Zobacz wątek - Co po SV-ce?

Co po SV-ce?

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Co po SV-ce?

Postprzez Lucek1234 » 2/2/2013, 11:51

Tak jak w temacie miałem jeden sezon suzuki Sv 650 ale niestety rozbiłem, akcja była taka że jadę sobie te 80 do 100 km/h ( przez miasto:D ) a tu nagle koleś ostro hamuje ja za klamkę i zblokowało przenie koło i motocykl mi uciekł ja w jedna stronę motocykl w auto, moto do kasacji, mi nic się nie stało poważnego parę potłuczeń, i teraz pytanie kupować znów 600 czy może coś słabszego. Myślałem teraz o czymś w rzędzie bandzior albo hornet, bo po przejechaniu tych 6000 km na V, wiem że V jest bardziej wymagająca niż rząd jeśli chodzi o operowanie biegami a manetką w zakręcie, mam odniesienie bo jechałem na kumple cbr rr i jak kręciłem to tak jak mojego SV to ten moto "stał" w miejscu. Dodam że przykre zdarzenie miało miejsce jak już temperatury były rzędu 10-12 stopni.
Lucek1234
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 6/6/2010, 16:56
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska


Postprzez skidmarks » 2/2/2013, 12:15

Bandit bedzie cieższy to i te koło nei bedzie tak blokowąło od razu. Na pewno przy SV-ce jest jak pies przy kocie . Siła podoba ale bardziej ociężale .

Pamietaj na przyszlość jak nie panujesz nad hamulcami to nie jedź w mieście 80. Zwolnij do 50 i czas będzie na wszystko
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez SkoQ » 2/2/2013, 13:48

No i niestety jesteśmy często jak ninja w mieście :) niewidzialni dla innych. W sumie to zastanawiam się, jeśli SV'ka się u Ciebie sprawdzała, a nie chcesz nic większego to dlaczego nie kupić poprostu drugiej SV ? :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez skidmarks » 2/2/2013, 13:54

Kawasaki EN6
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Lucek1234 » 2/2/2013, 14:07

SV nie chce, bo chce spróbować też jakieś inne moto ale może za jakiś czas wrócę do SV bo naprawdę super moto a najbardziej podoba mi się jej dźwięk coś innego niż znaczna część motocykli typu naked czy sport. Sporta jako tako nie chcę bo jeździłem i strasznie nie wygodny jak dla mnie a litra czy coś większego też jakoś nie chcę bo po pierwsze zawsze to droższa eksploatacja a po drugie na polskich drogach powiedzmy szczerze że nie ma gdzie wykorzystać tej mocy tak więc max prędkość rzędu 200km/h i przyspieszenie takie jakie mi oferował SV w zupełność mi wystarcza. Myślałem też nad jakimś supermoto ale ciężko coś znaleźć innego niż ktm a i za około 10 000 PLN tym bardziej, dużo mo mieście śmigam tak więc coś zwrotnego około 50% km po mieście. A co do tego EN6 to nie znam takiego motocykla, jedynie ER6 ale napowno nie o niego Ci chodziło :wink:
Lucek1234
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 6/6/2010, 16:56
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska

Postprzez skidmarks » 2/2/2013, 14:14

Jak tęsknisz za V2 to Yamaha Bulldog 1100 ale akurat o nim nie mam zielonego pojecia jak to jeździ. Nigdy nie jechałem nawet "czoppkiem" z tym piecem
Ostatnio edytowano 2/2/2013, 14:39 przez skidmarks, łącznie edytowano 1 raz
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez SkoQ » 2/2/2013, 14:29

skidmarksowi własnie chyba o ER6n chodziło :D
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez skidmarks » 2/2/2013, 14:37

SkoQ napisał(a):skidmarksowi własnie chyba o ER6n chodziło :D


O własne o to. Fajny z tym samym silnikiem co Tenere jest Yamaha MT-03. Rzadko kto tu o nim wspomina.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 3%2007.htm
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez hubi199 » 2/2/2013, 14:53

Przy tej kolizji raczej za szybko nacisnąłeś klamke (wiem z doświadczenia). Z tego co wiem, er6 ma dwa cylindry i charakterystyke podobną do SV-ki więc za dużo nie będzie się różnił od v2.
Do 10tys nie jest specjalnie duży wybór, z750 raczej ciężko.
A z nakedów jak już napisali bandit, hornet, er6,
FZ6 i gsr raczej mały wybór
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez Lucek1234 » 2/2/2013, 15:06

10 000 pln to taki wstępnie nie chciałbym wydawać więcej, co nie znaczy że nie mam więcej zawsze te 2 3 tysiące idzie dorzucić jakby coś rozsądnego się znalazło. XTX 660 całkiem całkiem musiałbym się przymierzyć do tego moto, Mt-03 też fajny ale ta lampa z przodu trochę dziwnie wygląda, nie wspominając o wydechach, jakoś do mnie nie przemawiają. bulldog jak narazie odpada za duża pojemność nie chcę nic większego jak 650 no chyba że 750. Podoba mi się też GSR 600 ale za tą kasę ciężko coś rozsądnego znaleźć. Co do ER6 to już wcześniej się interesowałem tym moto i doszedłem do wniosku że raczej jakbym go kupował to na pewno nie starszy niż 2009 i wątpię żeby R2 i V2 miały zbliżone charakterystyki silnika.
Ostatnio edytowano 2/2/2013, 15:12 przez Lucek1234, łącznie edytowano 1 raz
Lucek1234
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 6/6/2010, 16:56
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska

Postprzez Black-Ghost » 2/2/2013, 15:10

To za 10tys wyrwiesz Z750 z pierwszych roczników ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez SkoQ » 2/2/2013, 16:14

hubi, akurat 2 cylindry rzędowo, i 2 cylindry w układzie V to całkiem odmienna charakterystyka. Zresztą tutaj masz porównanie obu moto :

http://www.scigacz.pl/Uzywane,Suzuki,SV650,vs,Kawasaki,ER-6,17917.html (otwórz link)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez skidmarks » 2/2/2013, 17:30

Pewnie ze inna charakterystyka R2 Kawy a V2. COs kombinowali w Yamasze przestawiając czopy korbowodowe w TDM 850 aby tchnąć ducha a la V2
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez hubi199 » 2/2/2013, 18:06

@Skoq

Czy aby napewno? R2 kawy nie chce skłamać ale chyba również ma przesunięte czopy wału i naśladuje v2.
http://www.motocykl-online.pl/testy/Kaw ... uki_SV_650
Zobacz na wykresy, są troche dziwne, ale chodzi o sam wygląd krzywych.

http://image.sportrider.com/f/27440112/ ... _chart.jpg
Tutaj również proporcje mniej więcej pokazują ocb.
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez sewii » 2/2/2013, 18:10

A duży Monster? Sam miałem 800 i bardzo sobie chwalę.
NS1 -> RS125 -> Monster 800 -> Hornet 600-> CBR600RR pc37
sewii
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 29/12/2012, 16:50
Lokalizacja: WPY//KRK



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr
cron