Zobacz wątek - Obróbka filmów

Obróbka filmów

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Obróbka filmów

Postprzez mati939 » 24/1/2013, 15:03

Witam poszukuje jakiś filmików np waszych z jazdy na motocyklu gdyż chce zmontować a moje mają słabą jakość :)
mati939
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/1/2013, 14:54


Postprzez Krmtzzz » 24/1/2013, 18:29

Jak zrobie w marcu to ci wysle ;D
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez power_bit » 24/1/2013, 19:54

Znacie jakieś ciekawe programy do obróbki filmów? (wstawianie podkladu, zdjęć, zmiana formatu)
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez nabudi » 24/1/2013, 20:01

sony vegas studio , ogolnie do obrabiania filmow fajnie potrzeba bardzo dobrego kompa ;/
nabudi
 

Postprzez Krmtzzz » 24/1/2013, 21:11

Sony Vegas. No procz dobrego kompa, jeszcze ten program trzeba ogarnac :D
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez nabudi » 24/1/2013, 21:15

wlasnie ja sie kiedys bawilem ale to kilka lat temu starą bardzo wersją vegasa to juz wtedy jak sie posiedzialo to takie latwiejsze ale bardzo dobre efekty szlo sie nauczyc jak zrobic :D tylko te najnowsze vegasy to kosmos jakis... nie dosc ze trzeba miec skila zeby ogarnac... to i kompa serio mega mega wypasnego miec zeby w hd obrabiac .... :P tak czy siak vegasa z tych wszystkich bedzie chyba najfaniej ogarniac bo bardzo popularny to mozna tutkow poszukac , poczytac, poogladac jak to dziala :)P

w kazdym razie ja sie w te najnowsze nie tykam bo i skila i kompa nie mam :twisted:
nabudi
 

Postprzez Krmtzzz » 24/1/2013, 22:43

Zawsze mozna znalezc kogos, kto ogarnia temat i powysylac mu materialy, by to posklejal. Jak ktos to lubi to zrobi za friko. Problem jest taki ze filmiki w hd waza dosc duzo i troche trzeba sie pobawic z wyslaniem ich wszystkich...
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Vergon » 24/1/2013, 22:45

Zmiana formatu itp: Pazera
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rosiboj » 24/1/2013, 23:14

Do tej pory uzywalem Vegasa 11, teraz przesiadam sie na mac-a a vegas nie ma versji macowej wiec zastanawiam sie nad after effectem ktorego nie znam. Ma ktos doswiadczenie z AE? warto sie uczyc czy lepiej pozostac przy vegasie? Mac ma nieco lepsza specyfikacje (duzo lepsza) wiec chcialbym cos na niego, ale stary komp tez nie jest zly.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez WallEast » 26/1/2013, 17:57

Krmtzzz napisał(a):Sony Vegas. No procz dobrego kompa, jeszcze ten program trzeba ogarnac :D

Nie jest ciężki. Pracuję na nim.
WallEast
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 26/1/2013, 17:31

Postprzez rosiboj » 29/1/2013, 20:14

Hmm nikt nie rzezbi w after efekcie?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na gr