Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Testujemy KTM 1190 Adventure!
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Testujemy KTM 1190 Adventure!

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Testujemy KTM 1190 Adventure!

Postprzez Ścigacz » 5/2/2013, 12:51

Dyskusja na temat: Testujemy KTM 1190 Adventure!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Testujemy KTM 1190 Adventure!
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 5/2/2013, 12:51

zasady sa proste pokarzccie to co istotne w tego typu motocyklach i porownanjcie do mulistrady wlasnie. mile widziany drag do okolo 200 km/h ale jak juz drag to nie jeden spie.olil startry nny wystzrell 50 metrow do przodu i wniosek ze tamten jest szybszy bo tu niechodz o roznice w wykorzystanu motocykli tylko o roznice w motocyklach czyli najlepiej rolka na 1 od 50 do 200 -220 bo choc tp turystyki to aspiruja do miana najszysbzych w swoiei klasie a zatem takie porownanie osiagow jest jak najbardziej na miejscu! do tego czasnjcie jakis wykresik z hamowni i gitara niema do czego sie przyczepic.to jak maszyna sie sprawdza w trasie na asfalcie czylil ergonomia wygoda spalanie serwisy miedzy naprawcze to jak daje rade w lekkim terenie badz jesli daje rade to w ciezszym wzgledem konkurencji czyli zawiech opony masa <br><hr>sztik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/2/2013, 18:33

test zdecydowanie w ostrym terenie i porownanie z reszta moto, a nie jak w przypadku niektorych testow ze to turystyk to przegonia maszyne po polnej drodze i nazywaja enduro,turystyczne hehe<br><hr>jj
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/2/2013, 08:37

opiszcie proszę subiektywne odczucia odnośnie elektroniki i bajerów, bo jeśli to ma być "turystyczne enduro" to jak z ich trwałością? Uwalony niezwykle ważny kabelek będąc gdzieś w czarnej d*pie nie wróży niczego dobrego :)<br><hr>pawulon182
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/2/2013, 18:03

O ile jest mniej funu przez C-ABS w porównaniu do 990? Czy C-ABS utrudnia kontrolę podczas jazdy na gumie jak w Hondach? Czy blokowanie tyłu na szutrze przy rzucaniu dupą kończy się blokadą przodu i glebą? Bo że lądowanie awaryjne z gumy na zablokowany przód tak się kończy to wszyscy wiedzą. Jak wypruć to g*? :)<br><hr>Kapeć
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr