Wyskakująca dwójka w Hondzie CB 500
• Strona 1 z 1
Wyskakująca dwójka w Hondzie CB 500
Witajcie,
jestem początkującym motocyklistą chociaż kontakt z motocyklami mam od dziecka. Zakupiłem okazyjnie Hondę CB 500 po małym szlifie i trochę zepsutą skrzynią a mianowicie wyskakuje dwójka. Myślę, że przyczyną będzie wyrobiony tryb albo wodzik. Chciałbym zakupić używaną kompletną skrzynię i samemu powymieniać co potrzeba. Orientuję się w mechanice samochodowej więc myślę, że dałbym radę naprawić tą usterkę. Czy potrzebne są jakieś specjalistyczne narzędzia? Na co powinienem zwracać uwagę przy rozbieraniu i składaniu skrzyni? Czy pomiędzy karterami w Hondzie przychodzi uszczelka czy silikon? Pozdrawiam i liczę na odpowiedź, ponieważ chcę na wiosnę wyremontować moto
jestem początkującym motocyklistą chociaż kontakt z motocyklami mam od dziecka. Zakupiłem okazyjnie Hondę CB 500 po małym szlifie i trochę zepsutą skrzynią a mianowicie wyskakuje dwójka. Myślę, że przyczyną będzie wyrobiony tryb albo wodzik. Chciałbym zakupić używaną kompletną skrzynię i samemu powymieniać co potrzeba. Orientuję się w mechanice samochodowej więc myślę, że dałbym radę naprawić tą usterkę. Czy potrzebne są jakieś specjalistyczne narzędzia? Na co powinienem zwracać uwagę przy rozbieraniu i składaniu skrzyni? Czy pomiędzy karterami w Hondzie przychodzi uszczelka czy silikon? Pozdrawiam i liczę na odpowiedź, ponieważ chcę na wiosnę wyremontować moto

- kamil13-93
- Świeżak
przede wszystkim musisz uwage zwrócic żeby dorwać jakas ksiazke serwisową i bazować się na niej, a tam bedziesz miał odpowiedzi na wszystkie zadane tutaj pytania 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- kamil13-93
- Świeżak
Serwisowki po polsku nie dostaniesz.