Zobacz wÄ…tek - Suzuki GSX 750 Inazuma lub inny do 12 tyÅ› na pierwsze moto
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX 750 Inazuma lub inny do 12 tyÅ› na pierwsze moto

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Suzuki GSX 750 Inazuma lub inny do 12 tyÅ› na pierwsze moto

Postprzez Postman » 6/2/2013, 21:12

Witam,

Znalazłem w sieci komis, który sprzedaje motocykle w stanie "lać i jechać" z 3 miesięczną gwarancją. Mają Suzuki GSX 750, które nie ukrywam strasznie mi się podoba, ale i też wysoko je cenią... czy aby nie zbyt wysoko?

Jest to motocykl z 2000 roku z przebiegiem 30 tyś, jednak mam gwarancję, że jest on w bardzo dobrym stanie i na 100% bezwypadkowy Chodzi o Krakowski Moto top.

Nie ukrywam, że jestem kompletnym laikiem i szukam czegoś na pierwsze moto do turystyki z plecaczkiem i solo. Jako że się nie znam, szukam czegoś co mogę kupić w ciemno, nie trafię na minę i nie muszę po zakupie od razu inwestować nawet złotówki.

Warto się tym interesować? Czy szukać czegoś innego?
Model jest mało popularny i ciężko mi się odnieść do cen. Znalazłem kilka na jakiejś stronie austriackiej, to ceny wyglądają podobnie.

Opis Suzuki GSX 750 Inazuma:
Gwarancja pisemna-3 miesiące(liczona od marca 2013). Motocykl znajduje się w naszej firmie w Niemczech. Możliwość sprowadzenia do tygodnia czasu.Stan fabryczny bez uszkodzeń,mały przebieg.Opony w bardzo dobrym stanie, nowy napęd.Dodatkowo kufer centralny, podnóżka i szyba.W cenie transport do Polski,pełny serwis motocykla, oraz komplet dokumentów przygotowanych do rejestracji.

Obrazek

z ciekawostek - Mają Bandita z 1998 roku z przebiegiem 9000 km :shock: wygląda jakby w muzeum stał.
Postman
Świeżak

Postprzez Hyde » 7/2/2013, 21:56

A cena jaka tego sprzętu? 12000?

Co do przebiegu, na ebay.uk widziałem kiedyś ZXR 400 z roku 98, nowy fabrycznie, tylko że kilkunastoletni ;)
Hyde
Bywalec

Postprzez Postman » 7/2/2013, 22:15