Suzuki GSX 750 Inazuma lub inny do 12 tyÅ› na pierwsze moto
• Strona 1 z 1
Suzuki GSX 750 Inazuma lub inny do 12 tyÅ› na pierwsze moto
Witam,
Znalazłem w sieci komis, który sprzedaje motocykle w stanie "lać i jechać" z 3 miesięczną gwarancją. Mają Suzuki GSX 750, które nie ukrywam strasznie mi się podoba, ale i też wysoko je cenią... czy aby nie zbyt wysoko?
Jest to motocykl z 2000 roku z przebiegiem 30 tyś, jednak mam gwarancję, że jest on w bardzo dobrym stanie i na 100% bezwypadkowy Chodzi o Krakowski Moto top.
Nie ukrywam, że jestem kompletnym laikiem i szukam czegoś na pierwsze moto do turystyki z plecaczkiem i solo. Jako że się nie znam, szukam czegoś co mogę kupić w ciemno, nie trafię na minę i nie muszę po zakupie od razu inwestować nawet złotówki.
Warto się tym interesować? Czy szukać czegoś innego?
Model jest mało popularny i ciężko mi się odnieść do cen. Znalazłem kilka na jakiejś stronie austriackiej, to ceny wyglądają podobnie.
z ciekawostek - MajÄ… Bandita z 1998 roku z przebiegiem 9000 km
wygląda jakby w muzeum stał.
Znalazłem w sieci komis, który sprzedaje motocykle w stanie "lać i jechać" z 3 miesięczną gwarancją. Mają Suzuki GSX 750, które nie ukrywam strasznie mi się podoba, ale i też wysoko je cenią... czy aby nie zbyt wysoko?
Jest to motocykl z 2000 roku z przebiegiem 30 tyś, jednak mam gwarancję, że jest on w bardzo dobrym stanie i na 100% bezwypadkowy Chodzi o Krakowski Moto top.
Nie ukrywam, że jestem kompletnym laikiem i szukam czegoś na pierwsze moto do turystyki z plecaczkiem i solo. Jako że się nie znam, szukam czegoś co mogę kupić w ciemno, nie trafię na minę i nie muszę po zakupie od razu inwestować nawet złotówki.
Warto się tym interesować? Czy szukać czegoś innego?
Model jest mało popularny i ciężko mi się odnieść do cen. Znalazłem kilka na jakiejś stronie austriackiej, to ceny wyglądają podobnie.
Opis Suzuki GSX 750 Inazuma: