Junak 901 sport tuning
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Junak 901 sport tuning
Witam, mam junaka 901 sport. Mam go od 9 miesięcy. Chce zwiększyć jego moc, gdyż mieszkam w mieście gdzie są liczne podjazdy. Czy może mi ktoś poradzić jakie części w nim zmienić, gdyż jestem w tym zielony.
- traner
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/1/2013, 18:50
No to standardowo kolego : Cylinder na jakieś 70/ 80 pojemności . No ewentualnie gaźnik z jakimś stożkowym filtrem powietrza żeby pobuczał . I to chyba tyle . Koszty tej zabawy będą raczej niskie:)
Romet Chart 210 ||Virago 535
-
adriank164 - Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 15/8/2012, 13:56
- Lokalizacja: Włocławek
No Allegro , tam jest największy wybór z reguły , bo Miczab raczej Ci nie pomoże aczkolwiek zapytaj w jego temacie jak chcesz .
Romet Chart 210 ||Virago 535
-
adriank164 - Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 15/8/2012, 13:56
- Lokalizacja: Włocławek
szukaj serwisu chinczyków w twoim miescie, sprowadza czesci, zamontuja, masz to z głowy, jak jesteś zielony to sam nie próbuj
np. http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-z ... 58376.html
mozesz poszukac tanszych, tu masz odrazu uzbrojoną głowice. sa z nieuzbrojonymi od 100 zł ceny.

np. http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-z ... 58376.html
mozesz poszukac tanszych, tu masz odrazu uzbrojoną głowice. sa z nieuzbrojonymi od 100 zł ceny.
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
możesz.
http://allegro.pl/silnik-110-cm-4t-ogar ... 87678.html
oczywiście można szukać tanszych. te silniki na żeliwnych cylindrach to wszystko 110tki (mimo napisu) tłoki 52,4mm. prawdziwe 125cc to od stompa/lifana, jak masz budżet to szukaj czegoś na alu cylindrze. Szukaj silników z 6cio cewkowymi iskrownikami bo inaczej stracisz ładowanie i światła
http://allegro.pl/silnik-110-cm-4t-ogar ... 87678.html
oczywiście można szukać tanszych. te silniki na żeliwnych cylindrach to wszystko 110tki (mimo napisu) tłoki 52,4mm. prawdziwe 125cc to od stompa/lifana, jak masz budżet to szukaj czegoś na alu cylindrze. Szukaj silników z 6cio cewkowymi iskrownikami bo inaczej stracisz ładowanie i światła

- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
kupujesz kompletny silnik, stary wyjmujesz z ramy wkładasz nowy, nic innego nie musisz robić. ewentualnie można pobawić się przełożeniami (zębatki wymienić) lecz jak dla mnie to mija się z celem, w twoim motorku są one bardzo fajnie wybrane pod 110cc - mam taki sam i można osiągnac 95km/h gpsowe, utrzymywać w trasie 80 km/h bez specjalnego katowania silnika
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości