Zobacz wątek - Pomoc w zakupie motorku i ewentualnym wyborze

Pomoc w zakupie motorku i ewentualnym wyborze

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Pomoc w zakupie motorku i ewentualnym wyborze

Postprzez backerr » 10/1/2013, 16:35

Witam Wszystkich!

Mam drobne problemy w kwestii zakupu nowego moto, tak więc myślę, że z Waszą pomocą coś wymyślę. Przejdźmy do tematu:

Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
Jeżdżę od 3-4lat, 1 moto- simson s51c, teraz była yamaha dt125r;

- Wiek, waga, wzrost,
20lat, 58kg :D, 180cm

- Do jakich celów chcesz używać motocykla
Motocyklem chcę jeździć tak jak dotychczas szosa/teren. Dtką jeździłem 70% po asfalcie (niedalekie wypady krajoznawcze) i 30% w terenie (bagna, lasy, żwirownie, pola)- weekendowe wypady w teren z kumplami. Jednak tym motorem chciałbym mieć możliwość zrobienia trasy nawet 200km, żeby nadal radził sobie świetnie w mieście oraz żebym mógł nim trochę poświrować. ;)
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
Trudno powiedzieć w zależności od wolnego czasu, ponieważ studiuję. Do tej pory rocznie robiłem 4-6 tyś.km.

- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?

Na sam motocykl jestem w stanie wydać max 9-10 tysięcy. Dolna granica bardziej odpowiada. Spodnie, bluzę, rękawice, kask google już są :) tak więc pozostaje dokupić buzer, nakolanniki, ewentualnie nowszy kask ;)
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Na gruntowne remonty silnika nie ma szans z racji tego, że mogę pracować tylko w waksy. Tak więc liczę na to, że silnik posłuży, a pieniądze na elementy, które się zużywają zawsze się znajdą, mam tu na myśli opony, napęd itp.