Zobacz wątek - Kolejny problem z KLR...

Kolejny problem z KLR...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Kolejny problem z KLR...

Postprzez Habus » 30/1/2013, 16:12

Witam. Niewiem co opętało mój sprzęt, ciągle coś. Tym razem elektryka. Zero jakiej jakiejkolwiek reakcjo na przycisk startera, nie pali się kontrolka luzu ani wody. Wczoraj chociaż światła działały, dziś też brak reakcji. Akumulator daje prąd, na przekaźniku też jest, bezpiecznik zdrowy (bynajmniej ten który znalazłem). Ja już wysiadam przy nim, proszę o jakąkolwiek przydatną rade.
Habus
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/11/2012, 12:41
Lokalizacja: Kamień Pomorski


Postprzez sonycbr77 » 30/1/2013, 16:53

moze mase gdzies gubi sprobuj podlaczyc dodatkowy kabel z klemy minusowej gdzies do ramy jak nic to nie da to trzeba szukac po kablach
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez Habus » 30/1/2013, 18:28

Znalazłem kolejne bezpieczniki, widocznie musiałem zrobić jakieś zwarcie jak latałem po kablach bo bezpiecznik poszedł. Teraz sytuacja jest jak wczoraj, mam już światła, klakson, podświetlanie zegarów. Nadal nie ma reakcji na zapłon, kontrolki luzu i wody. Sprawdzałem starter zapłonu i prąd jest w całym przełączniku. Tylko moto nie reaguje.
Habus
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/11/2012, 12:41
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Postprzez mati22252 » 30/1/2013, 20:40

A czy działa ten wyłącznik od zapłonu przy prawej manetce? Spróbuj go zmostkować i wtedy może zadziała. Bo wygląda tak jakbyś miał tam wyłączony zapłon.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez Habus » 30/1/2013, 21:25

Ale kiedy wszystko było jeszcze jak należy kontrolki luzu i wody na zegarach świeciły się zaraz po przekręceniu stacyjki, bez znaczenia czy zapłon jest włączony czy nie. Więc to raczej nie to
Habus
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/11/2012, 12:41
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Postprzez mati22252 » 31/1/2013, 00:55

Musisz poszukać schematu elektryki i sprawdzić czy wychodzi prąd ze stacyjki. Bo nie wiem czy światła możesz włączyć na postoju czy dopiero po przekręceniu kluczyka. Może być pociągnięty osobny przewód do świateł, a od zapłonu mógł się przetrzeć lub przerwać.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez Habus » 31/1/2013, 14:29

Świtała nie palą bez przekręcenia stacyjki, więc tam prąd jest. Moduł zapłonowy może mieć z tym coś związane ?
Habus
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/11/2012, 12:41
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Postprzez mati22252 » 31/1/2013, 16:14

Podaj dokładny model z rocznikiem to spróbuje ogarnąć schemat elektryczny i zobaczę jak jest z wyjściami prądowymi. Sam moduł odpowiada tylko za dostarczenie iskry w odpowiednim momencie więc kontrolki by działały.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez Habus » 31/1/2013, 18:28

Już zrobione, z pomocą kumpla. Ale dzięki za pomoc. Można zamknąć.
Habus
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/11/2012, 12:41
Lokalizacja: Kamień Pomorski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr