Zobacz wątek - Filtr K&N czy seryjny? CBR 1000 RR
NAS Analytics TAG

Filtr K&N czy seryjny? CBR 1000 RR

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Filtr K&N czy seryjny? CBR 1000 RR

Postprzez Kirgeron » 24/1/2013, 15:48

W sierpniu 2012 kupiłem CBR 1000 RR 2010 (SC59) i nic w niej nie robiłem, stwierdziłem że dohulam jeszcze do końca sezonu. Teraz na sezon 2013 chcę wymienić wszystkie płyny i filtry.

Problem pojawia się przy filtrze powietrza. Z tego co wiem filtra nie powinno się czyścić, a najlepiej wymienić na nowy. No i szukam na Allegro to same K&N które się czyści i konserwuje.

Czy jak założe K&N to będę musiał coś regulować? Nie będą obroty wariować? Mam tłumik Scorpion, nie seryjny.

Szukałem na Allegro to oryginał (seryjny) 190 zł za filtr, a K&N za 230 zł można dostać.

Co proponujecie zrobić?
Avatar użytkownika
Kirgeron
Świeżak
 
Posty: 436
Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01


Postprzez Seba_ER5 » 24/1/2013, 16:18

Kup KN potem bedziesz czyscil jakby to bylo sc57 to mozna pomyslec wchodza 2 filtry po 60pln hilfio albo komplet KN ale to juz 400zl.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Kirgeron » 24/1/2013, 18:35

Trzeba coś regulować po tym? Nie będą obroty falować?
Avatar użytkownika
Kirgeron
Świeżak
 
Posty: 436
Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01

Postprzez power_bit » 24/1/2013, 19:52

Nie
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez hubi199 » 24/1/2013, 20:40

Zobacz również na Pipercross oraz BMC
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez Seba_ER5 » 24/1/2013, 21:15

Jak masz przelotowy wydech i KN to wtedy mogą zacząć falować.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Kirgeron » 24/1/2013, 22:20

No mam przelotowy, K&N założe, będą falować to co wtedy się reguluje?
Avatar użytkownika
Kirgeron
Świeżak
 
Posty: 436
Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01

Postprzez Seba_ER5 » 24/1/2013, 23:39

Regulcja przepsustnic moze pomóc. Widze ze sc59 to albo buzz, power commander i strojenie na hamowni z sledzeniem stosnku paliwa do powietrza. Suzuki mozna stroic bezposrednio na ECU tu potrzeba jednak PCIII lub inne cudo do strojenia. Moze sie jednak okazac ze nie trzeba.

Strojenie 300-400zł plus moduł i koszt ewentualnego montazu. PC III tzn teraz to V do sc59 jest aaa to ma autotune wiec moze zestroic sie w trakcie jazdy. Tak wiec koszt strojenia mozesz sobie darowac. Sa jeszcze na stronie producenta PCV mapy pod najpopularniejsze wydechy zarowno koncowkli jak i pelne wydechy.
Koszt PCV nowego to pewnie z 1500zl. Mozna poszukac uzywek lub promocji. Ja za nowe PCIII dalem 1000 z ebay.

Tu masz Bazza. Tylko trzeba sie dowiedziec czy Poland Position stroi albo czy producent zapewnia mapy:
http://allegro.pl/power-commander-bazza ... 05931.html
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr