Motocykl na codzien do 4000 tyś zł
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Motocykl na codzien do 4000 tyś zł
Witam,niedawno zdałem prawko kat A1 i planuje kupic motocykl,zastanawiam sie nad Honda NSR 125 a Yamaha TDR 125.Motocykl ma slużyc do jazdy na codzień np: Do miasta,do babci itp.
Mam 190 cm wzrostu.
Jak z awaryjnościa tych dwóch egzemplarzy który ma wiecej wad a który zalet ?
Czy spalanie jest podobne w mieście i na trasie.
Chodzi równiez o wygode jazdy.
Prosze o udzielenie podpowiedzi z góry dziekuje.
Mam 190 cm wzrostu.
Jak z awaryjnościa tych dwóch egzemplarzy który ma wiecej wad a który zalet ?
Czy spalanie jest podobne w mieście i na trasie.
Chodzi równiez o wygode jazdy.
Prosze o udzielenie podpowiedzi z góry dziekuje.
- drapakpl
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 7/1/2013, 21:33
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
awaryjność jest zerowa jeżeli sprzet jest zadbany i odpowiednio serwisowany
wady i zalety tworza troche włąsciciele, jednemu wada bedzie za twarde siedzenie innemu to bedzie zaleta wiec trudno mówic tutaj o wadach bo to sprawa subiektywna. jako tako wad fabrycznych bardzo te sprzety nie maja
nsr jest nieco bardziej sportowo nastawiona, wyzej kręci, ostrzej wchodzi na obroty z czegos musi się to brać wiec i więcej pali
generalnie chodzi o to że TDR to sprzęt turystyczny, nie słuzy do ostrego ganiania, jest wygodniejszy od nsr, mniej pali, wymaga rzadszych remontów
nsr to sprzęt praktycznie sportowy, wiec wymaga więcej czynnosci obsługowo serwisowych, wiecej pali bo moc musi skądś być ;D jest tez szybsza od tdr,
wady i zalety tworza troche włąsciciele, jednemu wada bedzie za twarde siedzenie innemu to bedzie zaleta wiec trudno mówic tutaj o wadach bo to sprawa subiektywna. jako tako wad fabrycznych bardzo te sprzety nie maja
nsr jest nieco bardziej sportowo nastawiona, wyzej kręci, ostrzej wchodzi na obroty z czegos musi się to brać wiec i więcej pali
generalnie chodzi o to że TDR to sprzęt turystyczny, nie słuzy do ostrego ganiania, jest wygodniejszy od nsr, mniej pali, wymaga rzadszych remontów
nsr to sprzęt praktycznie sportowy, wiec wymaga więcej czynnosci obsługowo serwisowych, wiecej pali bo moc musi skądś być ;D jest tez szybsza od tdr,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Chyba nigdy się nie nauczycie czytać tematów podwieszonych. Ale będziecie musieli.
Istnieje temat do zadawania takich pytań i tam proszę pytać.
Zamykam. Ostrzeżenie.
Istnieje temat do zadawania takich pytań i tam proszę pytać.
Zamykam. Ostrzeżenie.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości