Ustawienie Zaworów Kawasaki GPZ 1100 1996r
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Ustawienie Zaworów Kawasaki GPZ 1100 1996r
Witam
Sprawa jak w temacie. Motor stał około miesiąca i przestał zapalać. Iskra Jest, paliwo dostaje bo świece mokre, ale dla świetego spokoju zlałem stare paliwo ,wymieniłem świece i dalej nic. Wiec moje podejrzenie pada na zawory, ponieważ kiedyś posiadalem ZX6R i tam mialem właśnie taki problem po zimie, podparły sie zawory ( brak luzów zaworowych ) ustawiłem przerwy i było ok.
Ale w ZX6R (jeżeli sie znasz ) to nie jest problem, bo serwisówki są na każdej stronie, a dowiedzieć sie cos na temat GPZ 1100 to już gorsza sprawa. Znalazłem jakąś serwisówke ale jest to ksero Niemieckiej książki , Zdięcia to ciemne kwadraty i nic nie widać, a niemieckiego nie znam
tłumaczenie translatorem jezyka technicznego mija sie z celem
I tu Potrzebna pomoc. Potrzebuje Sie Dowiedzieć
-Jakie mają być luzy na zaworach Ssących i Wydechowych
-Jak mają być ustawione Krzywki w stosunku do zaworów podczas sprawdzania szczeliny
-może ktoś posiada lepsza wersje serwisówki i coś sie tam doczyta
A może ktoś miał taki problem i moje podejrzenia związane z zaworami są złe.
Z góry dzieki
Sprawa jak w temacie. Motor stał około miesiąca i przestał zapalać. Iskra Jest, paliwo dostaje bo świece mokre, ale dla świetego spokoju zlałem stare paliwo ,wymieniłem świece i dalej nic. Wiec moje podejrzenie pada na zawory, ponieważ kiedyś posiadalem ZX6R i tam mialem właśnie taki problem po zimie, podparły sie zawory ( brak luzów zaworowych ) ustawiłem przerwy i było ok.
Ale w ZX6R (jeżeli sie znasz ) to nie jest problem, bo serwisówki są na każdej stronie, a dowiedzieć sie cos na temat GPZ 1100 to już gorsza sprawa. Znalazłem jakąś serwisówke ale jest to ksero Niemieckiej książki , Zdięcia to ciemne kwadraty i nic nie widać, a niemieckiego nie znam


I tu Potrzebna pomoc. Potrzebuje Sie Dowiedzieć
-Jakie mają być luzy na zaworach Ssących i Wydechowych
-Jak mają być ustawione Krzywki w stosunku do zaworów podczas sprawdzania szczeliny
-może ktoś posiada lepsza wersje serwisówki i coś sie tam doczyta

A może ktoś miał taki problem i moje podejrzenia związane z zaworami są złe.
Z góry dzieki
- rafczyk
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 1/1/2009, 21:14
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... instrukcje
patrzyłes tu ? na liscie jest ale nie wiem jak z dostepnoscia
patrzyłes tu ? na liscie jest ale nie wiem jak z dostepnoscia
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
10 sezon 32l
2 gleby
- Voxx
- Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
- Lokalizacja: Beskid Zywiecki
Witam
znalazłem cos takiego.
http://imageshack.us/photo/my-images/59/dsc00004ec.jpg/
Na swój chłopski rozum po rysunkach, cyferkach i płotkach stwierdzam iż:
1. Na dole strony są podane wymiary luzów
- PYTANIE: które to Ssące a które Wydechowe?
2. Po odpowiednim ustawieniu wału na znak "A" robie pomiar luzów, zaworów zaznaczonych na zdięciu kolorem czarnym, następnie ustawiam znak "B" i ustawiam zawory zaznaczone na drugim zdięciu.
- PYTANIE: które zdiecie jest do ustawienia "A" a które do "B"
Przeczytaj jeszcze raz regulamin.
Na razie bez ostrzeżenia ale następny post bez edycji i już bez taryfy ulgowej
senekkorzenna
znalazłem cos takiego.
http://imageshack.us/photo/my-images/59/dsc00004ec.jpg/
Na swój chłopski rozum po rysunkach, cyferkach i płotkach stwierdzam iż:
1. Na dole strony są podane wymiary luzów
- PYTANIE: które to Ssące a które Wydechowe?
2. Po odpowiednim ustawieniu wału na znak "A" robie pomiar luzów, zaworów zaznaczonych na zdięciu kolorem czarnym, następnie ustawiam znak "B" i ustawiam zawory zaznaczone na drugim zdięciu.
- PYTANIE: które zdiecie jest do ustawienia "A" a które do "B"
Przeczytaj jeszcze raz regulamin.
Na razie bez ostrzeżenia ale następny post bez edycji i już bez taryfy ulgowej
senekkorzenna
- rafczyk
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 1/1/2009, 21:14
aby zmierzyć luzy zaworowe nie musisz posiadać serwisówki. Gdy wałek ssący zaczyna wgniatać zawory ssące np na 1 cylindrze, w tym momencie sprawdzasz luzy na 3 baniaku (moto pali, zawory zamknięte) , gdy zaczyna wgniatać ssące na 2 , regulujesz na 4, jak wgniata na 3 regulujesz na 1, jak wgniata na 4 regulujesz na 2.
GPZ 1100 ssace/wydechwe 0,08-0,18 mm / 0,08-0,18 mm
GPZ 1100 ssace/wydechwe 0,08-0,18 mm / 0,08-0,18 mm
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
???
Te maatiaas zanim cos chlapniesz to pomysl to nie gpz 1100 z 80lat na wtrysku,Horizont tak z pamieci ma takie luzy jak ZZR1100 głowica ma mniejsze kanały ale reszta w silniku ta sama,zmieniasz głowice z gaznikami i moduł i masz kilkadziesiąt koni więcej 

Carpe diem
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości