Zobacz wÄ…tek - szlif
Advertisement
NAS Analytics TAG

szlif

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

szlif

Postprzez Jaceeek17 » 4/2/2013, 19:17

ponawiam temat "szlif" bo nie mgoe uzyskac odpowiedzi..

zaliczyłem szlifa yamaha R6...lekko obrysowana z lewej strony(plastki całe,nic nie urwane, nie popękane,nie wpływa na stan techniczny silnika ani jezdny) co proponujecie?malowanie czy zostawiąc ją w takim stanie jakim jest dla kupującego?
w linku sa zjdęcia uszkodzen..
http://przeklej.net/image_details/54288.html
jak pisałem wcześniej po szlifie nic nie urwane, nie popękane, nie ma wpływu na układ jezdny motocykla
Jaceeek17
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/12/2012, 20:14


Postprzez MuchaR1 » 4/2/2013, 19:59

Witam moim zdaniej najlepiej wystaw jaka jaka jest i dodaj w opisie że za opłatą możesz Ją zrobić do stanu wcześniejszego :) bo wiadomo za malowanie to kolejny wydatek a nowy włąściciel może ma własne wizje jak chce zrobić motocykl to szkoda pieniedzy chyba ze jakiś napaleniec bedzie chcial kupic po prostu zeby miec :P
MuchaR1
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4/2/2013, 19:53
Lokalizacja: Pszczyna


Postprzez stareRadio » 4/2/2013, 20:01

zostawić
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Jaceeek17 » 4/2/2013, 21:26

http://przeklej.net/image_details/55007.html
a ten zbiorniczek jest do czego??i jaki w nim jest płyn?
Jaceeek17
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/12/2012, 20:14

Postprzez cycu_rsko » 4/2/2013, 22:02

To jest zbiorniczek wyrownawczy plynu chlodzacego.

Moim zdaniem nic nie ruszaj, ewentualnie zrob delikatne zaprawki zeby czarny plastik nie rzucal sie w oczy.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Maniek600 » 4/2/2013, 23:37

Jaceeek17 - pw
Maniek600
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 25/5/2007, 12:48

Postprzez power_bit » 4/2/2013, 23:44

Zostaw jak jest, malować można po zrobieniu fotek, ale kolor nie jednolity do tego naklejki więc trochę z kieszeni poleci.
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez Jaceeek17 » 5/2/2013, 19:49

"cycu_rsko" dzieki za info
jeszcze pytanie, jak sie jezdzi z tymi sportowymi(krotkimi) klamikami?wygodnie?
a czym ta zaprawke zrobic, szpachla?
Jaceeek17
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/12/2012, 20:14

Postprzez PrimoGhost » 5/2/2013, 21:22

Że tak wejdę koledze w temat. Krótkie klamki są dogodne podczas szlifu, ale do jazdy moim zdaniem nie są odpowiednie. Można się przyzwyczaić, ale długa klamka zawsze będzie wygodniejsza. Jak widać producenci raczej ich nie stosują seryjnie. Alternatywa to klamka łamana, która przy szlifie i tak lekko oberwie zanim się złoży ;] Co do moto, to ja zrobiłbym ze 2 fotki i przemalował. Denerwowałoby mnie to... jeśli Ciebie nie drażnią rysy, to zostaw.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez cycu_rsko » 5/2/2013, 23:06

Szpachla to nie, samym lakierem w miejscu rysy, tak zeby czarny plastik zamalowac nic wiecej.

A wedlug mnie krotkie sa wygodniejsze ;) Co kto lubi :)
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Jaceeek17 » 6/2/2013, 20:33

właśnie drażni mnie to nie samowicie i nie wyobrażam sobie takim jezdzić..a co do tych klamek to fajnie to wyglada kiedy sa takie krotkie, a nie odstaje ci taki kawał aluminium;/
Jaceeek17
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/12/2012, 20:14

Postprzez Jaceeek17 » 6/2/2013, 20:37

a jeszcze pytanie, widziałem kiedyś na zdjęciu taki fajny tłumik był zamonotowany zaraz za kolektorami i on wogole nie przysłaniał koła tylko był schowany pod spodem silnika(nie moge znalesc tego zdjęcia)i czy takie tłumiki peodukują czy to ktos zrobił sobie prywatnie?
Jaceeek17
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/12/2012, 20:14

Postprzez Invi » 6/2/2013, 21:01

To mają być rysy? :D Weź, to stary sport a nie czopek żeby wyglądał jak nie jeżdżony i pokryty warstwą wosku.

W starym fortepianie raczej nie zmieścisz wydechu pod silnikiem. A jak wciśniesz to będzie masakra bo przy atakowaniu krawężników to ja potrafię kolektorem przytrzeć, a co dopiero dużo grubszym wydechem.

power_bit napisał(a):Zostaw jak jest, malować można po zrobieniu fotek, ale kolor nie jednolity do tego naklejki więc trochę z kieszeni poleci.


Tam nie jednolity, pewnie jeden kolor lakieru na element, a reszta naklejki.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Jaceeek17 » 6/2/2013, 22:02

przy wymianie oleju w silniku
1 grzeje maszyne
2 czekam chwile, szpuszczam olej
3 zostawiam tak 2 dni zeby se spłynał czy zalewam po spuszczeniu?
4 wlewam nowy
i czy robi sie to w zimie czy przed rozpoczeciem sezonu?
Jaceeek17
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/12/2012, 20:14

Postprzez power_bit » 6/2/2013, 22:22

Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez Jaceeek17 » 6/2/2013, 22:30

ogladałem, tylko ludzie po forach to czasem pisza rzeczy nie z tego swiata;/
teraz jestem pewien w 100%
Jaceeek17
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/12/2012, 20:14

Postprzez Jaceeek17 » 6/2/2013, 22:50

a zakładjąc crash-pady przy YZF 2000 musze wieric otowory w owiewkach bocznych?
Jaceeek17
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/12/2012, 20:14



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê