Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Motocykle które zdobyły pustynię -...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Motocykle które zdobyły pustynię -...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Motocykle które zdobyły pustynię -...

Postprzez Åšcigacz » 9/1/2013, 23:16

Dyskusja na temat: Motocykle które zdobyły pustynię - triumfatorzy Dakaru
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykle które zdobyły pustynię - triumfatorzy Dakaru
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 9/1/2013, 23:16

piekne maszyny<br><hr>k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 10/1/2013, 08:19

Lata 90 to czas produkcji ostatnich "prawdziwych" motocykli gdzie liczyła sie niezawodność, wytrzymałość i osiągi a nie pierdoły typu tempomat i podgrzewane manetki. Nie dziwie sie ze uzywane Afriki Twin kosztują po 20 tysięcy. Nikt niczego lepszego po prostu juz nie wymyslił.<br><hr>Nurek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2013, 23:27

Komentatorzy napisał(a):Lata 90 to czas produkcji ostatnich "prawdziwych" motocykli gdzie liczyła sie niezawodność, wytrzymałość i osiągi a nie pierdoły typu tempomat i podgrzewane manetki. Nie dziwie sie ze uzywane Afriki Twin kosztują po 20 tysięcy. Nikt niczego lepszego po prostu juz nie wymyslił.<br><hr>Nurek<br>
Eee tam, XT660Z ciągle tu jest i już objechała Afrykę i kulę ponoć też.<br><hr>Lego
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/1/2013, 07:56

Komentatorzy napisał(a):Lata 90 to czas produkcji ostatnich "prawdziwych" motocykli gdzie liczyła sie niezawodność, wytrzymałość i osiągi a nie pierdoły typu tempomat i podgrzewane manetki. Nie dziwie sie ze uzywane Afriki Twin kosztują po 20 tysięcy. Nikt niczego lepszego po prostu juz nie wymyslił.<br><hr>Nurek<br>
Komentatorzy napisał(a):Eee tam, XT660Z ciągle tu jest i już objechała Afrykę i kulę ponoć też.<br><hr>Lego<br>
No tak, XT jest taka jaka była. Piłem bardziej do elektronicznych wynalazków typu Multistrada do których bez komputera diagnostycznego nie masz co podchodzić...<br><hr>Nurek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/1/2013, 18:22

Muszę Was zmartwić Multi 1200 też objechała kulę ziemską..., ale rzeczywiście"dakarowe" motocykle to już legendy..<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/1/2013, 00:11

Komentatorzy napisał(a):Muszę Was zmartwić Multi 1200 też objechała kulę ziemską..., ale rzeczywiście"dakarowe" motocykle to już legendy..<br><hr>Janek Testastretta<br>
Noo, jest nawet video, he he ;) <a href="http://www.youtube.com/watch?v=ETsvl5YUS5M" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=ETsvl5YUS5M</a><br><hr>Gacie
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/1/2015, 15:28

Meoni+ ktm 950r to było coś, jedyny gość, który umiał ten sprzęt opanować<br><hr>kw
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/1/2015, 19:27

Dziś niestety wygrywają budżety a nie zespoły. Smutne ale przy profesjonalizacji sportu niestety nieuniknione.<br><hr>Qba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2015, 08:15

PrzytoczÄ™ tu pewien cytat.
"GS980R na sucho ważył 155kg, zatankowany, z pełnym zbiornikiem wody, gotowy do jazdy ważył już 230g"
Bardzo odchudzało go to tankowanie ;-) ewentualnie poproszę o poradnik jak odchudzić tak motocykl.<br><hr>Gr33nY
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/5/2015, 21:18

Komentatorzy napisał(a):Przytoczę tu pewien cytat.
"GS980R na sucho ważył 155kg, zatankowany, z pełnym zbiornikiem wody, gotowy do jazdy ważył już 230g"
Bardzo odchudzało go to tankowanie ;-) ewentualnie poproszę o poradnik jak odchudzić tak motocykl.<br><hr>Gr33nY<br>
otóż w zbiornik i ramę należy hel wtłoczyć<br><hr>Tomasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/12/2015, 11:59

Xt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.<br><hr>teresiarz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/12/2015, 13:07

Fajny artykuł, dobrze się czyta o sprzętach z lat 90-tych - dla wielu to były i są nadal prawdziwe motocykle. Teraz wszędzie króluje elektronika, walka o każdy kilogram, KM mocy i Nm momentu. Niestety, czasy się zmieniają.<br><hr>FJ600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/12/2015, 13:10

Komentatorzy napisał(a):Lata 90 to czas produkcji ostatnich "prawdziwych" motocykli gdzie liczyła sie niezawodność, wytrzymałość i osiągi a nie pierdoły typu tempomat i podgrzewane manetki. Nie dziwie sie ze uzywane Afriki Twin kosztują po 20 tysięcy. Nikt niczego lepszego po prostu juz nie wymyslił.<br><hr>Nurek<br>
Komentatorzy napisał(a):Eee tam, XT660Z ciągle tu jest i już objechała Afrykę i kulę ponoć też.<br><hr>Lego<br>
Tak, tylko wygląda jakby w twarz łopatą dostała.<br><hr>FJ600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/12/2015, 14:47

Komentatorzy napisał(a):Xt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.<br><hr>teresiarz<br>
Niestety, już nie jest produkowany, choć nówkę sztukę można jeszcze kupić u niektórych dilerów.<br><hr>pawulon182
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/12/2015, 20:20

Komentatorzy napisał(a):Xt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.<br><hr>teresiarz<br>
buhahah...... większych bredni dawno nie czytałem. yamaha XTZ tenere to jest straszna lipa a nie motocykl . Nadrabia wyglądem a po za tym to delikatny i tandetnie wykonany motocykl w porównaniu np. do hondy transalp. <br><hr>grad
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/12/2015, 20:22

Komentatorzy napisał(a):Xt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.<br><hr>teresiarz<br>
Nie wiesz kolego co piszesz !!! według mnie to tylko Afryka lub Transalp!! Tenera 660 to niestety bardzo delikatny motocykl i chyba by się rozleciał po drodze ...!l <br><hr>nomad
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/1/2016, 21:42

Komentatorzy napisał(a):Przytoczę tu pewien cytat.
"GS980R na sucho ważył 155kg, zatankowany, z pełnym zbiornikiem wody, gotowy do jazdy ważył już 230g"
Bardzo odchudzało go to tankowanie ;-) ewentualnie poproszę o poradnik jak odchudzić tak motocykl.<br><hr>Gr33nY<br>
Jeśli dobrze pamiętam , a było to jeszcze w drugiej połowie ubiegłego wieku ,paliwo na tym rajdzie kupowało się samemu po drodze u przygodnych ludzi lub na stacji benzynowej za gotówkę którą miało się przy sobie .Z tego powodu zbiorniki motocykli miały po 60 litrów (proszę zwrócić uwagę na zdjęcia) do tego jeszcze dochodziła woda do picia . 230 masa motocykla gotowego do drogi minus 60kg paliwo daje 170kg ,minus oleje woda części zamienne . W/g mnie wszystko się zgadza .<br><hr>HHenryk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/1/2016, 11:46

Komentatorzy napisał(a):Xt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.<br><hr>teresiarz<br>
Zgadam się z kolegą XT660Z jest jednym z najlepszych aktualnie sprzedawanym w salonach motocyklem przeprawowym, którym można latać np. po Afryce, trampek jest dużo słabszy terenowo. <br><hr>k300
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/10/2016, 17:56

Komentatorzy napisał(a):Xt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.<br><hr>teresiarz<br>
Komentatorzy napisał(a): buhahah...... większych bredni dawno nie czytałem. yamaha XTZ tenere to jest straszna lipa a nie motocykl . Nadrabia wyglądem a po za tym to delikatny i tandetnie wykonany motocykl w porównaniu np. do hondy transalp. <br><hr>grad<br>
Ja mam XT600Z Tenere z 1987, trampka zje i wypluje :) Prawie 50KM i 156 kg wagi, może się ścigniemy :)<br><hr>Przemas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê