Zobacz wątek - <i>[Suzuki Inazuma 250]</i> 2013 Suzuki Inazuma - lepiej późno..
NAS Analytics TAG

[Suzuki Inazuma 250] 2013 Suzuki Inazuma - lepiej późno..

Komentarze użytkowników
_________

[Suzuki Inazuma 250] 2013 Suzuki Inazuma - lepiej póź

Postprzez Ścigacz » 4/2/2013, 14:40

Dyskusja na temat: 2013 Suzuki Inazuma - lepiej późno niż wcale
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2013 Suzuki Inazuma - lepiej późno niż wcale
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 4/2/2013, 14:40

Czytając te obszerne publikacje... Polecam MZ etz 250 ;) To nie żart. Choć może to dziwnie wyglądać, bo mówimy o 27 letnim jednośladzie...
Oczywiście jestem stronniczy ponieważ od 2 lat jeżdżę na takim motocyklu. Po prostu chodzi mi o moment obrotowy. Mam 21 koni i 27,4 Nm. To co przeszkadzało mi w nowych motocyklach, którymi jeździłem w trakcie kursu, to nadmierna gładkość mocy, mając porównanie z moją staruszką, jazda na 250 4T jest zwyczajnie nudniejsza.. Choć nie powinienem zestawiać 2T z 4T. Ale chodzi o najzwyklejszą przyjemność z jazdy, i reakcję na odkręcanie manetki. Oczywiście design to inna kwestia, bo gusta odbiorców przez 25 lat uległy zmianie ;) Pozdrawiam.<br><hr>Łukasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/2/2013, 14:41

Czytając te obszerne publikacje... Polecam MZ etz 250 ;) To nie żart. Choć może to dziwnie wyglądać, bo mówimy o 27 letnim jednośladzie...
Oczywiście jestem stronniczy ponieważ od 2 lat jeżdżę na takim motocyklu. Po prostu chodzi mi o moment obrotowy. Mam 21 koni i 27,4 Nm. To co przeszkadzało mi w nowych motocyklach, którymi jeździłem w trakcie kursu, to nadmierna gładkość mocy, mając porównanie z moją staruszką, jazda na 250 4T jest zwyczajnie nudniejsza.. Choć nie powinienem zestawiać 2T z 4T. Ale chodzi o najzwyklejszą przyjemność z jazdy, i reakcję na odkręcanie manetki. Oczywiście design to inna kwestia, bo gusta odbiorców przez 25 lat uległy zmianie ;) Pozdrawiam.<br><hr>Łukasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/2/2013, 15:00

Na tle konkurencji WYGLĄDA bezpłciowo... i niskobudżetowo.
Jeśli miałbym wybierać między 5-cioma tutaj przedstawionymi modelami, Inazumę postawiłbym na końcu... skoro nawet ceną nie konkuruje.<br><hr>Leoncjo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/2/2013, 15:01

Brrr, okropny. Wygląd położony na całej linii.<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/2/2013, 15:08

Inazuma po Japonsku znaczy blyskawica.
Tak okreslano duze nakedy suzuki produkowane w latach 90tych bo wyrywaly ze swiatel niczym blyskawica.
To okreslenie dla tej 250tki to chyba jakis kiepski dowcip<br><hr>hans
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/2/2013, 17:32

Osobiście nie podoba mi się mimo ze jestem fanem marki suzuki wybrałbym konkurencje <br><hr>jaco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/2/2013, 21:54

Tak się zastanawiam - czy Suzuki nie ma problemów z pozycjonowaniem własnych maszyn. Używanie przydomków typu "Inazuma" w stosunku do taczek służących do budżetowych dojazdów do pracy może świadczyć o stosowaniu marketingowych "kół ratunkowych" do produktów, które mają znaleźć nabywców jadąc na opinii poprzedników. GSX 1200 zyskał ten przydomek dzięki wysokiemu momentowi i niesamowitemu przyśpieszeniu w stosunku do ówczesnej konkurencji.
Jak się nie ma pomysłu, jak uciec technologicznie do przodu względem konkurencji, zaczyna się odgrzewać "starocie" jadąc już tylko na nazwie.
Szkoda - gdyż widziałem już parę takich działań "marketingowych" w różnych branżach i zakończyły się one klapą.
Nadmienię, że GSX 1200 "Inazuma" to neoklasyczny "brat bliźniak" bardzo popularnego Bandita 1200 (ten sam silnik), jednakże o nieco lepszych parametrach ( o 0,3 s lepsze przyśpieszenie 0-100 km/h) i lepszym wyposażeniu (amortyzatory Showa,hamulce Brembo).
W pierwszych wersjach w wydaniu Japońskim miał GSX dopisek "Inazuma" na bocznych deklach.
W wydaniu europejskim miał już tylko taki przydomek, ale za nim szły jednak parametry maszyny.
Tu mamy tylko przydomek, trochę plastików i taczkę pod nimi, a szkoda....
Może za chwilę będziemy mieli GSX-R 250 i będzie on mógł konkurować na rynku z innymi - jedynie agresywnością kształtu zadupka, kolorem owiewek, ostrą szybą owiewki, aerodynamiczną lampą stopu, wściekłymi klamkami, super podnóżkami i licznikiem 3D. Za to inni będą mieli ten "pazur".
Oby nie .....<br><hr>therminator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/2/2013, 22:25

Gdyby kosztowal 12 tys zl to mozna by sie zastanowic...... Za 17 tys zl to paskudna jest. Za ta cene abs powinine byc w standarcie<br><hr>trewq
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/2/2013, 00:02

Komentatorzy napisał(a):Gdyby kosztowal 12 tys zl to mozna by sie zastanowic...... Za 17 tys zl to paskudna jest. Za ta cene abs powinine byc w standarcie<br><hr>trewq<br>
Myślę że to myślenie "powinien kosztować 12 tys" nie jest dobre, bo prowadzi do tego że jak coś mało kosztuje to mało można na tym zarobić i ten co to sprzedaje też guzik z pętelką może kupić...
Niech kosztuje i 15 tysi, ale żeby każdy gimnazjalista po wakacyjnej 2 miesięcznej pracy mógł go sobie kupić.

BTW - niedługo ABS będzie w standardzie.

Jak dla mnie cena jest na ostatnim miejscu. Co z tego że kupiłem tanio motocykl na który nie mogę patrzeć? Wolę dołożyć i mieć coś do czego oczy mi się śmieją.<br><hr>tiki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/2/2013, 10:20

Komentatorzy napisał(a):Gdyby kosztowal 12 tys zl to mozna by sie zastanowic...... Za 17 tys zl to paskudna jest. Za ta cene abs powinine byc w standarcie<br><hr>trewq<br>
Komentatorzy napisał(a):Myślę że to myślenie "powinien kosztować 12 tys" nie jest dobre, bo prowadzi do tego że jak coś mało kosztuje to mało można na tym zarobić i ten co to sprzedaje też guzik z pętelką może kupić...
Niech kosztuje i 15 tysi, ale żeby każdy gimnazjalista po wakacyjnej 2 miesięcznej pracy mógł go sobie kupić.

BTW - niedługo ABS będzie w standardzie.

Jak dla mnie cena jest na ostatnim miejscu. Co z tego że kupiłem tanio motocykl na który nie mogę patrzeć? Wolę dołożyć i mieć coś do czego oczy mi się śmieją.<br><hr>tiki<br>
Ok, idac twym tropem to gimnazjalista powinien zarabiac w wakacje na miesiac 7,5 tys. Jestem jak najbardziej za! Ale dostosowujac sie do Polskiej rzeczywistosci Inazuma powinna kosztowac max 4 tys, bo nie sadze zeby zaden gimnazjalista zarobil przez wakacje wiecej. <br><hr>trewq
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/2/2013, 10:45

zalozyć mu bardziej klasyczną lampe z przodu i wyglądałby jak romet, honda ma fajną 250tke z rurową ramąi vlką<br><hr>edek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/2/2013, 15:05

Za późno niestety. 250-ki miały w Polsce wzięcie, bo adepci prawa jazdy, którzy zdali je na YBR 250 w pierwszej chwili szukali czegoś podobnego. Teraz gdy na egzaminach nie ma już 250-ek, a będą 125-ki i 600-ki, to kto ma polować na nową 250-ke??<br><hr>AA
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/2/2013, 08:56

Komentatorzy napisał(a):Za późno niestety. 250-ki miały w Polsce wzięcie, bo adepci prawa jazdy, którzy zdali je na YBR 250 w pierwszej chwili szukali czegoś podobnego. Teraz gdy na egzaminach nie ma już 250-ek, a będą 125-ki i 600-ki, to kto ma polować na nową 250-ke??<br><hr>AA<br>
np. ja bym polował ale są za drogie, więc będę polował na używki. 250 mi w zupełności wystarczy i na miasto i na jazdę międzymiastową w okręgu 100-200 km.<br><hr>250
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/2/2013, 18:57

Według jednej strony internetowej, Suzuki Inazuma 250 jest przeznaczony dla mężczyzn w wieku 30-45 lat, którzy dobrze się znają na najnowszych gadżetach, którzy zawsze chcą wyglądać stylowo, być ryzykowni, ale również, którzy uważają komfort za priorytet. Większość motocyklistów komentuje, że waga jest dużym problemem, ale w rzeczywistości problem wagi znika podczas jazdy powyżej 20 kph. Kupiłem Suzuki Inazuma 250 w listopadzie ubiegłego roku i wybieram się nim w czerwcu do Hiszpanii. Jeśli szukasz więcej informacji technicznej o tym motorze lub chcesz śledzić progres mojej podróży, zachęcam do odwiedzenia mojego blogu: Black Inazuma ( <a href="http://blackinazuma.bravesites.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://blackinazuma.bravesites.com</a>/ ).<br><hr>Black Inazuma
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr