Zobacz wątek - Wyjazd Chorwacja 2013r.
NAS Analytics TAG

Wyjazd Chorwacja 2013r.

Gdzie warto wybrać się na motocyklu. Którędy? Jakie drogi wybierać, jakie omijać. Co zabrać ze sobą, a co nie przyda się na pewno.
_________

Wyjazd Chorwacja 2013r.

Postprzez barti75 » 11/1/2013, 10:48

Witam Wszystkich,
Szukam chętne osoby na wyjazd w kierunku Chorwacji w maju lub czerwcu 2013r., na około tydzień czasu.
Pozdrawiam,
barti75
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 11/1/2013, 10:40
Lokalizacja: podkarpackie


Postprzez kajetanK » 15/1/2013, 10:09

planuje wyjazd w tym roku ale jednak lipiec sierpień.
kajetanK
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/11/2012, 18:07
Lokalizacja: Poznań

Postprzez chester240 » 2/2/2013, 00:40

Ja od tygodnia próbuję sie zdecydować gdzie jechać. Rumunia, alpy czy chorwacja i wczoraj postanowilem ze chorwacja. Chcialem pojechać w maju i długi weekend jest chyba dobrym terminem plus ewentualne przedluzenie o kilka dni.
chester240
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/5/2011, 10:23
Lokalizacja: łomianki

Postprzez Viking72 » 10/2/2013, 23:36

:D Witam , Nam też chodzi po glowie taki wyjazd... Termin maj - czerwiec też pasuje. Ze względu na firmę nie mamy zbyt wiele wolnego czasu 7 dni brzmi OK
Pozdrawiamy (tabramczyk@wp.pl)
Suzuki DL1000
Viking72
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10/2/2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez chester240 » 11/2/2013, 10:04

W pierwszysch ustaleniach jako data wyjazdu jest przyjety 27 kwietnia. Czas trwania majówka.
chester240
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/5/2011, 10:23
Lokalizacja: łomianki

Postprzez Viking72 » 11/2/2013, 15:15

:D Ustalenia? a może trochę więcej szczegółów. Możemy jechać w kwietniu

Pozdrawiamy
Suzuki DL1000
Viking72
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10/2/2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez fzr » 12/2/2013, 10:05

Ja bym był chętny na taki wyjazd na Chorwację, można wiecej szczegółów, przewidywana trasa, km itp, żeby móc obliczyć ewentualne koszty.
Hej
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez chester240 » 12/2/2013, 11:51

Trasy jeszcze dokładniej nie ma.
Ja na pewno chce przejechać sie górkami, nad adriatykiem i zaliczyć Dubrovnik.
Wstępnie na wache wyliczyłem że 1000-1200 powinno wystarczyć. Kima podejrzxewam mieszana namiot i czasami jakas kwatera. Trzeba sie czasami umyć.
chester240
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/5/2011, 10:23
Lokalizacja: łomianki

Postprzez TakiTamGar » 12/2/2013, 14:33

Siema! Ja z plecaczkiem moim kochanym robię trasę taką:

https://maps.google.com/maps?saddr=Biel ... mra=pr&z=8

Z F do G w linii prostej. Zbieram wstepnie chętnych. Termin właśnie 27.04 - 5.05 Koszty to około 1200 paliwo + zielona karta do bośni, noclegi (będę szukać campingów, więc powinny się zamknąć w 400 zł na osobę, dziennie około 300-350 km) oraz jedzenie. Planuję spędzić 2 noclegi na wyspach w okolicach splitu.
Ostatnio edytowano 12/2/2013, 14:59 przez TakiTamGar, łącznie edytowano 1 raz
TakiTamGar
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 3/11/2010, 10:50

Postprzez chester240 » 12/2/2013, 14:50

Ambitna trasa.
chester240
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/5/2011, 10:23
Lokalizacja: łomianki

Postprzez TakiTamGar » 12/2/2013, 15:14

Ale całkowicie realna na 9 dni :)
TakiTamGar
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 3/11/2010, 10:50

Postprzez chester240 » 12/2/2013, 15:51

Ile to kilometrów? Jak nie trzeba bedzie gonić z wywalonym językiem od miejsca do miejsca to bym sie podłączył. Tylko ja mam w sumie 800 km wiecej do przejechania.
chester240
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/5/2011, 10:23
Lokalizacja: łomianki

Postprzez TakiTamGar » 12/2/2013, 16:21

Łącznie ok. 3000. Planuję mniejwięcej 400 km dziennie. Także około 6h dziennie na siodle. Wstawać będziemy raczej wcześnie, więc to nie będzie żaden wielki wyczyn.

Wszyscy chętni piszcie privy. Będę dawał znać +- co 2 tygodnie jak rozwija się sytuacja. Już privami.
TakiTamGar
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 3/11/2010, 10:50

Postprzez fzr » 13/2/2013, 10:15

Jestem zainteresowany na 90% taką wyprawą.
ps. koszt paliwa podany oczywiście w euro :D
bo zakładając że moja yamaha spali przy dobrym wietrze w plecy 9/100, mamy do pokonania ok. 3245km, przy średnim spalaniu na trasie + zwiększonym w mieście przy cenie paliwa w UE blisko 6zł, to mój motorek spali benzynki za około 1500zł ( policzyłem z naddatkiem), ogólnie, cała impreza dała by rade zamknąć się w 3 tys?
Pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez chester240 » 13/2/2013, 11:45

Ale ci to żłopie.
Jak latałem espresso zx9r to do 4.5/100 uadło mi się zejsć.
Mam nadzieje ze FZS1000 dużo więcej nie bedzie paliło.
chester240
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/5/2011, 10:23
Lokalizacja: łomianki

Postprzez RADMAX » 19/2/2013, 22:47

Cześć! Chętnie dołączyłbym się do watahy, ale muszę poznać szczegóły. Zamierzam zaliczyć dłuższą trasę a to jest doskonały kierunek. :)
RADMAX
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20/11/2012, 23:13
Lokalizacja: Wiele

Postprzez chester240 » 11/4/2013, 19:42

Dobra termin się zbliża. Ja ruszam z wawy 26 na granice i dalej w kierunku chorwacji i czarnogóry.
Ktoś jeszcze reflektuje czy jade sam?
chester240
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/5/2011, 10:23
Lokalizacja: łomianki

Postprzez marcinpsk » 18/4/2013, 06:18

Witaj. Prawdopodobnie zdecyduje sie na wyjazd w tamte strony po raz kolejny. Planuje wyjazd 26 lub 27 z rana. Wiec jesli Twoja propozycja nadal aktualna to odezwij sie na PW i zgadamy sie jakos co do wyjazdu.
marcinpsk
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez chester240 » 19/4/2013, 13:21

Widzę że entuzjazm osłabł :)
chester240
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/5/2011, 10:23
Lokalizacja: łomianki

Trasa

Postprzez gumul » 24/4/2013, 09:46

Panowie trasa realna do zrobienia w tym czasie ale z Kosztami nie ma opcji się zmieścić.
Przy spalaniu 6L trasa wyszla mnie ponad 2000 zł
Trasa identyczna z moją z zeszłego roku link do filmu

http://www.youtube.com/watch?v=iYUFxhLJCHY

W tym roku chcę ja poszerzyć o Albanie też przez długi weekned jak ktoś chętny
to proszę nr telefonu na priv

Pozdro
gumul
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22/1/2012, 14:31

Następna strona


Powrót do Turystyka motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr