Suzuki Intruder 1800 Czy Honda VTX 1800
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Suzuki Intruder 1800 Czy Honda VTX 1800
Witam
Zamierzam zakupić sobie że tak powiem motor I teraz mam trochę mieszane uczucia bo.
Chodzi mi o to że by motor wytrzymał tempo w trasie te 150 km/h jeśli będę nim jechał w grupie znajomych gdzie mają same turystyki i w średnio w większości w trasie jadą średnio 140-150 km/h żeby ten mój chop czy crus się nie męczył i nie był na wysokich obrotach cały czas. Na pierwszym miejscu jest Intruder 1800 bo wiem że z tymi prędkościami sobie poradzi.
ale co byście jeszcze proponowali np. VTX 1800 Czy Yamaha Ms 1900 Czy Kawa Vn 2000.
Przedział cenowy gdzieś do 35 tyś .
Myślę że ktoś ma te motorki i mi coś doradzi. Co jeżeli nie INTRUDER. (z góry odpowiem ze v-max czy Rocket III odpadają
)
Zamierzam zakupić sobie że tak powiem motor I teraz mam trochę mieszane uczucia bo.
Chodzi mi o to że by motor wytrzymał tempo w trasie te 150 km/h jeśli będę nim jechał w grupie znajomych gdzie mają same turystyki i w średnio w większości w trasie jadą średnio 140-150 km/h żeby ten mój chop czy crus się nie męczył i nie był na wysokich obrotach cały czas. Na pierwszym miejscu jest Intruder 1800 bo wiem że z tymi prędkościami sobie poradzi.
ale co byście jeszcze proponowali np. VTX 1800 Czy Yamaha Ms 1900 Czy Kawa Vn 2000.
Przedział cenowy gdzieś do 35 tyś .
Myślę że ktoś ma te motorki i mi coś doradzi. Co jeżeli nie INTRUDER. (z góry odpowiem ze v-max czy Rocket III odpadają

- cybermysza
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/12/2011, 17:08
Napisz co więcej Cię interesuje- prawdopodobnie będę się dzisiaj widział z "użytkownikiem" M1800 (jego ojciec ma, trochę pojeździł, w traski lżejsze też razem latali- on na fz1 ojciec na swoim)- mogę popytać.
Z tego co się przejechałem- kroooowa. Skręcanie z ulicy w ulicę wymaga przyzwyczajenia- czujesz się jakbyś ciężarówką jechał. Co do komfortu- nie wypowiem się bo za krótko siedziałem, ale to co rzuciło mi się w "oczy" to ustawienie kierownicy- mam ciut ponad 180cm i jak dla mnie ruchy kierownicą naciągają barki/plecy. Hamulce ok, mocy pod dostatkiem. Wygląd- kozacki:D
Z tego co się przejechałem- kroooowa. Skręcanie z ulicy w ulicę wymaga przyzwyczajenia- czujesz się jakbyś ciężarówką jechał. Co do komfortu- nie wypowiem się bo za krótko siedziałem, ale to co rzuciło mi się w "oczy" to ustawienie kierownicy- mam ciut ponad 180cm i jak dla mnie ruchy kierownicą naciągają barki/plecy. Hamulce ok, mocy pod dostatkiem. Wygląd- kozacki:D
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Doświatczeniee nijakie 5 sezon 1. Dr 800 2. thundercat 3. cbr 929 4. vn 1500 5. gsxr 1300 Hayabusa i teraz 6. jednak coś wygodnego w miarę możliwości szybkiego.
- cybermysza
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/12/2011, 17:08
No trudno trudno w tej kasie edwentualnie myśle vtx1800 albo intruz albo yamaha 1900 nic innego chyba
- cybermysza
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/12/2011, 17:08
Na pytanie czy przy 140-150km/h się nie męczy (M1800) odpowiedź była taka: do 220 leci bez problemu, pewnie i 240 licznikowe by dało radę. 140-150 lata jak chce i nie mruczy. Do tego podobno poniżej 6l/100km wychodzi. Właściciel na brak komfortu/zmęczenie po traskach nie narzeka, po mieście praktycznie nie jeździ więc co do tego tematu się nie dowiedziałem.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
- cybermysza
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/12/2011, 17:08
A jeździłeś kolego kiedyś tego typu motocyklem? Dla mnie nie mają wiele wspólnego z wygodą. Jakbym miał lecieć w trasę to 100 razy wolałbym Hayabusę.
-
motoluka - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
No nareszcie jakiś porządny motocykl .
Jestem użytkownikiem vzr 1800 więc mogę się trochę o nim wypowiedzieć .
Więc tak : Motocykl świetny , cudowny i piękny , jeździ się nim bardzo dobrze , super się prowadzi , dobrze hamuje ( jak na cruisera ) i super przyspiesza . Pewnych rzeczy trzeba się nauczyć jeżeli chodzi o prowadzenie : Przeciwskręt bardzo pomaga przy waleniu go w zakręt , hamowanie zawsze na oba koła . Co do spalania to bajki typu że spali poniżej 6 można wciskać dzieciom z przedszkola 7-7,5 to min a jak go w mieście przyciśniesz to i 11 opyli.
140-150 takie prędkości to dla niego pikuś tylko pytanie po co ? to jest cruiser nie turystyk czy ścigacz , po kilkunastu kilometrach twoje ramiona będą miały dość , ja swoim nie jeżdżę szybciej niż 120 .
Jestem użytkownikiem vzr 1800 więc mogę się trochę o nim wypowiedzieć .
Więc tak : Motocykl świetny , cudowny i piękny , jeździ się nim bardzo dobrze , super się prowadzi , dobrze hamuje ( jak na cruisera ) i super przyspiesza . Pewnych rzeczy trzeba się nauczyć jeżeli chodzi o prowadzenie : Przeciwskręt bardzo pomaga przy waleniu go w zakręt , hamowanie zawsze na oba koła . Co do spalania to bajki typu że spali poniżej 6 można wciskać dzieciom z przedszkola 7-7,5 to min a jak go w mieście przyciśniesz to i 11 opyli.
140-150 takie prędkości to dla niego pikuś tylko pytanie po co ? to jest cruiser nie turystyk czy ścigacz , po kilkunastu kilometrach twoje ramiona będą miały dość , ja swoim nie jeżdżę szybciej niż 120 .
kamyk
- kamyk82
- Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 21/9/2012, 22:35
- Lokalizacja: lubelskie
Też tak uważam po krótkiej rundzie na Intruzie. Ale właściciel jest ode mnie trochę niższy i sobie chwali, jego córka też nie narzeka- ma M800. Chyba jest to kwestia upodobań... ale przesiadka z hajki na coś takiego trochę mnie dziwi. Prędzej szukałbym chyba turystyka lub podróżnego enduro.
No.. chyba że chodzi o rozmiar kapcia i buta- to ciężko chyba znaleźć coś tak uderzającego.
Kamyk- pisałem o spalaniu w trasie, poza tym vtr to nie intruder- mogą się różnić.
No.. chyba że chodzi o rozmiar kapcia i buta- to ciężko chyba znaleźć coś tak uderzającego.
Kamyk- pisałem o spalaniu w trasie, poza tym vtr to nie intruder- mogą się różnić.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Napisałeś vzr- zrozumiałem to jako literówkę od vtr- co jest moją głupotą bo vtr to litrowy sport a cruiser od Hondy to vtx oczywiście. Przepraszam- mój błąd.
Przekazałem to co słyszałem już któryś raz od mojego przyjaciela- nie widzę sensu żeby sztucznie zaniżał. Zapewne różnice egzemplarzy, użytkowników. I tak jest to raczej sprawa mało istotna przy takim motocyklu.
Przekazałem to co słyszałem już któryś raz od mojego przyjaciela- nie widzę sensu żeby sztucznie zaniżał. Zapewne różnice egzemplarzy, użytkowników. I tak jest to raczej sprawa mało istotna przy takim motocyklu.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Tak się rozpisaliśmy a mnie się wydaje że twórca posta to takie małe stworzonko z norweskich bagien . Jak czytam że kolo jeździł kilkoma motocyklami i pisze że zamierza kupić sobie "motor"to trochę mu nie wierze .
Jeździł Hayabusą , motocyklem idealnym do turystyki a teraz szuka crusiera , bez obrazy ale jakoś to wszystko nie trzyma się kupy .
Jeździł Hayabusą , motocyklem idealnym do turystyki a teraz szuka crusiera , bez obrazy ale jakoś to wszystko nie trzyma się kupy .
kamyk
- kamyk82
- Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 21/9/2012, 22:35
- Lokalizacja: lubelskie
witam heh dobre okreslenie ja jestsm nie z bagien tylko dziwnym uzytkownikiem bo lubie zmieniac czesto i sprobowac wszystkiego ale najbardziej mi odpowiada taki szybszy crus. Chce wygody jaka daje mi ten motor i predkosci ktorsj oczekoje ze jak pojade z znajomymi ktorzy maja wszyscy np hornety fazery itd jada srednio 140-150 km/h i ja chce taka predkoscio z nimi spokojnie jechac a nie ze wsiade na np vn800 bede jechal 150 a on bedzie na koncowycb obrotach. Z tad moje pyta nie ktory crus bedzie mogl tymi predkosciami jechac i nie bedzie sie meczyl. wiadomo ze to nie bedzie glowna jazda non stop z znajomymi 150 tylko tez niedzielny spacerek samemu albo z innymi znajomymi samymi chopkami do 100km/h tylko musze wiedziec ktory motor da mi mozliwosc tez tej pierwszej opcji. Spalanie nie gra roli objetne czy to bedzie 6 czy 11. sorka za bledy pisze z telefonu. Pozdrawiam wszystkich motorzystow
- cybermysza
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/12/2011, 17:08
no to intruder bedzie najlepszy taka prawda. ja mialem okazje raz jechac intruderem 1800 ale klasikiem. dla mnie masakra. powyzej 150 sie tym nie da jechac. silnik daje rade ale reszta nie puszcza. silniki maja takie same ale zawieszenie i pozycja jest w vzr bardziej "sportowa" wiec powinien dac rady gnac 150 i wiecej w trasie.
-
spazz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
Napiszę jeszcze raz 140-150 to nie są prędkości przelotowe dla tej maszyny , nie chodzi mi o to że nie da rady tylko o kierowcę bo przy takich prędkościach biker wysiądzie zdecydowanie szybciej niż motocykl .
Jeżeli chcesz spokojnie polatać tak jak napisałeś " niedzielny spacerek " to jest maszyna idealna .
Jak chcesz się dowiedzieć czegoś konkretnego o tym modelu motocykla to pytaj , wiem o nim sporo z autopsji nie z artykułów prasowych czy słyszanych od taty marcina .
Jeżeli chcesz spokojnie polatać tak jak napisałeś " niedzielny spacerek " to jest maszyna idealna .
Jak chcesz się dowiedzieć czegoś konkretnego o tym modelu motocykla to pytaj , wiem o nim sporo z autopsji nie z artykułów prasowych czy słyszanych od taty marcina .
kamyk
- kamyk82
- Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 21/9/2012, 22:35
- Lokalizacja: lubelskie
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości