[Aktualności] Testujemy KTM 1190 Adventure!
Posty: 5
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Testujemy KTM 1190 Adventure!
Dyskusja na temat: Testujemy KTM 1190 Adventure!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Testujemy KTM 1190 Adventure!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Testujemy KTM 1190 Adventure!
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
zasady sa proste pokarzccie to co istotne w tego typu motocyklach i porownanjcie do mulistrady wlasnie. mile widziany drag do okolo 200 km/h ale jak juz drag to nie jeden spie.olil startry nny wystzrell 50 metrow do przodu i wniosek ze tamten jest szybszy bo tu niechodz o roznice w wykorzystanu motocykli tylko o roznice w motocyklach czyli najlepiej rolka na 1 od 50 do 200 -220 bo choc tp turystyki to aspiruja do miana najszysbzych w swoiei klasie a zatem takie porownanie osiagow jest jak najbardziej na miejscu! do tego czasnjcie jakis wykresik z hamowni i gitara niema do czego sie przyczepic.to jak maszyna sie sprawdza w trasie na asfalcie czylil ergonomia wygoda spalanie serwisy miedzy naprawcze to jak daje rade w lekkim terenie badz jesli daje rade to w ciezszym wzgledem konkurencji czyli zawiech opony masa <br><hr>sztik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
test zdecydowanie w ostrym terenie i porownanie z reszta moto, a nie jak w przypadku niektorych testow ze to turystyk to przegonia maszyne po polnej drodze i nazywaja enduro,turystyczne hehe<br><hr>jj
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
opiszcie proszę subiektywne odczucia odnośnie elektroniki i bajerów, bo jeśli to ma być "turystyczne enduro" to jak z ich trwałością? Uwalony niezwykle ważny kabelek będąc gdzieś w czarnej d*pie nie wróży niczego dobrego <br><hr>pawulon182
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
O ile jest mniej funu przez C-ABS w porównaniu do 990? Czy C-ABS utrudnia kontrolę podczas jazdy na gumie jak w Hondach? Czy blokowanie tyłu na szutrze przy rzucaniu dupą kończy się blokadą przodu i glebą? Bo że lądowanie awaryjne z gumy na zablokowany przód tak się kończy to wszyscy wiedzą. Jak wypruć to g*? <br><hr>Kapeć
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości