samochód BMW czy Audi?
Nie rozumiem Twojego oburzenia, że wolimy stare BMW i tu nie chodzi o to ze na stare nas tylko stać te samochody maja coś w sobie czego nie mają współczesne samochody i chodzi tu o linie nadwozia, wyposażenie, mało elektroniki i prostotę tych samochodów, dźwięk starych v6 a teraz jakieś normy hałasu, emisji spalin etc. To samo tyczy się modeli które wymieniłeś stare porsche targa jest świetne. W moim mieście koleś ma starego jaguara E-type rocznik 6X i jak to idzie coś pięknego ale nowe modele już nie są takie.
Braci siÄ™ nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
-
madman88 - Świeżak
- Posty: 258
- Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
- Lokalizacja: Osw
madman88 napisał(a):dźwięk starych v6 a teraz jakieś normy hałasu
Chyba nie mówisz o BMW?
Ros to już jest kwestia gustu które stare samochody mają "duszę". Ale tak na chłopski rozum w czym dla mnie 20-30 ltenie BMW jest lepsze jest lepsze od wspomnianego przez Ciebie Bentleya? Nie mówię że jest bardziej klasyczne i ma więcej stylu bo tak nie jest. Ale te 20-30 letnie Bm-ki to samochody które posiadają świetny klasyczny wygląd (kwestia gustu) i poza tym nadają się do codziennego użytkowania przy czym koszta utrzymania nie są kosmiczne a części łatwo dostępne. Sam robię ok 50tyś rocznie takim 20 letnim złomem i mam z nim mniej problemów niż niektórymi samochodami kilkanaście lat młodszymi. W pewnym sensie są to też ''czołgi" pancerne na wszystko (oprócz rdzy

Kwestia wyboru nie pieniędzy.
Jasne stare Prosiaki, Jaguary, Ferrari itp to są auta z charakterem. Ale też są to zabawki typowo kolekcjonerskie do trzymania pod kołderką i przejażdżki raz na tydzień

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
v6 BMW powyżej 2.0 ładnie brzmią
wiadomo, że to nie samo co v8 czy v12 ale jest coś w tych starych e30 co przyciąga mnie jak muchę do g***a. Tak jak mówisz to jest kwestia gustu a o gustach się nie dyskutuje. Mam w domu E91 i fajne jest to auto skóra itp. Ale miałem okazje jechać E30 325 kombi z 88r. i jestem chory na ich punkcie i te kształty taki kanciasty jest 


Braci siÄ™ nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
-
madman88 - Świeżak
- Posty: 258
- Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
- Lokalizacja: Osw
madman88 napisał(a):v6 BMW powyżej 2.0 ładnie brzmiąwiadomo, że to nie samo co v8 czy v12 ale jest coś w tych starych e30 co przyciąga mnie jak muchę do g***a. Tak jak mówisz to jest kwestia gustu a o gustach się nie dyskutuje. Mam w domu E91 i fajne jest to auto skóra itp. Ale miałem okazje jechać E30 325 kombi z 88r. i jestem chory na ich punkcie i te kształty taki kanciasty jest
Starsze BMW mają V-ki? BMW słynęło zawsze ze wspaniałych rzędowych szóstek, ale nie V-ek


Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Byłby trochę niepoważny adaptując silnik przednionapędowy z innej marki do tej e30. Jest multum silników tylnonapędowych, które mógłby przerzucić wraz ze skrzynią. Np. z omegi 3.0 mv6,
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
A po co cudować jak E30 przeszła już chyba swapy wszystkich Bawarskich silników min. R6 (stare 12v i nowe 24v), V8, V12, różne diesle a nawet M-powery. Na to wszystko są już opracowane patenty, ba można nawet kupić gotowe łapy do starego 3,5l R6 a 24V wchodzą na kombinacji łap z E36 i E34
Choć jedyny ciekawy silnik jaki bym chciał mieć w bawarce do zabawy to LS2 albo 2JZ-GTE na modach

Choć jedyny ciekawy silnik jaki bym chciał mieć w bawarce do zabawy to LS2 albo 2JZ-GTE na modach

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Wiadomo, że można wybrać silnik z innej bawarki. Jak bym miał e30 to zrobiłbym jej przeszczep serca i założył silnik 4.0 v8 miałem okazje takim jechać masakra takie małe autko i prawie 300 km. A teraz własnie jeździliśmy kumpla e36 cabrio z silnikiem 3.0 z e46 jak mi się nie podoba to e36 tak frajda z jazdy była ogromna 240 km przyspieszenie to ma niezłe:). W sumie z tej e36 została tylko buda bo tak to wszystko z e46
Braci siÄ™ nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
-
madman88 - Świeżak
- Posty: 258
- Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
- Lokalizacja: Osw
Rossiboj, nie będę ukrywał, biedak jestem. Nie stać mnie na trampki najki za 500zł, nie stać mnie na kupno auta w salonie, ba nie stać mnie nawet na zakup kilkuletniego auta. Wiem jedno w przypadku aut z lat 80-tych i 90-tych brak jest wszelakiej elektroniki i były projektowane by jeździć, a nie zasilać kasę ASO. Brak w nich rzucających się co chwila w oczy ostrzeżeń "Fuj, nie dotykaj tego, bo gorące/bo się pobrudzisz/bo palce utnie". Dziwnym trafem, stare mesie i ogółnie większość starszych diesli, potrafi bez poważniejszych awarii silnika dobić do miliona kilometrów, obecnie połowa z tego przebiegu to często konieczność wykonania wielu kosztownych napraw.
-
Angler - Bywalec
- Posty: 907
- Dołączył(a): 7/8/2012, 09:58
- Lokalizacja: Rawicz
mam wrażenie, że madman88 coś zaczął pie***dolić i teraz w to brnie.
najpierw v6 w starych bmw? potem silniki v6 powyżej 2.0 fajnie brzmią (a jakie były v6 poniżej 2.0 od bmw?) teraz do e30 silnik z alfy? xD
najpierw v6 w starych bmw? potem silniki v6 powyżej 2.0 fajnie brzmią (a jakie były v6 poniżej 2.0 od bmw?) teraz do e30 silnik z alfy? xD
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Kaai napisał(a):a jakie były v6 poniżej 2.0 od bmw?
Zacznijmy od tego, jakie w ogóle były silniki V6 od BMW?

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Zdecydowana większość starych BMW ma silniki 6 cylindrowe ale w rzędzie, Vki zaczynały się od 8 cylindrów w górę aż do 16. Ne było nigdy V6 w historii BMW, ale były R6 poniżej 2.0l, i to bodaj jakiś stary jak świat silnik.
EDIT: znalazłem oznaczenie M78
EDIT2: no i w zasadzie "nowsze" M50B20 też mają poniżej 2000ccm, bo mają tam gdzieś 19xx, no ale załóżmy że to dwulitrówka
EDIT: znalazłem oznaczenie M78
EDIT2: no i w zasadzie "nowsze" M50B20 też mają poniżej 2000ccm, bo mają tam gdzieś 19xx, no ale załóżmy że to dwulitrówka

Ostatnio edytowano 23/5/2014, 12:45 przez Sykopson, łącznie edytowano 1 raz
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Nie zacząłem pie****ic i jak byś umiał czytać ze zrozumieniem to się przyznałem do błędu. A chodziło mi o rzędowe szóstki. Zasugerowałem się tym że większość moich znajomych co ma e30 ma swapa na v6 albo v8. Nie jestem specem od BMW i chyba normalną rzeczą jest się pomylić.
Braci siÄ™ nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
-
madman88 - Świeżak
- Posty: 258
- Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
- Lokalizacja: Osw
DET i JZ są fajne bo można je podkręcać w nieskończoność
Ale trzeba im lać paliwo beczkowozami
A taki poczciwy M60 ma pierdolnięcie i pojedzie na LPG 



,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Landryss25 napisał(a):DET i JZ są fajne bo można je podkręcać w nieskończonośćAle trzeba im lać paliwo beczkowozami
A taki poczciwy M60 ma pierdolnięcie i pojedzie na LPG

Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Jestem ciekaw efektu jaki uzyskam. Mam M60B40 wyjęte z e32 w automacie, nawet dawało to radę. Trafi do mojej e34 (obecnie 2.0), będzie połączone z manualem, lekkim kołem zamachowym (7,5kg, ori dwumas waży 18kg) plus do tego delikatna mapa zoptymalizowana pod LPG a wszystko przeniesione na koła krótkim dyfrem 4,15 (ori w 4.0 jest 3.15 albo 3.45). 

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Landryss25 napisał(a):Jestem ciekaw efektu jaki uzyskam.
Zaje***ty zakładam



jak w tej tylko może nie aż tak gangstersko, ale ta fela robi turbo robotę

Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 30 gości