Zobacz wątek - Yamaha yzf 250 problem z gaznikiem
NAS Analytics TAG

Yamaha yzf 250 problem z gaznikiem

Enduro, Cross
_________

Yamaha yzf 250 problem z gaznikiem

Postprzez Karolyzf250 » 5/1/2013, 22:43

Witam jestem nowy a potrzebuje pomocy która wygląda następująco :
Motor yamaha yzf 250 o4r

Wyczyściłem gaźnik wszystko ładnie poskładałem zakładam leci paliwo z okolic pompki przyspieszenia . wyciągnąłem rozkręciłem sprawdziłem skręciłem leci znowu wiec sciagnełem gaznik poraz 3 i uznałem ze poprostu gdzies jest nie szczelne wiec na rant pokrywki poleciało minimalnie silikonu i teraz ładnie trzyma . Ale motor nie chce zapalic obroty wkręcona na maxa ssanie i odpala po tym gdy w trakcie kopania dodaje gazu . motor odpala zamykam ssanie chodzi chodzi i w pewnym momencie poprostu traci obroty i gaśnie sruba regulacji była wkrecona do końca i wykrecona o 5,5 obrotu

Nie wiem co jest tego przyczyną ze tak sie dzieje wiec prosze o kąkrenta pomoc w kierunku gaznika bo wiem ze wszystko inne jest cacy czekam na odpowiedzi :) Pozdrawiam .
Karol.S
Karolyzf250
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/1/2013, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez henio12323 » 5/1/2013, 23:09

po 1 żaden silikon nie powinien miec miejsca w gaźniku!!! nie w pompce. pewnie podczas rozbierania pogubiłeś oringi. i stad wycieki. wszystko poskręcane nie ma prawa ciec. jest to na tyle mały i sztywny element że po przykręceniu trudno by było to powichrować zeby ciekło.

co do odpalania - standardowo sprawdź czy nie załozyłes przesłony przepustnicy do góry nogami. ładnie pasuje tak i tak. ja tez nie raz sie pomyliłem przy składaniu i efekty są podobne, z pycha odpala jakos jedzie, a niskich obrotów ni jak nie trzyma.

ew wiecej syfu nawaliłeś do środka niz przed rozbieraniem :P ten gaźnik ma tyle kanalików że w zasadzie efektowne mycie to w płynach i w myjce ultradzwiekowej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Karolyzf250 » 6/1/2013, 09:29

Wiec tak o ringu tam nie było . Jak odkrecesz pokrywkę masz sprężynkę i takie okrągłe gumowe gówienko wydaje mi się ze to robi za uszczelnienie ale sprawdzałem 2 razy rozkręcałem dmuchałem elegancko poskręcałem i porostu ciekło sobie dlatego dałem silikon i nie jest on pomiędzy elementami tylko jak skręcisz to to jest minimalny rowek chyba wiesz jak masz dwa obrobione elementy jak się skręci to co tam jest i jak to mniej więcej wygląda sylikon jest właśnie w tym rowku do okoła .

Co sie dzieje z motorem gdy jest założona odwrotnie przesłona przepustnicy ?
Masz na myśli ten element który jak wyciągasz przepustnice wypada tak ?

A syfu hmm robiłem wszystko na czystym stole białym prześcieradle czysto było ; ) proszę o porady co mam zrobić zeby to ładnie i równo pracowało kocham swoją maszynę i źle sie poprostu czuje ze świadomością ze stoi w garażu i cos ja boli ;<
Pozdrawiam
Karol.S
Karolyzf250
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/1/2013, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez FireBlade954 » 6/1/2013, 11:57

Ściągnij książke serwisową i wszystko wyreguluj wg. niej - śrube od regulacji(bo wydaje mi się że 5,5 obrotu to troche z dużo), stan paliwa w komorze pływakowej itp. Jak gaźnik jest bardzo rozregulowany to też bedzie miał ciężko zapalić
Avatar użytkownika
FireBlade954
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 3/9/2011, 07:28
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Karolyzf250 » 6/1/2013, 12:09

Ok narazie dzieki zobaczymy jak wyjdzie po serwisówce
Karol.S
Karolyzf250
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/1/2013, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Karolyzf250 » 6/1/2013, 12:58

No i nic nie moge znalesc .
Karol.S
Karolyzf250
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/1/2013, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez MJR128 » 6/1/2013, 14:48

Wbij na gg: 5632953 to może przy pomocy katalogu dojdziemy końca kroju.

A ostrzeżenie muszę przyznać, za nie edytowanie postów.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 6/1/2013, 16:00

tam idą chyba nawet dwa oringi ;) takie malutkie, wiec mogłes nawet nie wiedziec kiedy je zgubiłeś. guma swoją droga, ale w tej podstawce którą sie odkreca są kanaliki bardzo małe, i oring to uszczelnia. silikonem moze to zapchałes ?

a co do przepustnicy to chodzi o ta przesłonem czyli tytanową płytkę ( choc nie wiem czy do konca ona jest tytanowa ;P mniejsza o to ) ona pasuje w 2 połozeniach,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Karolyzf250 » 6/1/2013, 16:37

No są dwa duzy i mały .

Nie mogłem tego zapchać bo to było skręcone i wtedy do okoła palcem uszczelniłem tz silikonem na palcu ; ) .

Nie mam pojecia o czym mi mówisz chodzi o przepustnice ;d Pozdrawiam
Karol.S
Karolyzf250
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/1/2013, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości




na g�r�