiem pytanie czy lepiej kupić teraz czy poczekać aż cena spadnie. Jak masz kasę to kupuj rób prawko i jeździj a jak nie masz teraz i nie przewidujesz, że w najbliższym czasie będziesz miał to po co ten temat.
p.s. Są już 3 modele cbr 125r
matiq121
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 11/3/2010, 15:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez fincher » 7/2/2013, 13:12

CBR w ładnym stanie dostaniesz już za 3 -4 tysiące.
W wakacje moją będę sprzedawał właśnie w takiej cenie.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez kania142 » 7/2/2013, 13:14

No tak teraz nie mam kasy ale na wakacje mam zawsze zalatwiona robote i to bym mial okolo 2,5tys to na kurs by starczylo ale na motocykl juz nie wiec nie wiem czy robic kurs bez motocykla czy dopiero jak bede mial,
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Postprzez fincher » 7/2/2013, 15:18

Idź najpierw na kurs, kurs + egzamin trwa około miesiąca a więc zdążysz zarobić parę groszy.
I tak jak mówię za 3-4 tysiącze kupisz już ładną CBR - a jak Ci szczęście dopisze do za 4-5 można dorwać już na wtrysku
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez Boshi » 7/2/2013, 15:31

Do tego doliczyłby minimum 1k na jakieś ubrania..
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez kania142 » 8/2/2013, 11:37

no bo sie zastanawiam czy robic ten kurs i egzamin teraz przez wakacje bo mysle ze to by kosztowało ze około 1000zł ale to by mi zostało jeszcze ze 1500zł i zrobił bym kurs ale później nie mam motora ale a1 bym miał i to nie wiem czy robic dopiero po kupnie motora egzaminu
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Postprzez sewii » 8/2/2013, 12:01

kania z Twojego chaotycznego wywodu nic nie mozna zrozumiec...

Po co Ci motocykl, skoro nie masz prawa jazdy? Chyba, ze masz zamiar jezdzic bez.. Zdaj prawko, zacznij ogladac sie za motocyklem...
NS1 -> RS125 -> Monster 800 -> Hornet 600-> CBR600RR pc37
sewii
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 29/12/2012, 16:50
Lokalizacja: WPY//KRK

Postprzez J.Klops » 8/2/2013, 14:45

Kania - masz tu parę przecinków i kropek (,,,...) skopuj sobie bo widzę, że ci zabrakło.

Weź normalnie zrób najpierw kurs i zdaj egzamin jak każdy, potem kup motocykl. Po co moto bez prawa jazdy? O takich co latają bez prawka na maszynie szwagra albo brata najczęściej piszą artykuły w gazetach - szczególnie jak kończą w rowach albo pod tirami. Czego ci oczywiście nie życzę, wiec weź ogarnij najpierw przepisy i jakieś podstawowe techniki prowadzenia jednośladu potem się pakuj na motocykl. Bo doświadczenie na skuterze to tak jak byś nie miał doświadczenia w ogóle. Wiem co mówię bo sam na kosiarce zapierdzielałem jakiś czas, a dopiero jak poszedłem na kurs prawka i poczytałem książki o technice jazdy to się zorientowałem ile jeszcze nauki przede mną.
o?o...
Avatar użytkownika
J.Klops
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 30/1/2013, 00:49
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Boshi » 8/2/2013, 15:43

Więc podsumowując;

Kurs prawka--->ubrania----> motocykl.

Myślę, że uda ci się zmieścić z wszystkim w 6 tys.
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez kania142 » 8/2/2013, 18:06

finsher w jakim sensie na wtrysku?
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Postprzez fincher » 8/2/2013, 20:40

CBR"ki z lat 2004-2007 są zasilnane gaźnikiem
Z lat 2007 w górę mają wtrysk paliwa.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez kania142 » 8/2/2013, 20:46

oo dzieki dobrze wiedzieć, kupiłbym z salonu ale ponad 10 tys kosztuje.
A lepszy z gaźnikiem czy ze wtryskiem? Ja mysle ze z gaźnikiem bo wyczyscic idzie jakby co.
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Postprzez fincher » 8/2/2013, 21:31

Osobiście jeżeli chodzi o CBR to jestem za gaźnikiem.
Samemu można go serwisować itp.
Wtrysk w CBR miał na celu spełnienie normy spalin euro ileś tam nie pamiętam już.
CBR pali tak śmieszne ilości paliwa że tego wyniku i tak nie da sie poprawic
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez Boshi » 8/2/2013, 21:42

Z salonu byś kupił a tutaj piszesz, że ledwo 2,5k byś miał.. napisz w końcu ile masz pieniędzy na wszystko, bo mącisz strasznie...
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez sewii » 8/2/2013, 21:52

Mnie ciekawi, ze My tu probowalismy mu odpowiedziec na pytanie, co kupic na poczatku (swoja droga Boshi podales idealna hierarchie, sam taka sobie wyznaczylem), ale kanii to zdaje sie nie zadowolo. Stad tak jakby olal nasze wpisy i rozpoczal rozmowe na temat motocykla... Kania, jakiej odpowiedzi od nas oczekiwales? Kup moto, zaloz patelnie na glowe i jezdzij, prawko zrobisz w miedzyczasie?
NS1 -> RS125 -> Monster 800 -> Hornet 600-> CBR600RR pc37
sewii
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 29/12/2012, 16:50
Lokalizacja: WPY//KRK

Postprzez senekkorzenna » 9/2/2013, 11:59

Temat ma być w tym dziale.
senekkorzenna
 

Postprzez kania142 » 9/2/2013, 12:49

No teraz juz wiem jak co rozplanowac ale teraz sie pytam jaki motor najlepiej jaki polecacie ze 125 lub mocniejszych w cenie do 5tys.Mi sie akurat spodobal ten.
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Postprzez kania142 » 9/2/2013, 15:46

A Aprilia RS 125 dało by rade na A1? Bo chyba za wielką moc ma.
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Postprzez Boshi » 9/2/2013, 16:08

Nie dubluj postów...

Odblokowana teoretycznie nie a praktycznie ....
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr