[biblioteka] Motocykle które zdobyły pustynię -...
Posty: 20
• Strona 1 z 1
[biblioteka] Motocykle które zdobyły pustynię -...
Dyskusja na temat: Motocykle które zdobyły pustynię - triumfatorzy Dakaru
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykle które zdobyły pustynię - triumfatorzy Dakaru
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykle które zdobyły pustynię - triumfatorzy Dakaru
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Lata 90 to czas produkcji ostatnich "prawdziwych" motocykli gdzie liczyła sie niezawodność, wytrzymałość i osiągi a nie pierdoły typu tempomat i podgrzewane manetki. Nie dziwie sie ze uzywane Afriki Twin kosztują po 20 tysięcy. Nikt niczego lepszego po prostu juz nie wymyslił.<br><hr>Nurek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Eee tam, XT660Z ciągle tu jest i już objechała Afrykę i kulę ponoć też.<br><hr>LegoKomentatorzy napisał(a):Lata 90 to czas produkcji ostatnich "prawdziwych" motocykli gdzie liczyła sie niezawodność, wytrzymałość i osiągi a nie pierdoły typu tempomat i podgrzewane manetki. Nie dziwie sie ze uzywane Afriki Twin kosztują po 20 tysięcy. Nikt niczego lepszego po prostu juz nie wymyslił.<br><hr>Nurek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No tak, XT jest taka jaka była. Piłem bardziej do elektronicznych wynalazków typu Multistrada do których bez komputera diagnostycznego nie masz co podchodzić...<br><hr>NurekKomentatorzy napisał(a):Lata 90 to czas produkcji ostatnich "prawdziwych" motocykli gdzie liczyła sie niezawodność, wytrzymałość i osiągi a nie pierdoły typu tempomat i podgrzewane manetki. Nie dziwie sie ze uzywane Afriki Twin kosztują po 20 tysięcy. Nikt niczego lepszego po prostu juz nie wymyslił.<br><hr>Nurek<br>Komentatorzy napisał(a):Eee tam, XT660Z ciągle tu jest i już objechała Afrykę i kulę ponoć też.<br><hr>Lego<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Muszę Was zmartwić Multi 1200 też objechała kulę ziemską..., ale rzeczywiście"dakarowe" motocykle to już legendy..<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Noo, jest nawet video, he heKomentatorzy napisał(a):Muszę Was zmartwić Multi 1200 też objechała kulę ziemską..., ale rzeczywiście"dakarowe" motocykle to już legendy..<br><hr>Janek Testastretta<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dziś niestety wygrywają budżety a nie zespoły. Smutne ale przy profesjonalizacji sportu niestety nieuniknione.<br><hr>Qba
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
PrzytoczÄ™ tu pewien cytat.
"GS980R na sucho ważył 155kg, zatankowany, z pełnym zbiornikiem wody, gotowy do jazdy ważył już 230g"
Bardzo odchudzało go to tankowanie
ewentualnie poproszę o poradnik jak odchudzić tak motocykl.<br><hr>Gr33nY
"GS980R na sucho ważył 155kg, zatankowany, z pełnym zbiornikiem wody, gotowy do jazdy ważył już 230g"
Bardzo odchudzało go to tankowanie

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
otóż w zbiornik i ramę należy hel wtłoczyć<br><hr>TomaszKomentatorzy napisał(a):Przytoczę tu pewien cytat.
"GS980R na sucho ważył 155kg, zatankowany, z pełnym zbiornikiem wody, gotowy do jazdy ważył już 230g"
Bardzo odchudzało go to tankowanieewentualnie poproszę o poradnik jak odchudzić tak motocykl.<br><hr>Gr33nY<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Xt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.<br><hr>teresiarz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fajny artykuł, dobrze się czyta o sprzętach z lat 90-tych - dla wielu to były i są nadal prawdziwe motocykle. Teraz wszędzie króluje elektronika, walka o każdy kilogram, KM mocy i Nm momentu. Niestety, czasy się zmieniają.<br><hr>FJ600
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak, tylko wygląda jakby w twarz łopatą dostała.<br><hr>FJ600Komentatorzy napisał(a):Lata 90 to czas produkcji ostatnich "prawdziwych" motocykli gdzie liczyła sie niezawodność, wytrzymałość i osiągi a nie pierdoły typu tempomat i podgrzewane manetki. Nie dziwie sie ze uzywane Afriki Twin kosztują po 20 tysięcy. Nikt niczego lepszego po prostu juz nie wymyslił.<br><hr>Nurek<br>Komentatorzy napisał(a):Eee tam, XT660Z ciągle tu jest i już objechała Afrykę i kulę ponoć też.<br><hr>Lego<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niestety, już nie jest produkowany, choć nówkę sztukę można jeszcze kupić u niektórych dilerów.<br><hr>pawulon182Komentatorzy napisał(a):Xt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.<br><hr>teresiarz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
buhahah...... większych bredni dawno nie czytałem. yamaha XTZ tenere to jest straszna lipa a nie motocykl . Nadrabia wyglądem a po za tym to delikatny i tandetnie wykonany motocykl w porównaniu np. do hondy transalp. <br><hr>gradKomentatorzy napisał(a):Xt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.<br><hr>teresiarz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wiesz kolego co piszesz !!! według mnie to tylko Afryka lub Transalp!! Tenera 660 to niestety bardzo delikatny motocykl i chyba by się rozleciał po drodze ...!l <br><hr>nomadKomentatorzy napisał(a):Xt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.<br><hr>teresiarz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeśli dobrze pamiętam , a było to jeszcze w drugiej połowie ubiegłego wieku ,paliwo na tym rajdzie kupowało się samemu po drodze u przygodnych ludzi lub na stacji benzynowej za gotówkę którą miało się przy sobie .Z tego powodu zbiorniki motocykli miały po 60 litrów (proszę zwrócić uwagę na zdjęcia) do tego jeszcze dochodziła woda do picia . 230 masa motocykla gotowego do drogi minus 60kg paliwo daje 170kg ,minus oleje woda części zamienne . W/g mnie wszystko się zgadza .<br><hr>HHenrykKomentatorzy napisał(a):Przytoczę tu pewien cytat.
"GS980R na sucho ważył 155kg, zatankowany, z pełnym zbiornikiem wody, gotowy do jazdy ważył już 230g"
Bardzo odchudzało go to tankowanieewentualnie poproszę o poradnik jak odchudzić tak motocykl.<br><hr>Gr33nY<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadam się z kolegą XT660Z jest jednym z najlepszych aktualnie sprzedawanym w salonach motocyklem przeprawowym, którym można latać np. po Afryce, trampek jest dużo słabszy terenowo. <br><hr>k300Komentatorzy napisał(a):Xt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.<br><hr>teresiarz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja mam XT600Z Tenere z 1987, trampka zje i wyplujeKomentatorzy napisał(a):Xt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.<br><hr>teresiarz<br>Komentatorzy napisał(a): buhahah...... większych bredni dawno nie czytałem. yamaha XTZ tenere to jest straszna lipa a nie motocykl . Nadrabia wyglądem a po za tym to delikatny i tandetnie wykonany motocykl w porównaniu np. do hondy transalp. <br><hr>grad<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości